Husk meg
Brukernavn
Passord

Buss- og kampbilletter til Bergen er rett rundt hjørnet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 13 mar 08, 14:00

Hadde nettopp en telefonsamtale med Ulf Berg, og han sa at billetter var rett rundt hjørne (i morgen eller lørdag forhåpentilgvis). Billettene skal selges på Sport Cafe. Da er det bare å begynne å glede seg!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Woldsky

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 13 mar 08, 16:57

Hallois folkens!

Bare lurer på en ting se...

Er i militæret om dagen og er stasjonert på Haakonsvern i Bergen...

Vil det bli solgt billetter på kampdag som er forbeholdt bortesupportere?

Jeg har nemlig ikke tenkt meg hjem med det første pga kassernevakt, men MÅ få med meg denna kampen!

 

Mvh

Kristian Wold


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 mar 08, 18:12
I Bergen har det vel aldri vært mulig å kjøpe billetter på forhånd? De gangene jeg har vært der, så har jeg alltid måtte kjøpe i døra. Vet ikke om det er noe nytt i år.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 13 mar 08, 20:20
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hadde nettopp en telefonsamtale med Ulf Berg, og han sa at billetter var rett rundt hjørne (i morgen eller lørdag forhåpentilgvis). Billettene skal selges på Sport Cafe. Da er det bare å begynne å glede seg!!



I all verden, jeg som trodde Ulf Berg var ferdig med å engasjere seg i Plankehaugen...

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mar 08, 10:43
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hadde nettopp en telefonsamtale med Ulf Berg, og han sa at billetter var rett rundt hjørne (i morgen eller lørdag forhåpentilgvis). Billettene skal selges på Sport Cafe. Da er det bare å begynne å glede seg!!



I all verden, jeg som trodde Ulf Berg var ferdig med å engasjere seg i Plankehaugen...

Tror du ikke han snakker med sønn sin en gang i blant da ?? Eller er sønnene rundt omkring kun på dataen og umulige å snakke til??


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 mar 08, 20:50
Betyr det at vi må kjøpe billetter i fr.stad eller ikke. jeg skal nemlig fly fra Kristiansand på lørdag! Mange som skal tilbringe hele helgen i Bergen vel?? Må vel få samlet troppene på en pub på lørdag og søndag :)

---------------------------

heia heia...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mar 08, 00:34

Opprinnelig postet av Kristian B
Betyr det at vi må kjøpe billetter i fr.stad eller ikke. jeg skal nemlig fly fra Kristiansand på lørdag! Mange som skal tilbringe hele helgen i Bergen vel?? Må vel få samlet troppene på en pub på lørdag og søndag :)

Inngangsbilletten har vi pleid å kjøpe direkte i luka der borte.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 mar 08, 11:17
Jeg vet ikke hvordan Plankehaugen organisrerer seg for å få ut informasjon, men at det fortsatt ikke - to uker før kampen i Bergen - har kommet info om turopplegget er rett og slett på trynet.

3. mars, altså for nesten to uker siden sto følgende på plankehaugen.no:

For dere som venter på opplegget rundt turene , det kommer snart !
Først ute er Bergen. Tur og billett info kommer en av de nærmeste dagen.

Etter det? Ingenting. Det virker som det er på tide med en liten oppstramming i de interne rutinene hos vår kjære Plankehaug.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 15 mar 08, 14:42
Jeg var innom Aristokraten i dag for finne ut litt mer om disse billettene. Det er aristokraten som skal selge bussbilletter og kampbilletter til Bergen. De har ikke fått billettene ennå men håpet de skulle få de før påske. Noe mer kunne de ikke si i farten. Synes det er lovlig sent.... men det begynner vi vel å bli vant til.... Rart det ikke går ann å være ute i litt god tid for en gangs skyld....

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 15 mar 08, 22:51

Kampbillettene skulle vært sendt fra Bergen i begynnelsen på uka. Det er visst vanskelig å få tak i billettkontakta vi har i Bergen, men håper billettene er rett rundt hjørnet nå!

For de som lurer på når medlemskorta kommer, blir de pakket sammen med medlemsbladet og sendt på onsdag eller torsdag.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 16 mar 08, 11:16
Opprinnelig postet av Marie

Kampbillettene skulle vært sendt fra Bergen i begynnelsen på uka. Det er visst vanskelig å få tak i billettkontakta vi har i Bergen, men håper billettene er rett rundt hjørnet nå!

For de som lurer på når medlemskorta kommer, blir de pakket sammen med medlemsbladet og sendt på onsdag eller torsdag.

Må vi ha medlemskorta for å kjøpe kampbilletter/bussbilletter til Bergen eller ligger liste for det i Aristokraten?

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 16 mar 08, 14:32

Info om tur til Bergen er lagt ut på plankehaugen sin hjemmeside. Avreise søndag morgen kl. 06.00???

Jeg ble rimelig overaska og skuffa over at det ikke ble satt opp noen overnattingstur med avreise på lørdag morra/formiddag.

Det er rimelig langt å kjøre tur/retur på samme dag til Bergen og velger vel da heller å bli hjemme og se kampen meget skuffa på tv.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


ttjo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mar 08
Innlegg: 1

Lagt til: 16 mar 08, 15:21

Er det ingen mulighet for at Plankehaugen setter opp buss med avreise lørdag? Tipper det er mange som kunne tenke seg å slippe og reise tur/retur på en dag...

---------------------------

Supporter


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 mar 08, 17:29
Opprinnelig postet av MA

Info om tur til Bergen er lagt ut på plankehaugen sin hjemmeside. Avreise søndag morgen kl. 06.00???

Jeg ble rimelig overaska og skuffa over at det ikke ble satt opp noen overnattingstur med avreise på lørdag morra/formiddag.

Det er rimelig langt å kjøre tur/retur på samme dag til Bergen og velger vel da heller å bli hjemme og se kampen meget skuffa på tv.

Fly fra Gardermoen(hvis du vil ha det billig) Fly over lørdag eller søndag, og hjem på mandag :) FInn deg et billig hotell og gjør en helg med gutta ut av det... hehe, selvsagt hvis du har penger og muligheter ;)

MEN, helt enig at det er utrolig at haugen ikke kjører tur med muligheter for overnatting!!! Tror mange kan tenke seg en slik mulighet.

---------------------------

heia heia...


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 16 mar 08, 17:36

Hvor langt unna Bergen sentrum ligger fotballstadion, noen som vet??

 

 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mar 08, 17:49
Et stykke i utkanten, ca. 10-15 min fra sentrum med bil, om jeg ikke husker helt feil..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 16 mar 08, 18:05

Er det mange som kommer til å reise på lørdag da, som kommer til å overnatte og gå ut på byen i Bergen på lørdag kveld.

Hvor pleier supporteren å gå hen i tilfelle??

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 16 mar 08, 18:51

Tror nok det er en del som kommer til å kjøre helga i Bergen. Vi er for eksempel en gjeng på rundt 7-8 gutter som drar lørdag til mandag!! Hvor vi samles i Bergen har jeg ikke peiling på enda, men det er da nok av vannhull vi kan slukke tørsten på. Hadde jo vært morro å samla flest mulig, i hvert fall på søndag formiddag, i timene før matchen!!

---------------------------

heia heia...


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 19 mar 08, 10:03

kampbilletter og bussbilletter til Bergen er nå ankommet Aristokraten!

Les mer her!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 20 mar 08, 03:38
Opprinnelig postet av MA

Hvor langt unna Bergen sentrum ligger fotballstadion, noen som vet??

 

 

Let og du vil finne:

http://www.brann.no/index.php?mapping=210

Det går masse busser opp te stadion på kampdag. Det spørs litt på hvilken vei du tar og når man drar opp, men rundt 15 min med buss bør man regne. Det er ikke langt, og det er en god del som bruker å gå opp, det tar rundt 30 min.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24