Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva betyr ny fotballavtale for oss?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 20 apr 08, 18:37
Leser at fotballpakken nå blir delt opp i tre
Pakke 1. får lørdagskamp
Pakke 2. Får søndags kampene
Pakke 3. får mandagskampen

Cupen, 1.divisjon, toppserien og La manga går inn under disse, fant ikke ut hvilken. Har lest papirutgaven av VG, finner ikke igjen på nett.

Det betyr at vi som tvseere kan risikere se fotballen på tre kanaler, dette kan bli dyrt og upraktisk.

(noen som kan hjelpe meg med en link?)

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 21 apr 08, 14:14
Oversikt over de viktigste pakkene:

1. Seks eliteseriekamper pr. serierunde søndager. La Manga cup og Toppserien for kvinner.
(her ligger betal-TV for fem av kampene og hovedkampen, som trolig også blir førstevalget når det velges kamp i hver serierunde. I konkurransegrunnlaget er det også i den nye avtalen åpnet for forskjellige kamptidspunkter og dermed gis kjøperen større utnyttelsesmuligheter.

2. Lørdagskamp fra eliteserien, pluss 1.divisjon (inkl. kval. til eliteserien og cupen)
(man antar at NrK vil gå for denne pakken)

3. A-landskamper kvinner og menn og aldersbestemte landskamper.
(færre kamper men kan oppnå høye seertall ved attraktive motstandere, evt. sluttspill)

4. Oppsummeringsmagasin søndag for eliteserien.

5.
Eliteseriekamp mandag.
(de to siste (4. og 5) vil trolig gå for lavest pris. Er ikke helt uattraktiv da en får mandagskamp pluss studio med fotballeksperter som ser tilbake på runden som har vært)

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 22 apr 08, 10:37
Jeg liker den pakka som tv2 har levert nå, for meg som jobber 2 av 3 helger er dette eneste mulighet til å se FFK. Jeg håper at dette ikke fører til at det blir dyrt og vanskelig.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3