Husk meg
Brukernavn
Passord

Fairplay prisen på Tv2 til FFK supporterne i Trondheim

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 14 apr 08, 21:10
que??

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 14 apr 08, 21:11
he he.. bare tuller

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 14 apr 08, 22:57

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/14/532544.html

Er glad for at plankehagen er en snill gjeng jeg. Fotball skal være hyggelig for alle!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 apr 08, 08:29
Endret: 15 apr 08, 08:37
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/14/532544.html

Er glad for at plankehagen er en snill gjeng jeg. Fotball skal være hyggelig for alle!

Spillerne skryter av AIK fansen!!!!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article2257511.ab

Og Stockholmspolisen sier det ikke var store problemer inne på stadion, men det ble bråk utenfor stadion etter kampen inne i byen. Bråk i City i Stockholm.

Les hva politiet skriver i sin rapport.

Fotbollsmatchen Hammarby IF-AIK utan allvarligare störningar

 http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=12260621

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 15 apr 08, 10:08
Endret: 15 apr 08, 10:17

Hva så?? Politiet er vel positivt overrasket over at pøbelen kan oppføre seg innimellom....

Og var jo ikke akkurat en rosenrød rapport da... Hadde det vært Norge så hadde blitt store overskrifter pga fotballbråk....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 apr 08, 11:31

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Legg ned hele Plankehaugen, start den helt på nytt med nytt styre og Zoran som leder, Haugen som nestleder o.s.v.. tydligvis folk som kan gjøre ting bedre enn det det er nå så..

Både Zoran og jeg har erfaring innen styrearbeid så hvorfor skulle ikke det latt seg gjennomføre ?? Er det noen her inne som i det hele tatt kjenner eller har kjent til hva jeg har bedrevet tiden min med opp igjennom åra ?? Er nok best å gå litt stille i dørene på den biten folkens. Det det scorter mest på er orken.


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 15 apr 08, 12:39
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/14/532544.html

Er glad for at plankehagen er en snill gjeng jeg. Fotball skal være hyggelig for alle!

Spillerne skryter av AIK fansen!!!!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article2257511.ab

Og Stockholmspolisen sier det ikke var store problemer inne på stadion, men det ble bråk utenfor stadion etter kampen inne i byen. Bråk i City i Stockholm.

Les hva politiet skriver i sin rapport.

Fotbollsmatchen Hammarby IF-AIK utan allvarligare störningar

 http://www.polisen.se/inter/util/nodeid=21434&pageversion=1.jsp?articleid=12260621

 



Mulig det var litt mindre bråk/lettere å roe enn i tidligere Stockholms-derbyer, men faktum er vel at det virker som de svenske hovedstadsklubbene er ganske så drittlei de som lager bråk. AIK-treneren jogga over matta i pøsværet grep mikrofonen og ga supporterne ei lekse. Sier vel sitt. Dette fikk han forøvrig skryt for i svensk TV: "Endelig tar AIK-ledelsen en skikkelig oppgjør med egne fans" var gjennomgangstonen ...

---------------------------

math


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 15 apr 08, 13:24
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Både Zoran og jeg har erfaring innen styrearbeid så hvorfor skulle ikke det latt seg gjennomføre ?? Er det noen her inne som i det hele tatt kjenner eller har kjent til hva jeg har bedrevet tiden min med opp igjennom åra ?? Er nok best å gå litt stille i dørene på den biten folkens. Det det scorter mest på er orken.

 

Men i henhold til hvordan du har oppført deg her inne, opp igjennom åra, så hadde vel kanskje ikke det vært så lurt :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 apr 08, 13:41
Endret: 15 apr 08, 13:43
Opprinnelig postet av becks723
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Både Zoran og jeg har erfaring innen styrearbeid så hvorfor skulle ikke det latt seg gjennomføre ?? Er det noen her inne som i det hele tatt kjenner eller har kjent til hva jeg har bedrevet tiden min med opp igjennom åra ?? Er nok best å gå litt stille i dørene på den biten folkens. Det det scorter mest på er orken.

 

Men i henhold til hvordan du har oppført deg her inne, opp igjennom åra, så hadde vel kanskje ikke det vært så lurt :-)

Hva har dette med mine uttalelser her inne å gjøre ?? Forklar ?? Du bør nok lese mine innlegg opp igjennom åra før du uttaler deg.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 apr 08, 13:43
Tipper han insinuerer at det ikke bare er orken det skorter på...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 apr 08, 11:53

Opprinnelig postet av Holters
Tipper han insinuerer at det ikke bare er orken det skorter på...

I såfall så tar han feil. Jeg har vært både skiftformann og fagforeningsleder, så hvorfor skulle jeg ikke klare den jobben også Holters ??


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 16 apr 08, 14:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Holters
Tipper han insinuerer at det ikke bare er orken det skorter på...

I såfall så tar han feil. Jeg har vært både skiftformann og fagforeningsleder, så hvorfor skulle jeg ikke klare den jobben også Holters ??

Gratulerer da :-) Ikke vondt ment, men ser kanskje ikke på deg som en samlende person, heller en person som klarer å erte på seg alle og enhver...

Men er vel ikke det vi diskuterer i denne saken? Her skal vi være fornøyde med at Fairplay prisen på TV2 gikk til FFK supporterne :)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 apr 08, 15:53
Opprinnelig postet av becks723

Gratulerer da :-) Ikke vondt ment, men ser kanskje ikke på deg som en samlende person, heller en person som klarer å erte på seg alle og enhver...

Da tar du feil av meg som person i alle fall. Du kjenner meg tydeligvis ikke. Du skal ta med en litt klype salt av hva folk lirer av seg her inne.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 apr 08, 16:27

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Da tar du feil av meg som person i alle fall. Du kjenner meg tydeligvis ikke. Du skal ta med en litt klype salt av hva folk lirer av seg her inne.

Tror vel kanskje det er bedre å ta en runde med hvordan man framstår her inne, hvis man mener at folk har fått feil inntrykk av en.

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 16 apr 08, 17:59

uten at jeg kjenner noen av dere vil jeg ferere til et sitat av platon: Den det er vanskeligst å kjenne, er seg selv.

 

---------------------------

hmm....


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 apr 08, 18:06
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av becks723

Gratulerer da :-) Ikke vondt ment, men ser kanskje ikke på deg som en samlende person, heller en person som klarer å erte på seg alle og enhver...

Da tar du feil av meg som person i alle fall. Du kjenner meg tydeligvis ikke. Du skal ta med en litt klype salt av hva folk lirer av seg her inne.



Og det kom fra deg Rune Haugen???

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 08, 18:23
Off-Topic?

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 apr 08, 19:09
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Holters
Tipper han insinuerer at det ikke bare er orken det skorter på...

I såfall så tar han feil. Jeg har vært både skiftformann og fagforeningsleder, så hvorfor skulle jeg ikke klare den jobben også Holters ??

 

Uten at jeg skaø dømme deg Rune (jeg har min egen mening om foreningsledere og skiftformenn og en del sjefer generelt sett), men akkurat hva man har gjort er rett og slett uvesentlig. Spørsmålet er hva DU kan gjøre i en slik setting. Jeg betviler ikke at du kan gjøre en god jobb, men sett ut i fra en veldig subjektiv oppfatning av hvordan du til tider er overfor andre her inne, ja så kan jeg forstå at enkelte ikke nødvendigvis har stor tro på at du kan være samlende og inkluderende...

 

Jeg for min del bryr meg ikke om det er deg, Zoran, Holters eller noen andre som styrer Haugen, poenget er at den som sitter i "maktposisjon" ikke missbruker denne og kjører et "one-man-show"...

 

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 apr 08, 11:54
Plankehaugen er supportergruppe nr 1 i norge,helt konge tar vare på både gamle og unge stå på videre

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 apr 08, 12:18
Endret: 18 apr 08, 12:44
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen er supportergruppe nr 1 i norge,helt konge tar vare på både gamle og unge stå på videre

Enig i sistenevnte. Jeg liker faktisk den profilen Plankehaugen kjørte under Lars Thoresen. Jeg var stolt av at FFK-kamper var noe for alle, fra barn til bestemor, og at alle kunne reise på bortekamper med Plankehaugen. Det synes jeg er stilig.

Samtidig må vi helt klart ha plass til folk som ønsker å lage litt mer liv, og jeg har alltid selv vært en syngende supporter når jeg står i Plankehaugen, men lydhøre personer må bare respektere at de er en del av et større bilde. De er ikke bedre enn andre FFK-supportere. Jeg er veldig for å skape et sangfelt innad i Plankehaugen, der de mest lydhøre supporterne kan samle seg.

Egne ultrasgrupperinger har vi ikke behov for, det er viktigere å få til en sangkjerne innad i Plankehaugen, og bli enige om hvordan man skal skape liv fremover. Som jeg skrev i dette innlegget, så er det bare små nyanseforskjeller når det kommer til stemningskapning mellom "ultras" og vanlige, syngende supportere. Tromme eller ei, hoppe litt her og der, so what? Bagateller!

Jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan skape liv sammen i rødhvite farger, og pensjonere ultrasbekledning, symbolikkbruk og annet tullball med en eneste gang. BRHs fremste bidrag har vært å skape splittelse fremfor samhørighet, og det trenger vi ikke.

Nei, få på plass en tydelig leder av Plankehaugen med medietekke (som Lars Thoresen var). Få tilbake Zoran som forsanger. Lag et sangfelt for de mest lydhøre supporterne, og utvikle den kulturen som virkelig gjorde at Plankehaugen faktisk kunne sammenlignes med de beste supportergruppene her til lands.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3