Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 nov 07, 22:21

Opprinnelig postet av keiko99
Jonek dette betyr mye for norsk fotball så dette var flott av Brann. skjønner du ikke det ?

Kan du forklare hvor mye dette betyr for norsk fotball generelt, og små klubber spesielt?

Det at RBK går videre i CL er positivt for dem, ikke for klubber som Selbak, Askim, Mysen, Moss, Start eller FFK.

Det samme gjelder Brann i dette tilfellet. Det er kun Brann og ikke FFK som får glede av denne seieren, verken økonomisk eller sportslig.

 Jeg tror det er personavhengig skadefryd, men det er vel bare en antagelse.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 29 nov 07, 22:34
Endret: 29 nov 07, 22:49
Opprinnelig postet av Jonek

Det er kun Brann og ikke FFK som får glede av denne seieren, verken økonomisk eller sportslig.

 Jeg tror det er personavhengig skadefryd, men det er vel bare en antagelse.



Jo flere seire norske lag tar i kamper i Europa, jo flere norske lag kan vi stille med. Hvis FFK da kommer med i en europacup på grunn av at Brann og andre norske lag gjør det bra, så tjener da FFK så absolutt på det.

På grunn av noen magre ecup år så står vi i fare for å få med enda færre lag i ecupen i årene som kommer. (Se her). Jeg vil så absolutt at FFK snart får spille i Europa igjen og er derfor positiv til alt som kan hjelpe FFK til det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 29 nov 07, 22:45

Opprinnelig postet av Jonek
Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?

I europacup støtter man de norske lagene uansett. Man begynner ikke å heie på lagene som kommer fra andre land bare fordi man ikke liker f.eks Brann eller RBK i TL.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 nov 07, 22:46
Endret: 29 nov 07, 22:46

Opprinnelig postet av Rey


Jo flere seire norske lag tar i kamper i Europa, jo flere norske lag kan vi stille med. Hvis FFK da kommer med i en europacup på grunn av at Brann og andre norske lag gjør det bra, så tjener da FFK så absolutt på det.

I tillegg til dette betyr flere lag i europa bedre kamper, mer erfaring og - forhåpentligvis - på sikt bedre norske fotballspillere og dermed landslagsspillere og landslag, som igjen vil løfte interessen og statusen av å være norsk og fotballspiller...

Noen ganger kan det være en interessant øvelse å se verden med briller som ikke er helt igjendugget/-tettet med FFK-navlelo...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 nov 07, 22:48
Endret: 29 nov 07, 23:13

Opprinnelig postet av Rey
Jo flere seire norske lag tar i kamper i Europa, jo flere norske lag kan vi stille med. Hvis FFK da kommer med i en europacup på grunn av at Brann og andre norske lag gjør det bra, så tjener da FFK så absolutt på det.

På grunn av noen magre ecup år så står vi i fare for å få med enda færre lag i ecupen i årene som kommer. (Se her). Jeg vil så absolutt at FFK snart får spille i Europa igjen og er derfor positiv til alt som kan hjelpe FFK til det.

Helt korrekt.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 29 nov 07, 23:08
Opprinnelig postet av MadMax
I europacup støtter man de norske lagene uansett. Man begynner ikke å heie på lagene som kommer fra andre land bare fordi man ikke liker f.eks Brann eller RBK i TL.


Selvsagt gjør man det, vet ikke hvordan det er med deg, men jeg kan ikke bare skifte over til å like et lag som egentlig er et lag som jeg sterkt misliker. Egentlig så misliker jeg sterkt alle lagene i TL (uten FFK da) og unner dem ikke noe godt i Europa heller. Hadde du holdt med Sparta om de møtte f.eks Frölunda? Bare fordi Sparta er fra Norge?

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 29 nov 07, 23:09
Opprinnelig postet av Martin_
Brann spiller imorgen (torsdag) mot Dinamo Zagreb på Brann Stadion. Jeg anbefaler alle å se kampen for å høre og kanskje se litt ordentlig tribunekultur.

Et tips: Hør ekstra godt etter ca 80 minutter ut i kampen.  Kanskje får dere dere en overraskelse.

Så ikke kampen på TV.  Skjedde den noe?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 nov 07, 23:14
Opprinnelig postet av eliot
Så ikke kampen på TV.  Skjedde den noe?

Nope.

De hadde noen bluss i begynnelsen av første omgang, men ingenting rundt 80 minutter.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 nov 07, 23:49
Endret: 30 nov 07, 00:07
Opprinnelig postet av MadMax

Opprinnelig postet av Jonek
Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?

I europacup støtter man de norske lagene uansett. Man begynner ikke å heie på lagene som kommer fra andre land bare fordi man ikke liker f.eks Brann eller RBK i TL.

Jeg støtter kun FFK i Norge, og det er vel ikke noe man skal få pepper for på et FFK supporter forum? Jeg forstår ikke at denne "støtte Brann / RBK greiene", er så utrolig positivt for FFK og norsk fotball generelt.

Da RBK hadde suksess i CL, ble det et klasseskille mellom RBK og de andre fattige klubbene i Norge. RBK holdt de andre på avstand pga pengene som fulgte med suksess i CL. Vi fikk heldigvis penger inn via Høili, ikke via RBK og NFF.

 

Derfor støtter jeg ikke Brann, kun FFK!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 nov 07, 00:34
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av MadMax

Opprinnelig postet av Jonek
Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?

I europacup støtter man de norske lagene uansett. Man begynner ikke å heie på lagene som kommer fra andre land bare fordi man ikke liker f.eks Brann eller RBK i TL.

Jeg støtter kun FFK i Norge, og det er vel ikke noe man skal få pepper for på et FFK supporter forum? Jeg forstår ikke at denne "støtte Brann / RBK greiene", er så utrolig positivt for FFK og norsk fotball generelt.

Da RBK hadde suksess i CL, ble det et klasseskille mellom RBK og de andre fattige klubbene i Norge. RBK holdt de andre på avstand pga pengene som fulgte med suksess i CL. Vi fikk heldigvis penger inn via Høili, ikke via RBK og NFF.

 

Derfor støtter jeg ikke Brann, kun FFK!

 


Du motsier deg selv littegranne her syns jeg.... Du skal ikke få pepper for dette, men keiko skal få det, fordi han ønsker det beste for Norsk fotball?? At andre land kan få opp øynene for norske lag kan jeg ikke se noe annet enn positivt....
Hvis disse lagene gjør det bra, og hvis da FFK kan komme en bit en gang, og kan få den samme oppmerksomheten. Ser ikke du det som en positiv ting?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 00:36
Med din utalese tiligere i tråden så ser det ut til at du heia på Dinamo siden du reagerte på at jeg støtta brann

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 08:06
Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av keiko99
jada 2-1

Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?

Hvorfor skulle ham støtte Dinamo Zagreb ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 nov 07, 08:59
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Jonek

Opprinnelig postet av keiko99
jada 2-1

Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?

Hvorfor skulle ham støtte Dinamo Zagreb ?

Jeg synes det er morro at laget til Zoran gjør det bra. Jeg tror du vet hvem Zoran er Keiko? Jeg vet at du ikke har alltid uttalt deg like positivt om han, og da antok jeg at det lå mer i din glede over en Brann seier enn kun resultatet og norsk fotballs ved og vel, men det kan hende jeg tok feil. Da beklager jeg det.

Jeg støtter som mange andre lag i utlandet, men i Norge er det kun et lag.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 30 nov 07, 10:52
Opprinnelig postet av keiko99
Jonek dette betyr mye for norsk fotball så dette var flott av Brann. skjønner du ikke det ?


Haha. Kjempemye for norsk fotball. Det Rey nevnte har hvertfall ikke du tenkt på, det er helt synlig at du heier på Brann utelukkende for at det er Zorans lag de spiller mot. 

Kom nettopp hjem fra en fantastisk tur til Bergen. Vil takke Z, BBB, Ultras Oslo, og andre som gjorde det til en super tur!
Anbefaler alle hvis de noen gang får muligheten til å oppleve BBB live på stadion. Makan til stemning. Fantastisk!!!

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 11:54
Jeg skjønner at dere tror jeg heia på brann p.g.a. zoran, men men da for dere bare tro det

---------------------------

http://keiko99.net


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 30 nov 07, 12:50

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 30 nov 07, 13:00

Det blir jo mer og mer tydelig at enkelte velger å ha Dinamo som "lag" nettopp pga. at noen forbilder har det, eller grunnet tribuneliv på godt og vondt. Nå skal det jo ikke stikkes under en stol at BBB lager fantastisk liv på kampene, det å velge et lag på grunnlag av det får være opp til hver enkelt. Husker da jeg gikk på barneskolen så holdt man jo liksom med de samme lagene som de "kule" i klassen. Synes fortsatt det var bra at Brann vant kampen, og vil fortsatt holde en knapp på at Norske lag gjør det bra i Europa. Gjelder faktisk også Rosenborg.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 07, 13:01
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 30 nov 07, 13:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

 

Hvorfor det? Så lenge FFK er ute av e-cupen?

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 nov 07, 13:09
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

 

Hvorfor det? Så lenge FFK er ute av e-cupen?



Den dagen man begynner å holde med andre norske lag i tillegg til ditt eget, så viskes vekk mye av klubbfølelsen, samme om det er UEFA-cupen, Champions League, NM eller Tippeligaen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3