Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens pengebruk

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 03 jan 08, 23:49
Det blir jo knapt nevnt i avisa hvem som vinner noe i hockey her til lands, det er en sport for spesielt interesserte og det vil ikke gangne FFK noen verdens ting, det kan vi slå fast med det samme :)

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 04 jan 08, 01:27
Da følger du ikke godt nok med. Og selvsagt vil positive ting som skjer i byen gagne Fredrikstad, FFK inkludert. Er det faktisk så vrient  å se fordelene med det?

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jan 08, 07:53
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av denialsander

Forstår du ikke at det er forskjell på et idrettslag og en enkeltstående artist? 

Nei.

Den er grei. Godt å vite hvilket nivå debatten må ligge på.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 jan 08, 14:09
Endret: 04 jan 08, 14:25
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av denialsander

Forstår du ikke at det er forskjell på et idrettslag og en enkeltstående artist? 

Nei.

Den er grei. Godt å vite hvilket nivå debatten må ligge på.

Ja. Slike verdensmestere som deg ligger det vel kanskje litt for lavt for? Men hvis vi skal dra inn idrettslag da.... hmmm... kanskje sponse Torp, Lisleby, Østsiden og Selbak også? Det vil vel gagne FFK mer at disse gjør det bra enn at Stjernen blir norges beste hockeylag? Hva om alle disse lokale fotballagene feks ligger i 2.divisjon da? Da kan vi jo låne ut spillere til disse lagene. Eller skal vi feks låne ut Christian Halvorsen (helt tilfeldig eksempel) til Stjernen for å bygge seg opp? Nei vent, det går jo ikke.

Og til MadMax og Jørn, jeg skjønner at dere er hockeyfrelst. Men det har fortsatt ingenting med PH og fotball å gjøre.

Tror faktisk jeg (og forhåpentligvis m/fler) lar være å betale årsavgiften på 150kr til Plankehaugen (v/Ulf Berg av alle) i år.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 04 jan 08, 14:47
Endret: 04 jan 08, 14:51

Det har ingenting med fotball å gjøre nei, det er det ingen som har hevdet heller. Skjønner at du er kritisk, og det skal du få lov til, men jeg synes det er rart at du ikke klarer å se saken fra flere sider.

Og for ordens skyld så er Jørn mye mer  fotballfrelst enn hockeyfrelst.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 jan 08, 15:29
Endret: 04 jan 08, 15:57

Opprinnelig postet av Plankekæll
Hva om alle disse lokale fotballagene feks ligger i 2.divisjon da? Da kan vi jo låne ut spillere til disse lagene.

Ja, selvsagt kan vi det. Vi kan jo låne ut spillere som vi har trua på, men som ønsker miljøskifte. Juniorer som ønsker å spille på 2. divisjonsnivå men som ikke er gode nok til FFK2. Eller hva? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 jan 08, 16:05
Opprinnelig postet av Plankekæll

Og til MadMax og Jørn, jeg skjønner at dere er hockeyfrelst. Men det har fortsatt ingenting med PH og fotball å gjøre.

 

hehe, hockey er nr 2 av sports interessene mine ihvertfall....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 07 jan 08, 14:53
Opprinnelig postet av Silje

Dere har selvfølgelig noe dere skulla ha sagt, og generalforsamlingen er et genuint sted å ytre meningene sine! Vi tar imot forslag, og vi hører på hva dere har å si.. Til slutt er det flertallet som bestemmer, som i enhver annen demokratik forening!




Bullshit. Jeg var på den forrige generalforsamlingen, der vi skulle velge nye styremedlemmer om måten det ble gjort på var jo elendig. Ikke det at jeg hadde noe i mot det eller noe, men det var jo "enten eller". Altså håndsopprekning. Hva hadde skjedd om det ikke var flertall? Hadde dere en backup?  Vi som satt der da følte jo at vi ikke hadde noe valg enn å stemme på dem, for dere hadde jo ikke noe annet alternativ.

Men for all den, har ingenting i mot de som ble stemt inn, men bare måten det ble gjort på.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 07 jan 08, 15:23

Tror nok at dette er helt vanlig prosedyre og "velge" nye styremdlemmer på denne måten.

Valgkomiteen har sikkert på forhånd gjort en undersøkelse og spurt nåværende styremedlemmer ang gjenvalg og funnet event nye kandidater til nye styremedlemmer som ikke ønsker å være med lenger.

Valgkomiteen "velger" ikke kandidater på generalforsamlingen ut fra medlemmer som har møtt opp, men kommer med et forslag som da kan stemmes for eller i mot med håndsopprekning. Det er fult lovlig å stemme i mot hvis man ikke er enig i forslaget, men flertallet avgjør.

Det er sikkert flere måter og gjøre dette på, men det er ikke noe uvanlig ved bruk av denne type prosedyre ved valg.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 07 jan 08, 15:28
Skjønner hva du mener, men de gav oss ikke noe valg. Det var ikke enten han eller hun, det var de eller ingen. Det er jo det det er ved andre valg, man har flere å velge mellom og man velger de man syns passer best. Vi fikk ikke vite hvem som passet best. 3 personer ble presentert og vi måtte si ja eller nei. De er sikker flinke styremedlemmer, så det har jo ikkenoe med de å gjøre, men vi fikk ikke vite hvilke andre valg vi hadde. Det er det jeg prøver å få fram.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 07 jan 08, 17:43

syns det er litt synd at enkelte har glemt (eller ikke har fulgt med ffk nok) det at red beavers støtta oppunder ffk både før og etter plankehaugen ble starta, da fredrikstad fotball klubb kom å ba oss om hjelp ... forskjellen var vel at de ikke burde tigge. vi kom når vi ble spurt .

kassa til red beavers er nok for skrapa til å hjelpe stjernen med store summer dessverre.... har hatt dugnad nå så blir vel til at vi kjøper i littegrande supporter utstyr tenker jeg .

kan vell skjønne at noen reagerer på at det er gitt penger til stjernen , men er det virkelig noen big deal? er det ikke lov å hjelpe hverandre litt? hvis det hadde vært omvendt at ffk trengte penger, så hadde jeg som beavers medlem gladelig hjulpet til med en brøkdel av budsjettet .

syns det blir for tåpelig at folk skal melde seg ut for alle mullige grunner.. jeg betaler mine 150 kr for å stå der å synge å være med på tribunelivet .

jeg elsker fredrikstad by!!! å alt som er posetivt for byen er posetivt for meg (stort sett da) uansett om det er ffk, stjernen fredrikstad håndball klubb eller innebendyen .... drømmen hadde jo vært å hatt alle 4 som topplag;)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jan 08, 18:39

Opprinnelig postet av chabaratita
Skjønner hva du mener, men de gav oss ikke noe valg. Det var ikke enten han eller hun, det var de eller ingen. Det er jo det det er ved andre valg, man har flere å velge mellom og man velger de man syns passer best. Vi fikk ikke vite hvem som passet best. 3 personer ble presentert og vi måtte si ja eller nei. De er sikker flinke styremedlemmer, så det har jo ikkenoe med de å gjøre, men vi fikk ikke vite hvilke andre valg vi hadde. Det er det jeg prøver å få fram.

Det var da fullt mulig å oppnevne personer til valgkommiteen da..

---------------------------

Jeg var der, Fredrikstad Stadion 14 april 2007
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3