Husk meg
Brukernavn
Passord

Lørdagskamper?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 28 mar 08, 21:03
Hællæ folkens. er stadig her inne og leser kommentarer. Er på hver hjemmekamp, men har en bror som bor et støkke unna, og han lurer på om det er noen som vet noe om lørdagskamper ennå?

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 28 mar 08, 21:12
Endret: 28 mar 08, 21:12
I menyen til venstre skal det være en oppdatert liste over de forskjellige kampdatoene. Foreløpig er ingen av FFKs hjemmekamper flyttet til lørdag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 28 mar 08, 21:20

Opprinnelig postet av Rey
I menyen til venstre skal det være en oppdatert liste over de forskjellige kampdatoene. Foreløpig er ingen av FFKs hjemmekamper flyttet til lørdag.

ok, takk for svar. Vet at det er en oppdatert liste. Men regner med at det slikt blir bestemt etterhvert. Han var med på Vålerenga kampen ifjor, og da tok han helt av. Han bor et veldig langt støkke unna, og jeg vil invitere ham hit når jeg vet at FFK har lørdagskamp... hjemmekamp vel og merke.....

Kjerringa var også med på den kampen... utrolig nok.... og hu ble tatt fullstendig betatt av livet, sangeene osv blandt supporterne. Og hu satt og ropte offside hele tiden...... hehe....Hu blir ikke med neste gang.... hehe 

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 28 mar 08, 21:26
Endret: 28 mar 08, 21:26
Det blir bestemt etterhvert ja. Personlig HÅPER jeg på at FFK- Enga 29.06 blir flyttet til lørdag. Men som sagt er det ikke bestemt noe så langt frem i tid enda.

Og du kan da ta med kjærringa på kamp. Bare plassere ho i TV-stolen hjemme et par uker før kamp for å gi litt voksenopplæring :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3