Husk meg
Brukernavn
Passord

Kick Off Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 12:33
Endret: 05 mar 08, 12:34

http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=18880

Er en grunn til at jeg ikke gidder å være med. Ikke-medlemmer har tilgang.


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 05 mar 08, 12:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen

http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=18880

Er en grunn til at jeg ikke gidder å være med. Ikke-medlemmer har tilgang.

 

Åh nei......verden raser


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 05 mar 08, 12:53
herregud.... et av de dummeste innlegget på lenge... Og det sier ikke lite

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 12:56
Kanskje en grunn til at det ble avlyst i fjor muligens ??

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mar 08, 13:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kanskje en grunn til at det ble avlyst i fjor muligens ??


Ja, kanskje grunnen var at det ikke var nok av medlemmene som meldte seg på ifjor og at de derfor åpner for ikke-medlemmer i år?

Er jo en fin mulighet å kunne tiltrekke seg nye medlemmer.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 14:15

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kanskje en grunn til at det ble avlyst i fjor muligens ??


Ja, kanskje grunnen var at det ikke var nok av medlemmene som meldte seg på ifjor og at de derfor åpner for ikke-medlemmer i år?

Er jo en fin mulighet å kunne tiltrekke seg nye medlemmer.

Jeg liker da å gå sammen med likesinnede, og ikke bare sammen med mannen/kvinnen i gata som er ute etter en fest.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 mar 08, 14:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg liker da å gå sammen med likesinnede, og ikke bare sammen med mannen/kvinnen i gata som er ute etter en fest.

Da får du joine frimurerne eller en annen organisasjon der du slipper sånt træl som normale folk som synes en FFK-fest kan være morsomt, men som ikke ønsker å være medlem av supporterklubben...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 mar 08, 14:58
helt seriøst rune,,, ikke vær 5 år i hue a...!!!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 05 mar 08, 15:03
Det er det dummeste jeg har hørt på VELDIG lenge!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 15:12
Da blir jo den festen som alle andre fester da jo. Jeg håpa liksom at det skulle bli noe spesielt jeg da men. Få gira seg opp til sesongen begynner. Synge supportersanger og slikt, ikke bare se/høre på en konsert.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mar 08, 16:19
Endret: 05 mar 08, 16:21
Hvordan ellers mener du at plankehaugen skal kunne rekruttere nye medlemmer? På stadion går det jo ikke for det er jo kun medlemene som skal stå på feltet, eller?

Se på det som en positiv grei isteden Rune, se på det som en mulighet til å kunne få flere "likesinnede".

Glasset kan som sagt være både halv-tomt og halv-fullt, hvilken som gjelder for festen kan du velge selv. Har dog en formening om hva du kommer til å velge :)


Edit: Når det gjelder det med å synge sanger osv så blir vel ikke det utelukket av at det er andre som kommer også?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 16:36

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Hvordan ellers mener du at plankehaugen skal kunne rekruttere nye medlemmer? På stadion går det jo ikke for det er jo kun medlemene som skal stå på feltet, eller?

Se på det som en positiv grei isteden Rune, se på det som en mulighet til å kunne få flere "likesinnede".

Glasset kan som sagt være både halv-tomt og halv-fullt, hvilken som gjelder for festen kan du velge selv. Har dog en formening om hva du kommer til å velge :)


Edit: Når det gjelder det med å synge sanger osv så blir vel ikke det utelukket av at det er andre som kommer også?

Du vet vel at det er over 4000 PH-medlemmer ?? De har vervekampanje, og det holder. Bør ikke ha den festen for å rekruttere nye.

I forhold til Edit : Det blir det samme som det er på PH-feltet. De som ikke er med å synger vanligvis, synger heller ikke på festen. Da er de med å holde stemningen nede. Det er nettopp det ikke-syngende gjør på PH-feltet også. Jeg ser helst at de holder seg borte, både på festen og PH-feltet.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 05 mar 08, 17:31

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du vet vel at det er over 4000 PH-medlemmer ?? De har vervekampanje, og det holder. Bør ikke ha den festen for å rekruttere nye.

Nå er vel 90% av plankehaugenfolka på stadion gjerrigknarker, som bare er med for den billige biletten, og dermed også driter i at de er en økonomisk belastning for klubben. Det PH prøver på, er vel å rekruttere medlemmer som er villige til å stå på litt på tribunen.

Siden det er utenkelig for gjerrigknarkene å kjøpe øl på byen, så må de også invitere utenforstående for å få dette til å gå rundt. Verre er det ikke.

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mar 08, 17:41
Endret: 05 mar 08, 17:42
Nei, jeg viste ikke at det var så mange medlemmer, trodde kanskje det var rett under 3000 eller noe.

Er enig i at de som ikke synger er med å drar ned stemningen, men det kan jo hende at det kommer mange som synger også. Mange på stadion som synger uten å stå på plankehaugen-feltet også. Synes bare du er litt forutinntatt og svartmalende. "hvis folk som ikke er medlem av ph kan komme så gidder ikke jeg iallefall"

Nå har ikke jeg vært på noe kick-off party med PH før så har ikke noe bakgrunn for å kunne uttale meg så mye men det kan jo være at arrangør(/styret?) ønsker å ha litt backup i tilfelle ikke alle 4000 medlemmene kommer.

Alternativet er jo kanskje at det ikke hadde blitt noe for noen i det heletatt.

Edit: Æsj..TgfkaFFK stjal poenget mitt mens jeg skrev. :) 



Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 mar 08, 18:09
Jeg hadde ikke tenkt å synge på festen, så da får jeg levere tilbake biletten. Håper vanlig bytterett gjelder, og hvis ikke, får jeg bare vise til Runes kloke innlegg. Er også 100% enig med Rune at medlemer i PH ikke burde omgås andre mennesker. Fysjom!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 mar 08, 21:40

Opprinnelig postet av Jon Syversen
Jeg hadde ikke tenkt å synge på festen, så da får jeg levere tilbake biletten. Håper vanlig bytterett gjelder, og hvis ikke, får jeg bare vise til Runes kloke innlegg. Er også 100% enig med Rune at medlemer i PH ikke burde omgås andre mennesker. Fysjom!

Du er ironisk som vanlig Jon.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 06 mar 08, 01:43
Du er på tynn is Rune.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 20 mar 08, 15:05
Husk Kick off på Lørdag kl. 19.00 City scene

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3