Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny svensk keeper til fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 apr 08, 18:57
Endret: 12 apr 08, 04:55

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det har vi ingen garanti for. Kan vel ikke regne med at folk redder straffer vel ?? Og keeperne pleier ikke å score mål heller så de kan ikke akkurat borge for økt målscore. Så den setningen du kom med der virker rimelig teit ut for meg.

 

Kanskje sant det om straffer og mål, ne ikke helt overbevist om rami hadde tatt de andre store sjangsene som jeg i hvertfall så ble reddet.

Mit tips er at i hvertfall et av de hadde gått inn på fjorårets keeper, og da hadde vel kankje kampen hatt en annen karakter. Eller er det så at alt en av unguttene gjør hadde vert gjort bedre av en annen keeper. Klar over at du syntes de fleste keepere er bedre en våre egne så skjønner at du mener at bare straffen var en 100% sjangse.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 08, 21:31
Endret: 12 apr 08, 04:55
Opprinnelig postet av Anne
Kanskje sant det om straffer og mål, ne ikke helt overbevist om rami hadde tatt de andre store sjangsene som jeg i hvertfall så ble reddet.

Mit tips er at i hvertfall et av de hadde gått inn på fjorårets keeper, og da hadde vel kankje kampen hatt en annen karakter. Eller er det så at alt en av unguttene gjør hadde vert gjort bedre av en annen keeper. Klar over at du syntes de fleste keepere er bedre en våre egne så skjønner at du mener at bare straffen var en 100% sjangse.

 Jeg vet vel ikke om Rami hadde tatt de2 redningene til Lasse. Det kan godt hende. Det blir for mye synsing det du holder på med. Så det gidder jeg ikke å spekulere i.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 apr 08, 04:42
Anne? Hva er grunnen til at du er så ille opptatt med å forsvare Lasse hele tiden, er han i familien din?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 apr 08, 08:09
om du så hva jeg skrev så forsvarte jeg ikke Lasse. Erik og Lasse var i flertall, men er rimelig oppgitt over at det er enkelte her inne som hele tiden klager på egne spillere og at alle andre er bedre en de vi har selv. Er vel stort sett bare Tarik som går fri av de fleste her ( det gjør han uansett hvordan han spiller). Så les innlegget, Det var en ironi på at alle er bedre, og, speielt den der molde hadde tapt med mer. Som de fleste andre her ser jeg posetivt på det de har gjort med en ny keeper. Men fortsatt er jeg av den oppfatning at en skulle vært leid ut, uavhnegig av hvem av de to det hadde vert..

jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 13 apr 08, 23:57
Patrioten? Hva er grunnen til at du er så ille opptatt med å angripe Lasse hele tiden? Er gjennomgående i innleggene dine i keeperdebatten at du har noe i mot ham. Eller er du i familie med Bråthen?

Jeg synes uansett vi har to kjempegode keepertalenter, og kan ikke være annet enn fornøyd når Lasse blir banens beste i både runde 2 og 3, samt kommer på rundens lag i minst en av dem.

---------------------------

yo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 apr 08, 11:28

Opprinnelig postet av jokkeroeli
Patrioten? Hva er grunnen til at du er så ille opptatt med å angripe Lasse hele tiden? Er gjennomgående i innleggene dine i keeperdebatten at du har noe i mot ham. Eller er du i familie med Bråthen?

Jeg synes uansett vi har to kjempegode keepertalenter, og kan ikke være annet enn fornøyd når Lasse blir banens beste i både runde 2 og 3, samt kommer på rundens lag i minst en av dem.

Vis meg hvor Patrioten angriper Lasse ?? Vi vet vel godt at vi har to kjempegode keepertalenter. Det er ikke det vi tviler på. De må stå bra over tid for å være et klart førstevalg. Denne svensken har rutine så det holder, og var sterkt delaktig i IFK`s seriemesterskap. Så jeg " tror " at han er bedre enn de 2 vi har over tid. Jeg får markere ut " tror " så dere ikke skjønner at jeg " VET." Det er vel knapt noen som " VET " noe om åssen spillere spiller fra kamp til kamp, eller over tid.


jokkeroeli

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 04
Innlegg: 10

Lagt til: 14 apr 08, 22:00
Nå kom Lasse på rundens lag for andre gang på 3 kamper, kan vel ikke forvente noe bedre. Ville vært idiotisk å sette inn en 41 år gammel svenske når vi har to knalltalenter, særlig når den ene har prestert så bra når han har fått sjansen.

---------------------------

yo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 apr 08, 22:23

Jeg har ikke noe i mot Lasse og er ikke familie med Erik, men grunnen til at jeg har vært kritisk mot han, er at han er urutinert og har vel spilt all verden i treningskampene.

Men, ser jo nå at han er god, så det tyder kanskje på at han gjorde fra seg feilene i treningskapene og er best når det gjelder.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 15 apr 08, 22:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Faktisk så tror jeg han er bedre enn de 2 unggutta vi har.
??????Ramla og slått deg Rune???? Eller var du i bakrus da du skrev dette????

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 apr 08, 11:49

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Faktisk så tror jeg han er bedre enn de 2 unggutta vi har.
??????Ramla og slått deg Rune???? Eller var du i bakrus da du skrev dette????

Og hvordan skal jeg tolke det du spør om her ?? På bakgrunn av Staws 3 kamper ?? Er det det du vil ??


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 apr 08, 11:55

Og nok en gang blir løse påstander til oppleste vedtekter etterhvert som innleggene blir fler. Det er et fenomen som jeg ser mye her inne, en løs bemerkning eller en fleip blir til noe som en eller annen skal henges for. Det er INGEN, jeg gjentar INGEN som har gjort noe som er i nærheten av å hinte til en bemerkning om at denne snekkeren skal spille så mye som en treningskamp for FFK. Han KAN bli hentet inn som en benkesliter ved skader. Hvor god eller dårlig han er, spiller ingen rolle - begge ungguttene våre skal prioriteres foran ham uansett.

 

Gjentar det jeg skrev om at jeg liker denne løsningen, grunnene til det står i mitt forrige innlegg i denne tråden.

---------------------------

-Elsker alle-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 apr 08, 12:19
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

 Hvor god eller dårlig han er, spiller ingen rolle - begge ungguttene våre skal prioriteres foran ham uansett.

 

Gjentar det jeg skrev om at jeg liker denne løsningen, grunnene til det står i mitt forrige innlegg i denne tråden.

Og jeg liker dette jeg også i denne overgangsperioden. Vi MÅ jo benytte denne sjansen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3