Husk meg
Brukernavn
Passord

Lasse Staw

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 14 apr 08, 21:44
Endret: 14 apr 08, 21:53
På rundens lag igjen, sammen med Ramberg. For en keeper vi har. Tror dere han holder seg like god? Om han fortsetter utviklingen fra dette punktet er neste nye landslagskeeper fra FFK

Hvem er Rami Shabaan?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 14 apr 08, 21:57
Lasse har jo evnen og psyken, så jeg ser ikke hvorfor han ikke skal opprettholde et bra nivå fremover. Ser ut som om vi har fått en førstekeeper.

---------------------------

yo


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 apr 08, 21:58
rundens lag hvor da?

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 apr 08, 21:59
høyeste score i vg også, så kommer vel også der på rundens lag for andre gang.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 apr 08, 22:03
ikke tvil om at vi har en keeper med kjempepotensial her. jeg tror han vil prestere gode kamper med kjemperedninger fremover også, men det er viktig at vi gjør oss klare for å tilgi tabber. selv også når de koster poeng.

---------------------------

med ffk til champions league!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 apr 08, 22:04
Opprinnelig postet av Snæbbis
rundens lag hvor da?

TV2

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 apr 08, 22:12
Endret: 14 apr 08, 22:16

Ligger på 4.plass på poengbørsen til tv2.no/jsport/element.doover de beste spillerne i Tippeligaen og er norges beste keeper for øyeblikket.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 apr 08, 22:22
Er enig i det som blir sagt om at vi må være forberedt på å tilgi tabber, han har gjort det glimrende så langt men er veldig ung og vi vet ikke hvor sterk psyke han har i motgang. Men uansett glitrende av Lasse Staw

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 apr 08, 22:40

Jeg mener Lasse er et gedigent talent! Det trur jeg egentlig Erik er også, og han får forhåpentligvis sjansen til å vise det utover i sesongen, men det blir nok vanskelig å vippe Lasse av pinnen som førstekeeper etter de glimrende kampene han har stått så langt.

På grunn av alder og relativ uerfarenhet, trur jeg også vi vil få se noen tabber etter hvert, og jeg vil ikke bli overraska om det også kan koste oss noen poenger (og noen av de korttenkte blant oss - på forhånd unnskyld for karakteristikken - vil da sannsynligvis rope på benken med det samme). På den annen side trur jeg det vil kompenseres med "matchvinner"(-redder)-opptredener à la den på lørdag.

Én ting er jeg i hvert fall allerede overbevist om: Det eventuelle savnet av Rami Shaaban vil bli kortvarig. Det er vel egentlig allerede historie...

---------------------------

Svensk magi!


jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 15 apr 08, 00:06
Hvorfor sier alle at vi skal forvente oss tabber kun fordi keeperene er unge. Jeg ser det ikke som noe mer sannsynlig at Lasse eller Erik  skal gjøre en blemme enn Opdahl eller Rami Shaaban. Vi har jo forresten sett hvordan Rami har starte sesongen i Sverige. Eventuelle tabber får vi snakke om når den tid kommer.

---------------------------

yo


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 apr 08, 00:27
Det kommer jo av et enkelt ord; Rutine. Syns det faktisk er bra jeg at de største kritikerne her inne allerede har åpnet øynene, og innsett at ting kan skje :)

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 15 apr 08, 00:31
Nei tabber har ingenting med alder å gjøre; nevnte Shaban og Opdal, og så har vi jo Myhre.  Alle gjør tabber, og noen er mer skjebnesvange enn andre dessverre. Håper Staw unngår de verste til å begynne med iallefall, så han ikke mister selvtilliten. Da kan det ta lang tid å hente seg inn igjen.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 apr 08, 08:31

Opdahl gjorde vel en del tabber da han var ung, han...

Det er nå engang sånn at kanskje spesielt keepere innimellom gjør litt tabber som rett og slett kommer av mangel på erfaring. Men når det er sagt, så ser jeg egentlig ingen grunn til å forvente meg så fryktelig mange av dem fra Lasses side. Gudene skal vite at Rami hadde sin del også...

Men jeg er enig! Vi prater om "tabbene" når de eventuelt kommer, og lar det ligge inntil da.

---------------------------

Svensk magi!


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 15 apr 08, 12:53
Håkon OPDAL, ikke OpdaHl

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 15 apr 08, 13:03

Oops...

Må skylde på at han spiller for konkurrenten...

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24