Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 23 14

Panathinaikos

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 des 06
Innlegg: 1

Lagt til: 27 feb 08, 11:19
helt enig med deg,det er på høyre siden vi skal forsterke!

---------------------------

-----------------------------------------------

PAO og FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 feb 08, 07:16

FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?

Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:

 Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 feb 08, 18:31
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK jakter fortsatt spillere, det er snakk om en defensiv spiller og det må vel være en høyreback?

Dette sier Anders til f-b.no/article/20080228/FFK/509900891/1009/AKTUELTi dag:

 Det kan jo skje mer.
– Hva tenker du på da?
– Jeg vil ikke si at stallen er fastspikret nå. Det kan skje flere ting, men det vil jeg ikke kommenterer nå, sier Grönis.

Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 feb 08, 19:00
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tipper FFK ser etter en rutinert keeper og en høyreback/midtstopper

Høyreback er jeg med på. Midtstopper? Kanskje. Men at vi skulle lete etter en rutinert keeper er jeg mer usikker på - det måtte vel være til 3. keeper, det da...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 feb 08, 19:02
Tror nok det maks kan komme inn én spiller til i dette overgangsvinduet, og optimalt sett bør det da være en høyreback/midtstopper. Som f.eks. Jan Tore Ophaug.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 feb 08, 18:08
Endret: 29 feb 08, 18:09
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 feb 08, 18:36
Opprinnelig postet av Scout
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.

Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 08, 08:10

Hmm, Jocke aviser heller ikke at det kan komme flere spillere.

Til f-b.no/article/20080301/FFK/47805926/1009/AKTUELT sier han at det er for dyrt å kjøpe norske spilere og i den forbindelse spør FB om det vil komme flere spillere før sesongen begynner

– Alt kan skje, sier han hemmelighetsfullt.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 mar 08, 10:34
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Scout
Har alle TL-klubber inkludert FFK gitt opp Espen Ruud, etter at Viking ikke fikk ham? Han skulle jeg gjerne sett i rød/hvit drakt denne sesongen. Vet ikke om FFK noen sinne har tenkt på å skaffe seg Ruud da.

Odd Grenland slipper ikke Ruud. Grönhagen har selv sagt dette i et nettintervju hos FB.
Pluss han sa jo ganske direkte at Viking er klubben han vil spille for, og de skulle ta opp forhandlingene ved  det nye overgangsvinduet!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 mar 08, 06:27
- Kvisvik ikke aktuell

Raymond Kvisvik er ikke aktuell for en overgang til Strømsgodset.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 mar 08, 13:40
på det bildet der så kvisviken tung ut gett. ser jo ut som en liten bolle. hehe.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 mar 08, 22:56
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mar 08, 07:05

Pr. i dag har vi 24 spillere i FFKs A-stall. Det er det tallet vi ideelt sett skal ha og i den stallen inngår Bjørkøy, sier Haugen.

Hvis Bjørkøy mot formodning skulle forsvinne må vi ha inn en erstatter, men uavhengig av ryktene rundt Bjørkøy ser vi stadig på mulige forsterkninger. Offensivt er vi bra forspent og i den grad vi kommer til å handle ytterligere er det snakk om en forsvarspiller.

Men i det store og hele er vi fornøyd med stallen slik den nå framstår, uten at jeg vil utelukke helt at det kan komme en forsterkning til, sier Haugen til Demokraten.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 mar 08, 12:55

Opprinnelig postet av solano2
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.

 

Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mar 08, 14:06
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av solano2
Noen som har hørt rykter om Storflor? Hørte det fra en usikker kilde, men verdt å nevne.

 

Tviler på at det kommer en kantspiller til. Kommer det noen, blir det en høyreback..

Håper klubben allerede har startet med arbeidet med å lete etter en erstatter til PAC, slik at den dagen han legger opp eller ikke duger som HB lenger at vi da har en klar.

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 mar 08, 14:38
PAC har ikke dugd siden FFK rykket opp til TL sett med kritiske øyer objektivt. presterer kun i enkeltkamper, men over tid faller han igjennom på dette nivået. vi trenger en ny høyreback nå!!det er uten tvil vårt svakeste punkt...

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 mar 08, 17:22
Noen som har hørt noen rykter om hvilke(n) spiller FFK jakter etter salget av Jonna?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 mar 08, 17:46

Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 mar 08, 16:34
Opprinnelig postet av dracula

Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.

Synes ikke Wallace har imponert noe særlig. I kampen mot TIL var han ganske anonym offensivt men rotet en del bakover.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 08 mar 08, 16:56
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av dracula

Dersom de "nye" gutta er like flinke til å plukke ut spiller, som de hittil har vært ( Barsom & Fernando), lover det godt.

Synes ikke Wallace har imponert noe særlig. I kampen mot TIL var han ganske anonym offensivt men rotet en del bakover.

Greit å ha i bakhodet at gutten spilte sin første kamp 21feb.  Det er ikke lenge siden.  Da traff han gutta i Spania for første gang.  Etterhvert  lærer  han gutta bedre å kjenne og måten FFK spiller på.  Har tro på ung gutten jeg.


Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 23 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24