Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 des 08, 19:13

Souness er ledig har jeg hørt. Løp og signér!


sarpelesterII

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 apr 06
Innlegg: 4

Lagt til: 21 des 08, 21:28

De kan ansette hvem som helst.  Det blir tap for Leicester uansett.  Stortap.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 des 08, 21:57

Opprinnelig postet av mysthical

hvis det blir deg FFKgutt, gidder du annsette meg som assistent eller? har gjort det bra selv på fm hehe. Bare det ikke blir hareide er jeg fornøyd egentlig :)

Det kan jeg gjøre.. Vi får leeds opp å gå ;) Hareide vil ikke jeg ha heller gitt

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 des 08, 22:31

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Det kan jeg gjøre.. Vi får leeds opp å gå ;) Hareide vil ikke jeg ha heller gitt

 

Da har vi en plan. men lov å ikke selge beckford da. han er favoritten min i laget hehe har drakta hans


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 feb 09, 22:49

Får ta frem denne tråden igjen :-) Leeds med en viktig 2-0 seier over Millwall i kveld. Beckford scora begge. (en goalgetter jeg godt kunne tenkt meg i Fredrikstad). Ennå et stykke opp til opprykksplass, men vi kan jo håpe det går bedre i år enn i fjor. Var på Wembley i fjor og så play-off. Tar gjerne en tur i år igjen :-)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 feb 09, 11:00

Leeds på sporet igjen nå, konge, men beckford i FFK tja kunne vært noe det. Da hadde vi fått en mann som virkelig kan avgjøre kamper og som gjør ting på egenhand.

Men det er vel bare en drøm å se han i FFK drakta hehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 feb 09, 22:04

Opprinnelig postet av mysthical

Leeds på sporet igjen nå, konge, men beckford i FFK tja kunne vært noe det. Da hadde vi fått en mann som virkelig kan avgjøre kamper og som gjør ting på egenhand.

Men det er vel bare en drøm å se han i FFK drakta hehe

Nå vil jeg vel tro at engelsk League One holder enda lavere nivå enn norsk Tippeliga. Visst kunne han slått til i FFK, men det kunne gått dårlig også. Vi så vel alle hvor fantastisk Luton Shelton feks gjorde det for Vålerenga? Eller Besart Berisha i RBK? Begge disse kom fra klubber i England som ligger en divisjon høyere enn Leeds.

Når det er sagt, så ønsker jeg som Arsenalsupporter at Leeds rykker opp igjen til Premier League. Det er der klubben hører hjemme.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 02 mar 09, 11:16
Endret: 02 mar 09, 11:17
Endret av: Lars 29

Nå tviler jeg vel sterkt på at Beckford noen gang vil havne i Fredrikstad da flere Premier league klubber har lagt ut agnet etter han.Beckford på sitt beste er en klassespiller som er bedre enn alle spissene som FFK har.Det må det ikke være noen tvil om.Beckford ville utvilsomt hevdet seg i norsk tippeliga.Leeds har også flere lovende ung gutter som nok dessverre vil bli solgt på grunn av Leeds sin anstrengte økonomi..

Når det gjelder nivået på league one, så er nok det litt undervurdert..De beste lagene spiller meget bra fotball til tider og tror nok ikke at alle tippeligalagene ville hevdet seg på topp i den serien, Fredrikstad inkludert..

Leeds har spilt bra fotball i det siste, men har vært alt for ujevne sesongen sett under et..Men i og med at de nå har vist en stabilitet i det siste..Så er ikke direkte opprykk helt utenfor rekkevidde.

Var selv å så play off,en på Wembley i mai i fjor..og en større nedtur skal man vel se lenge etter..Måtte være opprykket som glapp for FFK mot Gjøvik Lyn..

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 mar 09, 13:32

uavgjort og 1-1 mot Oldham i går, men klatret en plass oppover tabellen og ligger nå på 5.plass. Direkte opprykk tror jeg dessverre de ikke klarer (men håper selvsagt). Men playoff ligger de jo godt an til. Mulig ny Wembley-tur i år?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mar 09, 14:20

Leeds er i siget nå, ny seier i går. En sterk 3-2 sier borte. Så trygger playoff plassen nå, Direkte opprykk er nok litt langt unna.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 20 apr 09, 08:45

Super Leeds klarte 3-1 mot Tranmere, og er med det klare for Play-off.

 

Krysser alt som krysses kan for at det skal gå iår.

 

Gooo Leeds, super Leeds Smile

 

Gratulerer til meg sjøl, innlegg nr. 100!!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 apr 09, 10:03

De er ikke helt klare ennå, men mye skal gå feil. Leeds må tape de to siste og Tranmere må vinne begge sine og ta inn 11 mål. Oddsen for at Leeds klarer play-off er 13/2 på det betting selskapet leeds har et sammerbeide med.

Så nå lukter det championship, satser på at de klarer det i år Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 mai 09, 18:32

3 kamper igjen! Dette må bare gå bra.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 mai 09, 19:00

Supersøndag 24 Mai.....Cool


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 mai 09, 11:35

Leeds tapte første kamp i play-off borte. var en tett kamp og håper på seier hjemme. Håper også den kampen går på sporten


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 08:20

Leeds = fail.  men jeg vet om andre lag som har kommet sterkt tilbake etter lang tid i mørket jeg.hehe

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 mai 09, 08:44

Opprinnelig postet av Husgutt

Leeds = fail.  men jeg vet om andre lag som har kommet sterkt tilbake etter lang tid i mørket jeg.hehe

Noen viktige opplysning om UNITED Husgutt:

1) Leeds United er ikke = Fail

2) Lang tid i mørket???? Leeds er alltid lys og varme.

3) Mørke er det å ikke ha den store gleden av å LEVE MED LEEDS UNITED.

4) Mørke er å feks holde med Red devils dvs Scum.

5) Takk for at jeg er Leeds!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 09:22

Hvorfor er det feil å holde med Man u??  Skal jeg slutte å holde med Man u fordi de er gode?   Jeg ble man u supporter i 1987 . da hadde de vel ikke vunnet en dritt på haugevis av år og kom på 11 plass på tabellen... Ikke min skyld at de har vunnet "alt" i etterkant...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 15 mai 09, 11:25

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvorfor er det feil å holde med Man u??  Skal jeg slutte å holde med Man u fordi de er gode?   Jeg ble man u supporter i 1987 . da hadde de vel ikke vunnet en dritt på haugevis av år og kom på 11 plass på tabellen... Ikke min skyld at de har vunnet "alt" i etterkant...

Kos deg, jeg er glad det ikke er meg:-)

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 mai 09, 13:16

Finnes bare et united, Leeds United. Man sier jo at man skal støtte laget sitt i med og motgang. Leeds har virkelig gode supportere. 37 000 på kampen i går og etter det jo forsto på BBC var det stinn brakke pga at de har stengt øverste etasjen.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24