Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 07, 11:16
Trenger ikke å møte dem for å finne ut av at de er blandt europas største bråkmakere når det gjelder supportere, men det er vel ikke så rart at du finner dem som dine likesinnede...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 01 des 07, 11:20
Nei, fordi du er så utrolig trangsynt og godtroende at du tror på alt som står i avisene? De tjener fett på sånne som deg, det tar bare litt tid før du skjønner du har blitt lurt.

Den andre kommentaren din er kun for å provosere, så om du vil ha en debatt på det også er det bare å si ifra.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 07, 11:29

Opprinnelig postet av Martin_
Den andre kommentaren din er kun for å provosere, så om du vil ha en debatt på det også er det bare å si ifra.

Nettopp. Den debatten er vel tatt side opp og side ned her på forumet fra før. Som Vedkasse skrev i en annen tråd tror jeg stemingen mellom PH og BRH hadde vært mye lettere om dere ikke hadde oppført dere som 2-åringer som ikke får viljen sin da dere startet opp. Det har jo ikke vært tegn til å ville samarbeide overhodet fra deres side... Bare synd de som spådde bråk i tråden som startet opp BRH fikk rett...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 des 07, 19:50
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Martin_
Den andre kommentaren din er kun for å provosere, så om du vil ha en debatt på det også er det bare å si ifra.

Nettopp. Den debatten er vel tatt side opp og side ned her på forumet fra før. Som Vedkasse skrev i en annen tråd tror jeg stemingen mellom PH og BRH hadde vært mye lettere om dere ikke hadde oppført dere som 2-åringer som ikke får viljen sin da dere startet opp. Det har jo ikke vært tegn til å ville samarbeide overhodet fra deres side... Bare synd de som spådde bråk i tråden som startet opp BRH fikk rett...



Hør her Freddy. Jeg er den eneste blant Fredrikstad FKs supportere som har sittet på begge sider av bordet når det gjelder samarbeid mellom supporterklubben og ultrasgruppen.  BRH har vært alt annet enn arrogante når det gjelder samarbeid mellom disse to partene. Vi hadde en fin periode hvor vi hjalp til med tifo mot at vi fikk lov til å låne deres tifolokale, stoff og maling. Altså en fin deal for begge parter. Etterhvert, og dette var før denne "alvorlige" blusse-episoden, så ble vi nektet adgang til tifo-lokalet. Grunnen til det er jeg usikker på den dag i dag og siden det var PHs lokale, stoff og maling, så hang vi ikke oss opp hva som kunne være grunnen. Utover høstsesongen så ble det klart at vi ikke var ønsket på PH-tribunen(grunn fortsatt uvisst) og når det berømte blusset ble fyrt opp og en ble hektet for bråk med den lokale ordensmakten, så ble 2 BRH-gutter utestengt. Både før og etter dette har vi etterlyst en dialog med supporterklubben.

Men nok en gang sklir en tråd ut. Jeg sender en beklagelse til moderatorene og ber de slette mitt og alle andre innlegg som dere finner upassende med denne tråden.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 01 des 07, 21:31
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av keiko99
Jonek dette betyr mye for norsk fotball så dette var flott av Brann. skjønner du ikke det ?


Haha. Kjempemye for norsk fotball. Det Rey nevnte har hvertfall ikke du tenkt på, det er helt synlig at du heier på Brann utelukkende for at det er Zorans lag de spiller mot. 

Kom nettopp hjem fra en fantastisk tur til Bergen. Vil takke Z, BBB, Ultras Oslo, og andre som gjorde det til en super tur!
Anbefaler alle hvis de noen gang får muligheten til å oppleve BBB live på stadion. Makan til stemning. Fantastisk!!!



Ja, det må jeg si, de sang så og si i 90 min, hoppet og klappet. Vel, det hadde vært bra hvis dette hadde vært en sang-klappe-hoppe-konkurranse.
De fleste som er på fotballkamper er der for å se fotball, men tydeligvis ikke alle. Jaja, jeg vet vi har forskjellige oppfatninger av hva som er stemning, skal prøve å ikke gå altfor mye innpå det.

Det jeg virkelig ikke forstår er hva de gjør på fotballkamper når de ikke er interessert i fotball?Kanskje du kan svare meg?
Ikke en reaksjon fra de når de setter skudd i stolpen osv?

Bluss er fett, det har jeg ingenting i mot, men at de brenner ned en dass på stadion viser hva de er opptatt av. Håpløst.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 des 07, 00:24
Endret: 02 des 07, 00:35

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Ja, det må jeg si, de sang så og si i 90 min, hoppet og klappet. Vel, det hadde vært bra hvis dette hadde vært en sang-klappe-hoppe-konkurranse.
De fleste som er på fotballkamper er der for å se fotball, men tydeligvis ikke alle. Jaja, jeg vet vi har forskjellige oppfatninger av hva som er stemning, skal prøve å ikke gå altfor mye innpå det.

Det jeg virkelig ikke forstår er hva de gjør på fotballkamper når de ikke er interessert i fotball?Kanskje du kan svare meg?
Ikke en reaksjon fra de når de setter skudd i stolpen osv?

Bluss er fett, det har jeg ingenting i mot, men at de brenner ned en dass på stadion viser hva de er opptatt av. Håpløst.

 

Stod sammen med dinamo fansen, virket som om det ikke var lov og reagere, det som gjaldt var og synge og lage stemning så laget ble pusha framover. Hvorfor skal man bruke tid på og slenge dritt til dommeren når man kan synge sanger om egne spillere?

Regner med at dinamo fansen ikke liker brann akkuratt som alle andre, og derfor ville gjøre noe dritt mot stadion deres, god gammeldags hat:) hehe

---------------------------

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com


Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 02 des 07, 04:23
Opprinnelig postet av Liraren

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Ja, det må jeg si, de sang så og si i 90 min, hoppet og klappet. Vel, det hadde vært bra hvis dette hadde vært en sang-klappe-hoppe-konkurranse.
De fleste som er på fotballkamper er der for å se fotball, men tydeligvis ikke alle. Jaja, jeg vet vi har forskjellige oppfatninger av hva som er stemning, skal prøve å ikke gå altfor mye innpå det.

Det jeg virkelig ikke forstår er hva de gjør på fotballkamper når de ikke er interessert i fotball?Kanskje du kan svare meg?
Ikke en reaksjon fra de når de setter skudd i stolpen osv?

Bluss er fett, det har jeg ingenting i mot, men at de brenner ned en dass på stadion viser hva de er opptatt av. Håpløst.

 

Stod sammen med dinamo fansen, virket som om det ikke var lov og reagere, det som gjaldt var og synge og lage stemning så laget ble pusha framover. Hvorfor skal man bruke tid på og slenge dritt til dommeren når man kan synge sanger om egne spillere?

Regner med at dinamo fansen ikke liker brann akkuratt som alle andre, og derfor ville gjøre noe dritt mot stadion deres, god gammeldags hat:) hehe



Er selvfølgelig enig at det er bra og vel å synge for å pushe laget frem, men du svarte ikke på det jeg kom med...Er de fotballsupportere/Zagreb-supportere så burde de vel reagere når laget deres har store sjanser???Men det var noe som var mangelvare på torsdag. Mulig du mener at laget føler en enorm støtte når man synger sanger om de hele kampen, men ikke reagerer i det hele tatt når de skaper store sjanser?

Jeg vet ikke om du sikter til noen spesielle episoder, men det er vel ikke akkurat unormalt innenfor fotballen å slenge dritt til dommeren når man mener han tar feil??Mulig de snille Zagreb-guttene ikke driver med sånt, men de fleste andre i alle fall..

Ja, tenkte det jeg og. Det var ganske forståelig at de brant ned en dass på stadion, for de hater oss så intenst fra alle de tidligere oppgjørene..Vet ikke helt om du prøver å være morsom eller no, men at/hvis du mener det er greit å brenne ned en dass på en motstanders arena, så bør vi ikke diskutere dette så mye mer..

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 02 des 07, 05:04
Endret: 02 des 07, 06:21

Opprinnelig postet av Bob Page
(...) Bare synd de som spådde bråk i tråden som startet opp BRH fikk rett...

Helt korrekt.

Undertegnede ga klart uttrykk for at dette garantert ville føre til bråk hvis ikke styret i PH og klubben tok til fornuft i denne sak. Henviser forøvrig til tråden om de fire utestengte.

"Intet er verre enn aktiv dumhet"                                                                                                                        - Johann Wolfgang von Goethe

Særdeles trist at klubben aldri innså alvoret i situasjonen.

Frykter definitivt at alt dette foreløpig kun har vært et preludium til det som snart vil inntreffe,

...nemlig en full konfrontasjon !

Meget synd for alle involverte parter.

 

Til moderator: 

Innlegget er nok indirekte relevant til trådens tema(er)

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 des 07, 20:35
Opprinnelig postet av Radoslaw

Opprinnelig postet av Bob Page
(...) Bare synd de som spådde bråk i tråden som startet opp BRH fikk rett...

Helt korrekt.

Undertegnede ga klart uttrykk for at dette garantert ville føre til bråk hvis ikke styret i PH og klubben tok til fornuft i denne sak. Henviser forøvrig til tråden om de fire utestengte.

"Intet er verre enn aktiv dumhet"                                                                                                                        - Johann Wolfgang von Goethe

Særdeles trist at klubben aldri innså alvoret i situasjonen.

Frykter definitivt at alt dette foreløpig kun har vært et preludium til det som snart vil inntreffe,

...nemlig en full konfrontasjon !

Meget synd for alle involverte parter.

 

Til moderator: 

Innlegget er nok indirekte relevant til trådens tema(er)

 

 

Du mener at hvis Plankehaugen ikke vil ha "krig" må de bøye seg for BRH ? Dummeste jeg har hørt, og du bare bekrefter da at BRH er laget for å lage bråk...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 des 07, 20:39
Men da beviser det jo bare intensjonene til BRH da, om det blir full konfrontasjon som Radoslaw skriver!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 des 07, 21:44
Endret: 02 des 07, 21:47
Opprinnelig postet av Bob Page

Krig...


Det er akkurat det han mener. Bare synd at bråkmakerne er PH-styret.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 des 07, 21:48
Skal dere angripe PH-medlemmer da mener du ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 des 07, 21:50
Krig kan føres på mange andre måter enn med vold. Dessuten har dette aldri vært snakk om PHs medlemmer, du har virkelig sovet i timen. Styret er syndebukkene.

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 des 07, 21:51
Ok. Dermed er det bevist en gang for alle. BRH er en gjeng med sutrekopper som skal angripe folk de er uenig med.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 02 des 07, 21:55
Du har tydelig misforstått hele poenget Freddy.  PH-styret har allerede angrepet sine egne medlemmer og supportere, noe som er svik av aller verste sort.

Tilbake til tråd:

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 des 07, 21:56

Opprinnelig postet av Martin_
Du har tydelig misforstått hele poenget Freddy.  PH-styret har allerede angrepet sine egne medlemmer og supportere, noe som er svik av aller verste sort.

 

Bullshit. Styret har bare håndhevet reglene for Plankehaugen, noe som de er der for å gjøre..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 des 07, 22:28
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Martin_
Du har tydelig misforstått hele poenget Freddy.  PH-styret har allerede angrepet sine egne medlemmer og supportere, noe som er svik av aller verste sort.

 

Bullshit. Styret har bare håndhevet reglene for Plankehaugen, noe som de er der for å gjøre..



Hvilke regler brøt Klokan? Har de vært konsekvente av sin håndhevelse av sine regler? Ble det eldre ekteparet som kjørte hjem i grisefylla etter å ha ankommet Fredrikstad etter Hamburg-turen utestengt fra PH og Stadion?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 des 07, 22:37
Opprinnelig postet av bønna
Hvilke regler brøt Klokan?

Siden når ble blussing tillatt?
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 des 07, 22:44
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av bønna
Hvilke regler brøt Klokan?

 
 
Siden når ble blussing tillatt?


Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena. Om det er noen som skal forfølge slike saker så er det politiet og ikke Fredrikstad FK og Plankehaugen. Hvis det er slik at PH skal stenge ute alle som har begått en kriminell handling så blir det tynt i rekkene etterhvert, tilogmed i PH-styret.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 des 07, 23:02
Opprinnelig postet av bønna
Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena.


Selv om det ikke ble fyrt opp på en stadion så ble det fyrt opp på et arrangement av PH. Derfor kan/bør PH reagere om de mener det er grunn til det.

Om det er riktig eller ei og om straffen er for streng/mild skal jeg ikke uttale meg om.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3