Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 mar 08, 21:52
Morsom kamp. Leit med tap. Enough said

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 30 mar 08, 21:53
Flyten er forskjellen. Ferdig med det.

---------------------------

Marching on together!


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 30 mar 08, 21:55
Endret: 30 mar 08, 21:56

Må si jeg er meget skuffet over Wallace. Skal selvsagt ikke legge skylden på ham, men han var innblandet eller fraværende på alle fire målene.

 Når det er sagt lover kampen godt offensivt.

 

---------------------------

#18™


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 mar 08, 21:56

STOR kamp av guttane!! Står virkelig respekt for innsatsen..

Er riktignok enkeltspillere som er under pari,men det lover godt for resten av sesongen...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mar 08, 21:56

Aaaah, hadde bare Tarik satt kjempesjansen sin!

Synd å stå igjen med fire baklengs og null poeng etter en slik kamp. Det lover uansett godt foran kampen mot Molde. Den skal og bør vi vinne!

 

Dumt at Helstad sparte opp alle scoringene til denne kampen ved å ha måltørke i treningskampene.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 mar 08, 21:57
Wallace var direkte svak. Ophaug virket RUSTEN. Piiroja er livsfarlig i det ene øyeblikket og konge i lufta det neste. Føler meg aldri trygg på den kællen...

Deja vu dette her fra i fjor, målene renner inn og vi bommer i de viktige fasene av spillet, forsvare dødball i mot og sette klare målsjanser.

Så lenge ut som det kunne bli poeng og en brukbar kamp, men så var alt tilbake til det normale.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mar 08, 21:57
Ramberg da ? Nok en kjempesjangse brent av ham....

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 mar 08, 21:58

Meget god kamp av FFK, hvor de gjerne kunnet vunnet.

F.eks dersom det hadde vært en voksen dommer som hadde annulert Karadaz sin scoring. Klart frispark.

Skjerven mangler mot!!!!!!!

Hadde Tarik eller Hansi hatt marginene på sin side, så hadde i allefall FFK tatt ett poeng.

Uansett dette lover godt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 mar 08, 22:00
Endret: 30 mar 08, 22:00
Nå må dere gi dere med å lete etter syndebukker på FFK!

Da får dere heller rette skytsen mot Tommy Skjerven som ikke blåser frispark mot Karadas når han header inn 2-1. Eventuelt innse at Thorstein Helstad er en utrolig god spiss og vi fortsatt ikke holder helt mål kollektivt i forsvar.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 mar 08, 22:00
Opprinnelig postet av FFK1903

Aaaah, hadde bare Tarik satt kjempesjansen sin!

Synd å stå igjen med fire baklengs og null poeng etter en slik kamp. Det lover uansett godt foran kampen mot Molde. Den skal og bør vi vinne!

 

Dumt at Helstad sparte opp alle scoringene til denne kampen ved å ha måltørke i treningskampene.

 

Hadde Tarik satt sjangsen...? hva med Ramberg da... Da hadde vi allefall fått uavgjort.

UFLAKS heter dette... Men slippe inn 4 mål er ikke bra start altså..

---------------------------

Heia FFK


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 08, 22:00

Vi var gode framover på banen. Ikke fullt så bra bakover, men syns vi viser oss fra en god side. Ophaug var elendig offensivt og ødela mye der, men han var solid i duellspillet i boks. Ramberg gjør en solid kamp. Barsom er blant banens beste og meget god. Det samma gjelder Tarik, synd han ikke scora like før Brann putta der. Målet til Azar skulle helt klart vært annulert. Makan til pikk i feltet..

Synd for Lasse å slippe inn 4 mål, men han klarte seg egentlig greit. Og midtbanen vår var like bra som Brann sin. Solli skapte mye bry på vår venstre side. Ellers bra at begge spissa våre scora, og i år får vi mye glede av Tarik.

 

Alt i alt en kamp som jeg er fornøyd med, for vi viser at vi er klart bedre i år og at vi vil kjempe også på bortebane.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 mar 08, 22:02

Opprinnelig postet av Costanza
Nå må dere gi dere med å lete etter syndebukker på FFK!

Da får dere heller rette skytsen mot Tommy Skjerven som ikke blåser frispark mot Karadas når han header inn 2-1. Eller innse at Torstein Helstad er en utrolig god spiss og vi fortsatt ikke holder helt mål kollektivt i forsvar.

ENIG! Tommy Skjerven hjalp Brann til seieren. Tilater Brann alt for mye i feltet. Karadas sitt mål er klart frispark!

FEIG og dårlig dommer!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 30 mar 08, 22:03
synes Wallace for hard medfart her, og det ufortjent..

Mål 1: Tarik som gir bort det, kan ikke skylde på Wallace for den
Mål 2: Wallace lager frispark ja, men Karadaz skal jo ikke få det målet der, helsikkes heller.
Mål 3: Hva i all verden gjør Wallace med å markere Helstad? en hver i han kropp kan ikke vinne den duellen der.
Mål 4: Er ikke vits i å snakke om en gang, slutt ferdig finito, vi jaga utligning og Wallace kan heller ikke skyldes for denne da det er han som er tema her..

ok fornøyd med de fleste, og ser positivt på fortsettelsen, vi lot oss ikke pisse på på bortebane idag som vi har gjort før!



hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:03
Litt rustent bakover, men FFK er jo klart på høyden med Brann. Synd med mulighetene til Tarik og Ramberg. Små marginer. Jeg er optimistisk med take på kampene fremover.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 mar 08, 22:03

Ser ingen grunn til å klage. Full innsats fra første stund og vi er på høyden hele kampen. Jeg er dritfornøyd!!!

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


brann_copper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 08
Innlegg: 3

Lagt til: 30 mar 08, 22:05
FFK var ikke overraskende svært gode idag, og det er lenge siden sist jeg så et TL-lag gå så respektløst til verks på Stadion. Fortsetter dere slik ender det langt opp på tabellen når status skal gjøres i november. Det er ihvertfall helt sikkert. All grunn til å være stolte. Og Tarik ser jeg gjerne i rød trøye og hvit bukse i stedet for omvendt.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 30 mar 08, 22:04

FFK leverte en god kamp.. Dette lover godt for fremtiden, synd ffk ikke klarte å vippe denne kampen til sin favør.

 


Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 30 mar 08, 22:05
Azar er en krøllete gris, makan til møkkaspiller skal du lete helt til Vidar Riseth for finne.

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 mar 08, 22:07

Opprinnelig postet av Costanza
Nå må dere gi dere med å lete etter syndebukker på FFK!

Da får dere heller rette skytsen mot Tommy Skjerven som ikke blåser frispark mot Karadas når han header inn 2-1. Eventuelt innse at Thorstein Helstad er en utrolig god spiss og vi fortsatt ikke holder helt mål kollektivt i forsvar.

Enig med du.

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 30 mar 08, 22:08
Nå må vi huske at detta er seriemesterne fra 2007 og kanskje en av de hardeste bortkampene vi har . Det er mange topp lag som fikk svi der i 2007 . Jeg er fornøyd

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24