Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 apr 08, 20:41

Aalesund leder noe overraskende 3-1 over Brann i det kampen går mot slutten. Fortsetter denne trenden, så vil jeg tro at det blir mer enn 39 baklengsmål på dem i år, som må være noe av det høyeste på flere år av en seriemester?

Viking kan for øvrig slå sin egen klubbrekord i morgen. Scorer de mot Hamkam har de scoret i 24 ligakamper på rad! Dere kan jo selv gjette hvilken kamp de forrige gang gikk målløse av banen! :o)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 apr 08, 20:51
Endret: 05 apr 08, 20:51

3-2 nå,og Aalesund har scora alle måla!! Bra gjort!! 

 

edit : 4-2

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 apr 08, 20:52

Disse lagene møtes i runde 2:

Idag:

Ålesund - Brann: (4 - 2)

Imorgen:

Fredrikstad - Molde: 0 - 0 Fra 18:00

HamKam - Viking: 0 - 0 Fra 18:00

Lyn - Bodø Glimt: 0 - 0 Fra 18:00

Tromsø - Vålerena: 0 - 0 Fra 18:00

Stabæk - Lillestrøm: 0 - 0 Fra 19:00  På tv2

Strømsgodset - RBK: 0 - 0 Fra 19:00 På tv2zebra

 

Ser ut som om Brann får bank av Aafk.. he he :P

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 08, 20:56
jeg vil si at det var en liten bombe at Aalesund skulle knuse brann 4-2.

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 apr 08, 20:56

RBK - Godset går vel mandag?

Uansett, 4-2 var noe helt annet enn hva jeg tippet på siffertipset i hvert fall. Seks mål, seks mål av Aafk!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 apr 08, 20:58
Opprinnelig postet av FFK1903

RBK - Godset går vel mandag?

Uansett, 4-2 var noe helt annet enn hva jeg tippet på siffertipset i hvert fall. Seks mål, seks mål av Aafk!

Stemmer, glemte å skrive at den gikk på mandag.. fy meg..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 apr 08, 21:00
Endret: 05 apr 08, 21:00
Opprinnelig postet av FFK1903

RBK - Godset går vel mandag?

Uansett, 4-2 var noe helt annet enn hva jeg tippet på siffertipset i hvert fall. Seks mål, seks mål av Aafk!


Jeg hadde 3-1 til Aalesund på siffertipset. Ganske bittert at det kom to unødvendige scoringer i sluttminuttene...

Aalesund imponerte i dag med stor aggressivitet på midtbanen og innsatsvilje i kombinasjon med bra pasningsspill offensivt. Johan Arneng dominerte stort på sentral midtbane, Aarøy var uslåelig i duellene og ungguttene Parr og Mathisen løpsvillige og friske på hver sin side. Brann hang ikke med i det hele tatt. Laget er rett og slett ikke i form, noe som gjør det ekstra bittert at vi ikke tok poeng fra dem i Bergen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 apr 08, 21:25
Ingenting overrasker meg når det gjelder Brann. Er det noen som husker kampen mot Lyn ?? Det er slike resultater Brann varter opp med innimellom.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 apr 08, 23:48

Brann spilte store deler av 2. omgang med 10 mann, samt at kaptein Bakke gikk av banen etter 15 minutter. Så det var ikke et toppet Brann-lag som tapte i dag. Men all ære til Ålesund som viste at med stor vilje og innsats og mange løp både defensivt og offensivt - kan alle slå alle.

PS Winters scora det siste til Brann. Årøy var ikke borti det.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 08, 00:03
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.

dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 06 apr 08, 03:07
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.


Andresen er en god fotballspiller, men ikke uerstattelig. Han spilte jo knapt høstsesongen da vi hadde noen tøffe kamper.
Noe av det verste jeg hører er at Brann uten MA er dårligere - MA er en ledertype, men en ledertype som ikke klarer å samarbeide med treneren, og som ender opp med å danne klikker i laget er ikke en ledertype Brann kunne leve med i lengden. Om han er bedre enn Eirik Bakke eller ei skal jeg ikke uttale meg om. Eirik Bakke er dessverre den typen fotballspiller som altfor ofte pådrar seg skader noe som gjør at han ikke alltid får ut 100% i løpet av en hel sesong. Dette kommer tydeligere frem når El Fakiri tydelig ikke har prikket inn toppformen ennå.

Nei, dette var en kamp jeg fort vil glemme. Det var et Brannlag som ikke jobbet i samme grad som Aafk. Aafk vil mer og kjemper - kan ikke akkurat si at Brann gjorde det samme og det skuffer meg. Satser på at vi tar igjen det tapte mot Godset.

Et lite spm (OT riktignok): når fikk godset kunstgress? Kan ikke huske å ha lest om dette noen sted....?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 apr 08, 08:25
Opprinnelig postet av dalen

Et lite spm (OT riktignok): når fikk godset kunstgress? Kan ikke huske å ha lest om dette noen sted....?


Drammen kommune la om til kunstgress på Marienlyst i vinter. Hva det blir på den nye stadion til Godset er ikke bestemt enda.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 08, 11:57

Opprinnelig postet av dalen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.


Andresen er en god fotballspiller, men ikke uerstattelig. Han spilte jo knapt høstsesongen da vi hadde noen tøffe kamper.
Noe av det verste jeg hører er at Brann uten MA er dårligere - MA er en ledertype, men en ledertype som ikke klarer å samarbeide med treneren, og som ender opp med å danne klikker i laget er ikke en ledertype Brann kunne leve med i lengden. Om han er bedre enn Eirik Bakke eller ei skal jeg ikke uttale meg om. Eirik Bakke er dessverre den typen fotballspiller som altfor ofte pådrar seg skader noe som gjør at han ikke alltid får ut 100% i løpet av en hel sesong. Dette kommer tydeligere frem når El Fakiri tydelig ikke har prikket inn toppformen ennå.

Nei, dette var en kamp jeg fort vil glemme. Det var et Brannlag som ikke jobbet i samme grad som Aafk. Aafk vil mer og kjemper - kan ikke akkurat si at Brann gjorde det samme og det skuffer meg. Satser på at vi tar igjen det tapte mot Godset.

Et lite spm (OT riktignok): når fikk godset kunstgress? Kan ikke huske å ha lest om dette noen sted....?

Men Andresen er en ledertype som greier å få med seg folk på banen, og det er det viktigste. Her har Bakke en utrolig lang vei å gå. Mest sannsynlig greier han det aldri. Eneste jeg forbinder med Bakke er halsløse taklinger, og lite pent spill.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 06 apr 08, 12:11
Endret: 06 apr 08, 12:12

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.

 

Jeg er enig i at Bakke er bedre enn Andresen, og til info så gikk Bakke ut med skade etter ca 15 min i går.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 06 apr 08, 12:18
Aalesund imponerte meg veldig igår. Aggresiviteten var på topp, og med ålesund seiern innlosjerte jeg 10 riktige på tipping:) Og med i trekningen om EM tur.:)

---------------------------

signatur


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 08, 12:29
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.

 

Jeg er enig i at Bakke er bedre enn Andresen, og til info så gikk Bakke ut med skade etter ca 15 min i går.

Da er vi 2 uenige i hvertfall. Da har vi fått bekrefta det.


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 06 apr 08, 13:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Brann-supporteren som var innom her en tid tilbake ville ha det til at Bakke var bedre enn Andresen. Aldri i livet.

 

Jeg er enig i at Bakke er bedre enn Andresen, og til info så gikk Bakke ut med skade etter ca 15 min i går.



Ja han sa selv at han fikk en "føling" i lysken og at han ikke turte å spille mer. Dumt...

Opprinnelig postet av Liraren
Aalesund imponerte meg veldig igår. Aggresiviteten var på topp, og med ålesund seiern innlosjerte jeg 10 riktige på tipping:) Og med i trekningen om EM tur.:)


Aafk vant på det du nevnte - aggresivitet, men også vilje. Å tape er helt "greit" så lenge laget ditt kjempet i 90 minutter, men når det ikke vises vilje nok blir tapet ekstra tungt å svelge.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 08, 13:25

Opprinnelig postet av dalen
men når det ikke vises vilje nok blir tapet ekstra tungt å svelge.

Du er neigu ikke den eneste som har opplevd det sånn.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 apr 08, 18:34
Ham Kam leder 1-0. Ringberg

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 apr 08, 18:50
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ham Kam leder 1-0. Ringberg


Og det er vel alt og. Utrolig målfattig omgang!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24