Husk meg
Brukernavn
Passord

Er jeg velkommen?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 23 apr 08, 14:25
Opprinnelig postet av Per Egil
Fydda. Vi er Plankehaugen, Norges snilleste supportere. Vi synger ikke om øl og vold og bønder og drap på vestkantgutter. Vi synger om at sommeren er herlig og slikt. Det er mye triveligere.


hehe i know...
reneste postgirobygget :)
Men det er da koselig om sommeren det og hehe...

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 apr 08, 16:29

Unødvendig og stå med vif drakt i FFK SVINGEN. da hadde hvertfall jeg gått og rapportert til vaktene at jeg finner det provoserende! Noe jeg faktisk gjør. Hater vif og alt som har med vif og gjøre.! Hadde jeg hatt god nok økonomi skulle jeg brukt vif drakter som oppfyrings"papir" i peisen om vinteren!:)

Foresten ikke ta dette som noe trusler eller noe som helst. Bare sier hva jeg mener. Skal ikke på kampen engang. Vet hvor flinke den alminnelige forumbruker er til og vri og vende på hva man skriver her inne, så bare tar mine forhåndsregler:)

Hater examens tider!!!

---------------------------

signatur


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 08, 16:57
merklig at du ikke raporterte en av våre egene supportere da som i lengere tid var kledd i annet en FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 apr 08, 17:02

mener du virkelig det du skriver keiko,? såvidt jeg kunne se på mandag, hadde ikke du på deg ffk drakt?

Det som var poenget mitt var at jeg hadde blitt provosert av en med vif drakt i Plankehaugen!

Samme med lsk drakt rbk, bodø osv.

FFK feltet for fredrikstad supportere! Min mening..

---------------------------

signatur


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 08, 17:39
jeg har sjerf da. ellers tviler jeg vel på at dem har trøye som passer. værre med at ffk supporter med annet sjerf osv da

---------------------------

http://keiko99.net


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 23 apr 08, 20:05
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 23 apr 08, 23:07
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 23 apr 08, 23:40

Opprinnelig postet av klanen12
Men er jeg velkommen til å stå med dere i min kjære blårøde drakt (ok, med et FFK-skjerf) og hate Lyn til helga?

 

Syns du skal holde deg borte jeg!

---------------------------

Frihet For Ultras!

Hest er best som pålegg!


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 23 apr 08, 23:47
Endret: 23 apr 08, 23:48
Opprinnelig postet av Morgaine
Synes vel dette er litt merkelig. Er det ikke bedre å holde seg på Bohemen og hate Lyn sammen med de andre Klanenfolka? På langsida på Fredrikstad stadion sitter det av og til folk med bortelageffekter. Regner med at det er folk som har slekt og venner i Fredrikstad og går sammen med dem på kamp, eller no`. Men ikke gå sammen med noen du kjenner, i VIF - drakt på en Lyn - FFK kamp? Det var da svært til hat mot Lyn.....



Hehe, nå begynner hatet å komme her...
Dere som sitter og hater og koser dere nå har tydeligvis ikke lest alle innleggene ovenfor her..for der står svar på alt dere skriver hvertfall... joda, har venner og bekjente blant dere som jeg kommer til å stå sammen med.. og har tilogmed tilbudt å gå med skjerfet deres...

1 - jeg vil se kampen
2 - jeg vil se kampen med andre som vil FFK skal vinne
3 - jeg er ingen FFK supporter men en VIF supporter
4 - moro at det godkjennes internt blant dere, at noen går med andre lags effekter... men vi som faktisk sier ifra først blir hetset
5 - ser ikke hvorfor dere ikke vil ha ekstra støtte til laget deres (hva synes dere om medgangssupportere egentlig?)
6 - øl og pølser vi lever av... postgirobygget og god stemning... hva med å ta et kompliment når dere får det??
7 - hater dere vif så værsågod! hater mye rart jeg også :) blant annet tran, og likevel drakk jeg det i moss
8 - jeg vil ikke bli tatt for å være ffk supporter på kampen
9 - hvorfor i all verden ga dere oss gullet i 2005 og ikke start hvis vif er så ille?
10 - burde vel ikke sitte her og diskutere dette etter den mengden alkohol jeg allerede har hellt i meg...
11 - må bare nevne at det finnes "støtte for ffk" i tillegg til "hat mot lyn".. hate lyn gjør vi hver dag nemlig ;)

Sorry ass - flertallet ser ut til å vinne. og med keiko som har majoritet i seg selv så tror jeg dette blir koselig jeg :)

Gled dere til vill festing etter kampen!

klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 23 apr 08, 23:49
Opprinnelig postet av Bever
Kan stå sammens med oss i red beavers,liker vif folk vi....... hehe       ELLER!!!


Hehe... merkelig hockey-sesong i år... vi tok jo ikke en dritt gull jo    :@

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 apr 08, 00:27
Endret: 24 apr 08, 00:29

Jeg personlige håper noen tar affære hvis noe trapper opp på ffk feltet med vif drakt, eller noen annen drakt enn fredrikstad drakt.

 

---------------------------

signatur


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 apr 08, 01:23

Opprinnelig postet av keiko99
merklig at du ikke raporterte en av våre egene supportere da som i lengere tid var kledd i annet en FFK

En ting er å gå i nøytrale klær, men å komme i VIF-drakt på et FFK-felt blir for drøyt. Gå i nøytralt og det er ingen som legger merke til deg. Bør ikke ha FFK-skjerf en gang...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 apr 08, 01:56
Hold deg langt unna feltet vårt med den stygge VIF-drakta!

---------------------------

Frihet for Ultras!


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 24 apr 08, 08:12

Jeg var på ullevåll søndag, så VIF-RBK... Satt der og koste meg i vg-svingen med mitt ffkskjerf.. Til høyre noen brautene (men dog koselige trøndere) og til venstre noen hyggelige klansmenn. De reagerte kun med smil og syns det var hyggelig at folk kunne komme for å se en fotball kamp (les: underholdning) uten noen spesielle preferanser.

Må ærlig innrømme at jeg i store deler av kampen sang med på sangene til trollungan, men dette har sin skyld i en mann mindre og kraftig i undertall på tribunene. Har alltid hatt sans for de svakeste her i verden.

Mitt poeng er at alle er da velkommene. Vi skal på bortebane. Kommer da aldri i verden til å fylle opp den stadion uansett. Selv ikke med et nytt busstriks (HA HA) fra ph.

Om du kommer for å støtte FFK, så stå gjerne ved siden av meg om du er gul, blå eller rød-hvit.

La vår felles finde gjøre oss til venner

Rune

---------------------------

hmm....


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 24 apr 08, 11:16
Opprinnelig postet av Rune

Jeg var på ullevåll søndag, så VIF-RBK... Satt der og koste meg i vg-svingen med mitt ffkskjerf.. Til høyre noen brautene (men dog koselige trøndere) og til venstre noen hyggelige klansmenn. De reagerte kun med smil og syns det var hyggelig at folk kunne komme for å se en fotball kamp (les: underholdning) uten noen spesielle preferanser.

Må ærlig innrømme at jeg i store deler av kampen sang med på sangene til trollungan, men dette har sin skyld i en mann mindre og kraftig i undertall på tribunene. Har alltid hatt sans for de svakeste her i verden.

Mitt poeng er at alle er da velkommene. Vi skal på bortebane. Kommer da aldri i verden til å fylle opp den stadion uansett. Selv ikke med et nytt busstriks (HA HA) fra ph.

Om du kommer for å støtte FFK, så stå gjerne ved siden av meg om du er gul, blå eller rød-hvit.

La vår felles finde gjøre oss til venner

Rune



Endelig en som forstår seg på fotball!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 apr 08, 11:21

Opprinnelig postet av klanen12

Endelig en som forstår seg på fotball!

Åssen da om jeg tør spørre ?? Kan ikke lese noe ut ifra det Rune skriver at han forstår seg på fotball.


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 24 apr 08, 11:28
noengang hørt ordet "sosial" ?

hva med samhold?

eller støtte?

eller smile?

eller moro?

virker som du bare har hørt om hat, vold, nekt, utkastelse, følger osv osv

rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 24 apr 08, 11:50

 

Detta er ganske enkelt...så lenge flere sier at de vil finne det provoserende med VIF effekter på sangtribunen vår har man i realiteten to valg: Enten kommer man nøytral eller så holder mann seg unna.

Kommer du nøytral kan du være sosial, du kan sikkert smile hvis du føler for det og hvem du støtter gir jeg f...i.

 

---------------------------

FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 apr 08, 12:04

1 - jeg vil se kampen
2 - jeg vil se kampen med andre som vil FFK skal vinne
3 - jeg er ingen FFK supporter men en VIF supporter
4 - moro at det godkjennes internt blant dere, at noen går med andre lags effekter... men vi som faktisk sier ifra først blir hetset
5 - ser ikke hvorfor dere ikke vil ha ekstra støtte til laget deres (hva synes dere om medgangssupportere egentlig?)
6 - øl og pølser vi lever av... postgirobygget og god stemning... hva med å ta et kompliment når dere får det??
7 - hater dere vif så værsågod! hater mye rart jeg også :) blant annet tran, og likevel drakk jeg det i moss
8 - jeg vil ikke bli tatt for å være ffk supporter på kampen
9 - hvorfor i all verden ga dere oss gullet i 2005 og ikke start hvis vif er så ille?
10 - burde vel ikke sitte her og diskutere dette etter den mengden alkohol jeg allerede har hellt i meg...
11 - må bare nevne at det finnes "støtte for ffk" i tillegg til "hat mot lyn".. hate lyn gjør vi hver dag nemlig ;)

Sorry ass - flertallet ser ut til å vinne. og med keiko som har majoritet i seg selv så tror jeg dette blir koselig jeg :)

Gled dere til vill festing etter kampen![/quote]

Synes fortsatt det er merkelig. Mange har et nr. 2 lag de følger med på og liker. Jeg har Skeid. Men jeg ville ikke gått på en Skeidkamp iført FFKeffekter. Supporterutstyr bruker jeg bare på kamper der FFK spiller. Skulle jeg gått på en kamp med venner som heier på et annet lag, ville jeg kledd meg nøytralt.

Hyggelig med ekstra støtte. Men den bør kanskje bli gitt på våre premisser?

Vi ga dere ikke  gullet i 2005. Det var bare en konsekvens av at vi sørga for å ikke rykke ned. Hyggelig for dere og greit nok for oss.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


klanen12

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 08
Innlegg: 21

Lagt til: 24 apr 08, 12:53
Opprinnelig postet av rollz

 

Detta er ganske enkelt...så lenge flere sier at de vil finne det provoserende med VIF effekter på sangtribunen vår har man i realiteten to valg: Enten kommer man nøytral eller så holder mann seg unna.

Kommer du nøytral kan du være sosial, du kan sikkert smile hvis du føler for det og hvem du støtter gir jeg f...i.

 



Spørsmål....
som jeg tror flere har hatt lyst åå spørre....

Hva er greia med casualtendenser og å kalle seg ultras...

Ultras har jo ikke behov for å sensurere ansiktene sine blant annet... ultras er faktisk helt lovlydig...
originalt er ultras opphavet til diverse skjerf og flagg og greier (juletrær)... så hva er greia?
spurte en av brh folka og får svaret "journalist??"
ultras skal ikke være redde for journalister.... da truet han meg..... kan noen bare komme med en enkel forklaring på dette???

For å si det sånn... hvem som helst kunne stått på VB i ffk drakt med enga skjerf når vi spiller... vi ville syntes det var artig...
og er det ikke VI som er kjent for å være en gjeng med aper??


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24