Husk meg
Brukernavn
Passord

Fairplay prisen på Tv2 til FFK supporterne i Trondheim

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 apr 08, 12:39
Endret: 18 apr 08, 12:44

Opprinnelig postet av Holters

Nei, få på plass en tydelig leder av Plankehaugen med medietekke (som Lars Thoresen var). Få tilbake Zoran som forsanger. Lag et sangfelt for de mest lydhøre supporterne, og utvikle den kulturen som virkelig gjorde at Plankehaugen faktisk kunne sammenlignes med de beste supportergruppene her til lands.

Er dette noe som er oppnåelig Holters ?? Det burde være det egentlig, men det virker ikke slik.  

Ellers er jeg enig alt du skriver her.


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 18 apr 08, 13:22

Plankehaugen vil nok jobbe for å få til et sangfelt neste sesong. Var planer om dette i år også, men siden sesongkortene allerede var lagt ut for salg var dette ikke gjennomførbart i år. Men på ingen måte glemt

---------------------------

There`s only ONE United


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 apr 08, 20:26

Opprinnelig postet av Holters


Jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan skape liv sammen i rødhvite farger, og pensjonere ultrasbekledning, symbolikkbruk og annet tullball med en eneste gang. BRHs fremste bidrag har vært å skape splittelse fremfor samhørighet, og det trenger vi ikke.

Jaha... Det er Plankehaugen selv som skapte splittelsen, eller rettere sagt styret. Uten tullete FB oppslag, og idiotiske utspill fra styret, hadde det aldri blitt noen splittelse, vi hadde hatt Zoran som forsanger, og en mye bedre stemning på kampene.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 apr 08, 21:22
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Holters


Jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan skape liv sammen i rødhvite farger, og pensjonere ultrasbekledning, symbolikkbruk og annet tullball med en eneste gang. BRHs fremste bidrag har vært å skape splittelse fremfor samhørighet, og det trenger vi ikke.

Jaha... Det er Plankehaugen selv som skapte splittelsen, eller rettere sagt styret. Uten tullete FB oppslag, og idiotiske utspill fra styret, hadde det aldri blitt noen splittelse, vi hadde hatt Zoran som forsanger, og en mye bedre stemning på kampene.

Åj, den der hadde jeg oversett. Man kan gå som man selv vil, PH og BRH har vel vært like gode i å være lite samarbeidsvillige slik jeg har fått inntrykk av.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 19 apr 08, 19:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Opprinnelig postet av Holters


Jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan skape liv sammen i rødhvite farger, og pensjonere ultrasbekledning, symbolikkbruk og annet tullball med en eneste gang. BRHs fremste bidrag har vært å skape splittelse fremfor samhørighet, og det trenger vi ikke.

Jaha... Det er Plankehaugen selv som skapte splittelsen, eller rettere sagt styret. Uten tullete FB oppslag, og idiotiske utspill fra styret, hadde det aldri blitt noen splittelse, vi hadde hatt Zoran som forsanger, og en mye bedre stemning på kampene.

Åj, den der hadde jeg oversett. Man kan gå som man selv vil, PH og BRH har vel vært like gode i å være lite samarbeidsvillige slik jeg har fått inntrykk av.

Det er alltid to om å krangle, men splittelsen hadde kommet uansett, enten BRH hadde vært involvert eller ikke.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3