Husk meg
Brukernavn
Passord

Leeds United

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 mai 08, 08:13
Det var ganske så mange på Oslo sportsbar, men tviler på at de viser FFK kampen etterpå. Så må prøve å finne en pub som viser begge kampene. Vet at Scotsman viser FFK kampen men vet ikke om de viser Leeds kampen

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 21 mai 08, 09:20

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 mai 08, 11:24
og da har jeg fått svar fra Scotsman i oslo. De viser både Leeds kampen og FFK kampen. Konge

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 mai 08, 09:53
Opprinnelig postet av GelderdEnd

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!

Fikk du kjøpt 2 billetter? Trodde internasjonale medlemmer kun fikk kjøpt 1 stk?

Jeg og to kompiser skal bortover men har ikke kampbilletter ennå. Venter på svar fra noen der borte som kanskje kunne fikse oss billetter, men hvis ikke satser vi på å kjøpe ved Wembley. Fly og hotell er booket.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mai 08, 12:09
Så på hjemmesidene til Leeds nå, de bekrefter nå at alle billetter leeds har fått tildelt er utsolgt dessverre, men burde være store muligheter til å få nøytrale billetter-

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 mai 08, 20:45
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av GelderdEnd

Deilig, fikk endelig bekreftelsen fra billettkontoret til Leeds igår om at playoff billettene var i boks. Bestilte reise og hotell på søndag så var litt nervøs om billettene gikk i havn eller ikke, så da blir det Wembley tur på meg og sønn min på 10 år  Noen fler som skal over?

-15 points who gives a fuck! We`re Super LEEDS and we`re going up!

Fikk du kjøpt 2 billetter? Trodde internasjonale medlemmer kun fikk kjøpt 1 stk?

Jeg og to kompiser skal bortover men har ikke kampbilletter ennå. Venter på svar fra noen der borte som kanskje kunne fikse oss billetter, men hvis ikke satser vi på å kjøpe ved Wembley. Fly og hotell er booket.



For å gjøre en kort historie lang: Ja, jeg fikk 2 billetter, men den ene fikk jeg av en kompis med sesongkort. En av dem som sitter ved siden av ham på Elland Road kunne ikke dra, derfor fikk jeg også hans billett. Vi søkte om billetter på samme søknadsskjema slik at vi fikk billetter ved siden av hverandre Så nå er det bare å glede seg.

Leeds sin allokering er utsolgt og Doncaster har måtte stoppe sitt billett salg ved stadion siden mange Leeds fans møtte opp der for å kjøpe billetter.  :-)

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 22 mai 08, 20:51
Opprinnelig postet av mysthical
Så på hjemmesidene til Leeds nå, de bekrefter nå at alle billetter leeds har fått tildelt er utsolgt dessverre, men burde være store muligheter til å få nøytrale billetter-


Ta en kikk på denne artikkelen: http://www.leedsunited.no/har-du-ikke-fatt-billetten-bekreftet/

Til dere som ennå ikke har fått billetter forsøk å sende en mail til svend@leedsunited.no (som det også står i artikkelen). Kan hende han kan klare å ordne en billett eller to. Husker jeg reiste uten billett til ligacup finalen i `96. Fikk kjøpt en billett et par timer før kamp for blodpris, og møtte tilfedigvis en nordmann etter kampen som hadde flere ubrukte billetter i lomma. Bittert!

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 23 mai 08, 00:40
Kampen går også på SportN kl 1555 på søndag. Bare til opplysning.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 mai 08, 08:16

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 26 mai 08, 10:54
Opprinnelig postet av mysthical

Det er trist trist trist, men på en måte så er det greit. De spilte ikke bra nok, og Doncaster trakk det lengste strået. De var hakket bedre, hadde flere sjanser og satt en av flere store sjanser i mål.
Beckford var en stor skuffelse, og den eneste positive på laget var Ankergren. Men dessverre var også tidligere Leeds-kjempe Sullivan også god på den andre siden..

Det positive er at Leeds har en gyllen mulighet til å rykke direkte opp neste sesong, da starter de med blanke ark og kan fullt og helt konsentrere seg om det sportslige!
Neste år er det opprykk!

---------------------------

FFK for alltid!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 08, 12:08

Med tanke på hvor mange minuspoeng Leeds startet med,så står det uansett stor respekt av det de klarte å oppnå!!

Neste sesong så er jeg ganske så sikker på at de rykker opp!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 mai 08, 22:53

Var på Wembley og så det forsmedelige tapet mot Doncaster. Leeds var dessverre tannløse i dette oppgjøret. Doncaster ville mer hele tiden. Leeds ble for omstendelige. Og tapte fortjent.

Men for en stemning det var på Wembley før og under kampen. sikkert 50.000 Leeds fans og 25.000 Donacaster fans. 15.000 ledige plasser i Doncaster svingen. Det var synd det ikke ble fullt  med 90.000 - men 75.000 er ikke så verst det heller da.  Leeds supporterne må være blant de beste supporterne i England. Vi snakker jo tross alt om nivå tre i England, og likevel mobilisere så mange etter skuffelse på skuffelse de senere år. Kampen var dessverre middelmådig, men livet på tribunen var det klasse over. Håper de unngår play-off neste år og istedet rykker direkte opp.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 mai 08, 10:37
Endret: 27 mai 08, 10:41

Trist! Veldig trist...

Nei, egentlig ikke...

 

Men leeds har gjort en kjempe sesong med tanke på å begynne sesongen med 15 minus poeng! Det står det respekt av!

 

 

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 mai 08, 13:25

 

Det store spørsmålet er hvordan den økonomiske situasjonen er for klubben.

Kan det være rom for å kjøpe inn spillere som kan dempe en ball, ha retningsbestemt mottak, være med på overlap, være først på ballen og vinne dueller og bruke kantene for å skape rom og bradde i spillet.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 27 mai 08, 22:15
Opprinnelig postet av aavdst

Var på Wembley og så det forsmedelige tapet mot Doncaster. Leeds var dessverre tannløse i dette oppgjøret. Doncaster ville mer hele tiden. Leeds ble for omstendelige. Og tapte fortjent.

Men for en stemning det var på Wembley før og under kampen. sikkert 50.000 Leeds fans og 25.000 Donacaster fans. 15.000 ledige plasser i Doncaster svingen. Det var synd det ikke ble fullt  med 90.000 - men 75.000 er ikke så verst det heller da.  Leeds supporterne må være blant de beste supporterne i England. Vi snakker jo tross alt om nivå tre i England, og likevel mobilisere så mange etter skuffelse på skuffelse de senere år. Kampen var dessverre middelmådig, men livet på tribunen var det klasse over. Håper de unngår play-off neste år og istedet rykker direkte opp.



Kom tilbake fra London inatt etter 11 timers venting på Stanstead siden vi misset vårt opprinnelige fly på morgenen og måtte booke nye billetter til Oslo.. Kampen var som du er inne på igjen svært tannløst fra Leeds side, jeg kan vel egentlig ikke erindre en eneste skikkelig målsjanse bortsett fra Howsons skudd i første omgang og kanskje Douglas i 2. Doncaster vant fortjent og skapte flere store sjanser selvom Leeds hadde ballen mye så gikk det mye på tvers og i støtte. Vi eier ikke bredde i spillet og kantspillerne våre søker inn i banen hele tiden og backene er all over the shop og blir overspilt gang på gang. Her er det ikke mye å bygge videre på! Synes også at Beckford var en stor skuffelse med sin innsats. Deprimerende igjen, og nok et finaletap for Englands mest trofaste supportere.  Noen av dere som la merke til alle Leeds supporterne som satt i doncaster svingen og som utover i kampen ble flyttet høyere opp på tribunen? Måtte vært flere tusen da det var ganske fullt der oppe etter hvert :-)

Om noen måneder er en ny sesong igang. :-)

MOT

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 mai 08, 23:04

Opprinnelig postet av GelderdEnd

Kom tilbake fra London inatt etter 11 timers venting på Stanstead siden vi misset vårt opprinnelige fly på morgenen og måtte booke nye billetter til Oslo.. 

  Noen av dere som la merke til alle Leeds supporterne som satt i doncaster svingen og som utover i kampen ble flyttet høyere opp på tribunen? Måtte vært flere tusen da det var ganske fullt der oppe etter hvert :-)



Kjedelig å misse flyet ja...vi tok 10.50 flyet fra Stanstead til Torp og rakk det fint. Selv om t-banen ikke gikk, og flytoget ikke gikk (pga vedlikeholdsarbeid) og måtte ta buss istedet - så vi kom fram senere enn opprinnelig tenkt.Men pga Bank Holiday var det lite folk på Stanstead så vi kom kjapt gjennom sikkerhetskontrollen.

La også merke til folkeforflytningen øverst oppe i Doncatser svingen. Trodde kanskje det først var sent ankomne supportere eller at de solgte rest-plasser på utsiden.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 mai 08, 08:21
Opprinnelig postet av Jonek

 

Det store spørsmålet er hvordan den økonomiske situasjonen er for klubben.

Kan det være rom for å kjøpe inn spillere som kan dempe en ball, ha retningsbestemt mottak, være med på overlap, være først på ballen og vinne dueller og bruke kantene for å skape rom og bradde i spillet.

 



http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1319143,00.html

jepp kan se ut som de har penger ja. Ikke mye men nok for L1. Spent på å se hvor mange som forsvinner og hvor mange som kommer inn.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 jun 08, 08:49
hmmm Kevin Phillips til Leeds kanskje. Meget god spiller men kanskje en smule gammel. Men takker ikke nei for å si det sann. Kevin Phillips og beckford på topp sammen. Blir garantert mye mål :)

www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1323316,00.html

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 05 jun 08, 23:54
Philips ble  toppscorer i Premier League i 1999/2000 for Sunderland med 30 mål. Noen år siden det.. men har scoret en del for West Bromwich de siste årene også....tror han kan fortsatt banke inn en del mål i league one

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 08 jun 08, 20:29
Som treneren vår sier trenger vi en erfaren mann til å ta litt tak på banen, samtidig som han fortsatt er i god form og holder absolutt League One nivå :) Ja takk til Kevin Phillips!
Gleder meg til sesongen starter igjen og vi kan starte med blanke ark og banke oss vei til toppen! Woho!

---------------------------

FFK og Leeds her og!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 12 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24