Husk meg
Brukernavn
Passord

John Anders til Lillestrøm?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 mar 08, 08:35

Bytt Jonna med Sundgodt, få ca 6 mill igjen. Kjøp inn Ophaug for ca 2 mill så har vi litt igjen etter det også, og laget er styrka..

 

Men jeg beholder gjerne Jonna, en bra og anvendelig spiller.

Tviler på at LSK blar opp 10 mill for han værtfall..


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 04 mar 08, 08:45
Opprinnelig postet av ffkmufc

Bytt Jonna med Sundgodt, få ca 6 mill igjen. Kjøp inn Ophaug for ca 2 mill så har vi litt igjen etter det også, og laget er styrka..

Men jeg beholder gjerne Jonna, en bra og anvendelig spiller.

Tviler på at LSK blar opp 10 mill for han værtfall..

Jeg tviler enda mer på at LSK gir oss Sundgodt og 6 millioner kroner.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 04 mar 08, 08:47
Sundgot forsterker ikke FFK. Desuten mener jeg Fofana, Gardar, West og Tegstrøm er mer enn gode nok spisser ved siden av Tarik. De er mange nok også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 mar 08, 09:27

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sundgot forsterker ikke FFK. Desuten mener jeg Fofana, Gardar, West og Tegstrøm er mer enn gode nok spisser ved siden av Tarik. De er mange nok også.

 

Så du mener at Tegstrøm, west, fofana og gardar er like bra som Sundgodt??

 

Gardar og Tarik er bra nok, Fofana kan bli bra


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 04 mar 08, 09:55

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sundgot forsterker ikke FFK. Desuten mener jeg Fofana, Gardar, West og Tegstrøm er mer enn gode nok spisser ved siden av Tarik. De er mange nok også.

FFK har mange spisser men det betyr ikke det samme som at Sundgodt ikke forsterker FFK.

Sundgodt scoret 10 mål i fjor som er bedre enn samtlige FFK spisser. Langt bedre enn samtlige FFK spisser om vi ser bort fra Tarik.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 mar 08, 11:10
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sundgot forsterker ikke FFK. Desuten mener jeg Fofana, Gardar, West og Tegstrøm er mer enn gode nok spisser ved siden av Tarik. De er mange nok også.
Enig hva skal vi med Sundgot,nå begynner Gardar og tilpasse seg tippeligaen,Fofana blir bare bedre og bedre og Tarik er allerede et par klasser høyere enn Sundgot,vi har en bedre midtbane enn i fjor og det vil bli mere scoringer på våre spisser

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5512

Lagt til: 04 mar 08, 11:29
Opprinnelig postet av ffkmufc

 

Så du mener at Tegstrøm, west, fofana og gardar er like bra som Sundgodt??

 

 

Ja

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 04 mar 08, 11:53
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av ffkmufc

 

Så du mener at Tegstrøm, west, fofana og gardar er like bra som Sundgodt??

 

 

Ja

Sundgodt er vel verdt omtrent like mye som de 4 spillerne er tilsammen

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 04 mar 08, 13:17

Det som er med Sundgot er at han kan være ræva hele kampen, men allikevel putte 2 mål. Og han har vært en garantist for 10 + mål de siste sesongene, så at noen her hevder han IKKE ville forsterket FFK gjør at jeg må le litt.

Men vi har en bedre versjon av Sundgot i Occean, i tillegg til en U21-spiss som er samme spillertype. Så vi trenger han ikke like mye som vi trenger en spiller som f. eks Bjørkøy. Blir spennende å se hva som skjer fremover.

---------------------------

Fugla til vi dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 mar 08, 13:18
Endret: 04 mar 08, 13:19
Det skinner hvert fall veldig klart gjennom hva Bjørkøy selv ønsker i saken fra Aftenposten:

- Jeg kommenterer aldri overganger, begynner Bjørkøy.


- Men det jeg kan si er at jeg vokste opp på Gjelleråsen og i ungdomsårene mine spilte jeg fotball for Gjelleråsen og Skjetten. Det får være kommentar nok, sier FFK-spilleren til Aftenposten.

 

Hvis vi får... la oss si 6-8 millioner for en 29 år gammel midtbanespiller med millionlønn som ønsker seg bort og ikke engang er førstevalg i sin vante posisjon, så er hvert fall ikke jeg i tvil om at et salg vil være til det beste for alle parter.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 04 mar 08, 13:49
Opprinnelig postet av Costanza
Det skinner hvert fall veldig klart gjennom hva Bjørkøy selv ønsker i saken fra Aftenposten:

- Jeg kommenterer aldri overganger, begynner Bjørkøy.


- Men det jeg kan si er at jeg vokste opp på Gjelleråsen og i ungdomsårene mine spilte jeg fotball for Gjelleråsen og Skjetten. Det får være kommentar nok, sier FFK-spilleren til Aftenposten.

 

Hvis vi får... la oss si 6-8 millioner for en 29 år gammel midtbanespiller med millionlønn som ønsker seg bort og ikke engang er førstevalg i sin vante posisjon, så er hvert fall ikke jeg i tvil om at et salg vil være til det beste for alle parter.

Får vi 6-8 mill for den mannen så skal jeg personlig spærke han inn dørene på åråsen!!

---------------------------

heia heia...


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 04 mar 08, 15:21

"- Men det jeg kan si er at jeg vokste opp på Gjelleråsen og i ungdomsårene mine spilte jeg fotball for Gjelleråsen og Skjetten. Det får være kommentar nok, sier FFK-spilleren til Aftenposten."

Den mannen har flotte begrunnelser for klubbvalg:

Rosenborg:  "Foreldrene mine er jo fra Trøndelag, så det er jo ikke annet en naturlig at jeg ønsker å spille for Rosenborg"

Odense: "Jeg er jo veldig glad i røde pølser og de lager jo veldig god akevitt, så Odense er jo et åpenbart valg for meg"

Lillestrøm: "Jeg har bodd i nabokommunen og spilt i en klubb i samme kommune som Lillestrøm, så hva er mer naturlig enn å ønske seg til Lillestrøm?"

Hadde han turt å si begrunnelsen for hvorfor han spiller i FFK hadde det vle hørt ca. slik ut:

Fredrikstad: "Klubben har jo gitt meg en helt hinsides lønn, og det er lenge igjen av kontrakten. Det betyr at jeg slipper å tenke på å legge ned noe særlig innsats i kampene på et par år. Det gjør at jeg er utvilt og opplagt på fritiden og jeg slipper å risikere en skade som kan sette en overgang til en annen klubb i fare."

Edit:Derrr var det 1000 inlegg på meg gitt!! Gratis øl til alle på forumet!!!

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 mar 08, 15:48
satt noe på spissen med vilje(innlegget over), men samtidig er det akkurat det inntrykket jonna gir om dagen....sutrete og lite klubblojal, og dette var faktisk kapteinen vår ifjor....liker ikke måten spillere som ham, kvisvik og shaaban i sin tid har sutret i vinter. jonna er midtbane sentral, per dags dato trenger vi ham ikke sett den posisjonen isolert(gashi, ramberg, wehrmann, elvestad++). dog er han FFKs klart beste hback for øyeblikket, og hvis vi selger bjørkøy ønsker jeg en klasse hback inn i på laget. salg på rundt 8mill og en ny hback ville gjort denne pre-season bortimot perfekt sett stallmessig. wallace og barsom virker som to scoop, samt har vi nå 3 nye lovende spillere i troppen i johannesen, trulsen og halvorsen.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mar 08, 16:08

Gir ingen kjøpsgaranti

Gir ingen kjøpsgaranti

Panikken har ike nådd Åråsen selv om Espen Søgårds skade gjorde ei lang fraværsliste enda lengre. LSK-manager Jan Åge Fjørtoft garanterer ikke spillerkjøp før seriestart.

www.rb.no/lsk-magasinet/article3388741.ece


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 mar 08, 16:17

Jeg er litt usikker på Sundgodt, kan han fortsette å prestere på et høyt nivå i Tippeligaen?

Han har også slitt med skadet og sykdom i vinter.

La Manga-børsen

ARILD SUNDGOT 4: En vanskelig vinter med først kneskade og så sykdom i Spania. Får ikke ofte nok spille på favorittplassen sin, og kan bli sittende på benken. Det er ikke bra for en toppscorer. Må leve med spekulasjoner om at han vil bli solgt i år.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mar 08, 18:27

Lillestrøm går for Bjørkøy

Lillestrøm ønsker å kjøpe John Anders Bjørkøy fra Fredrikstad. Men først må Åråsen-klubben selge spillere.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 mar 08, 18:51
I linken over står det at han er LSKs toppscorer gjennom tidene. Vil anta at det innebærer en viss oppgradering på spissfronten, i tillegg er han vel en spisstype vi trenger. Får vi til et bytte så kjør på. Tror ikke nødvendigvis prisforskjellen på de to ved et salg vil være spesielt stor, så et "even trade" må vil vel kunne godta?

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 04 mar 08, 19:26
Jeg vil heller beholde Bjørkøy enn rent bytte med Arild Sundgot, tror ikke han er spilleren klubben trenger nå.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 mar 08, 19:45
Titta igjennom spillerstallen, og må vel være enig. Vi har vel bare Gerrbrand som kan spille høyreback om PAC blir skadet eller får karantene. Vi har vel heller ikke spesielt god dekning på høyre kanten, så selv om Sundgot umiddelbart virket som en fin forsterkning, så står det ikke i forhold til tapet av Jonna som kan bekle begge rollene på høyresiden godt.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 04 mar 08, 19:58

Bjørkøy til LSK i bytte med Arild Sundgot + litt penger..

Så henter vi Ophaug fra Danmark..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3