Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond forsvinner??

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 des 07, 13:19
Endret: 16 des 07, 13:20
Glem det.. Han skal ha alt for mye i lønn at det har ikke dem råd til..bare om dem skaffer seg en rik onkel som betaler det. Jeg sier bare: La han gå om det er det han ønsker. så skal vi ha noen kr også da

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 16 des 07, 15:04

Raymond har kanskje litt for mye jern i ilden for å kunne konsenterer seg skikkelig om fotball og trening? Det er jo ikke rart han takket nei til markedsjobben i FFK, det ville vel krasje med daglig leder jobben i Bysiden.no?

 


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 16 des 07, 21:10

At han vil jobbe der !

Det er ikke akkurat Norges mest kredittverdige foretak, se på: bdbweb.no og skriv inn bysiden as og da kan du se på regnskapet.

Negativ egenkapital på nær 2 mill og meget dårlige resultater. Foretaket ser ut til å være på konkursens rand.

Kan det være noen fremtid for Raymond der da ?

Dere kan også søke på purehelp.com

Allt dette er offentlige tall og lovlig og opplyse om.

 

 

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 des 07, 10:35
Det er ikke alderen Raymond.. Det er hva du gjør på banene og hvor mye du legger i det..

Raymond sier for gammel for FFK ?

---------------------------

http://keiko99.net


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 19 des 07, 10:56

Du bør nok droppe julemiddagen raymond og heller løpe litt i jula,

ellers så blir du lik keiko


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 des 07, 14:48

At Raymond trekker inn Riseth som et argument, er utrolig lavmål. Hvis han mener det han sier, så er han rett og slett dum.

Forskjellen på Riseth og Kvisvik er at Riseth faktisk holder seg i god form, presterer bedre og viser en mer seriøs innstilling.

Jeg syns Raymond bør være såpass ærlig og si at han faktisk er dårlig trent. For jeg er ganske sikker på at Raymond innerst inne vet at han er i dårlig form, og at han skjønner at han er et usikkert kort for FFK.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 des 07, 15:04
Raymond er en vits.. Ødelegger kun sitt eget rykte og jeg forstår ikke hva han tenker når han uttaler seg på denne måten..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 19 des 07, 15:31

Raymond har gjort endel forsøk på å snakke seg til et bedre forhandlingsgrunnlag med tanke på ny kontrakt den siste tiden. Mange spillere (og agenter) bruker jo media bevisst for å heve egen markedsverdi ved å nevne at det er interesse fra ymse andre klubber osv, men det som har kommet ut av kjeften på Raymond i det siste er bare patetisk og dumt.

Sammenlikninga med Riseth viser en alvoooorlig mangel på selvinnsikt. Ellers så tror han at alle andre er stokk tette.

Håper han bare holder helt kjeft, gir jernet gjennom vintertreninga og gjør en god sesong.

Er dèt som gjelder nå. Ikke mere bullshit...

 

 

---------------------------

Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 des 07, 15:45
Endret: 19 des 07, 15:46
Hørte aldri Miika Multaharju, Øyvind Hoås eller Christian Berg gnåle i det uendelige om forlengelse av kontrakt når de hadde 1 år igjen av sine kontrakter. Kan heller ikke huske noen andre FFK-spillere tidligere om årene som har brukt denne "taktikken" til Kvisvik når kontraktslutt har nærmet seg. Hvis man ønsker en forlengelse, så er man nødt for å vise seg fra sin absolutt beste side på trening og i kamp. Det er faktisk det eneste som gjelder. FFK velger helt rett med å se an frem til sommeren. Alt er opp til Kvisvik selv.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 des 07, 23:11

Raymond spiller seg sørgelig men sant utover sidelinja.

Han siste utspill hvor han sammenligner seg med Riseth er patetisk og viser at "Super-RaY" savner ett hvert snev av sjølinnsikt.

Råd til Raymond slutt å prøve å forhandle gjennom "trusler" og "tankeløse" utspill, begynn å tren slik at du kan bevise at FFK trenger deg med å "lasset" videre.

Slik det ser ut i øyeblikket kan det faktisk virke som om Raymond ønsker seg ett års hvile fra fotballen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 20 des 07, 17:45

Man må kanskje ikke tro på absolutt alt som står i avisene!!! men Raymond bør absolutt holde fokus på å være i den beste formen han kan med de forutsetningene han har. Har ikke noenting imot å ha en "super-Ray" på laget etpar år til. FFK trenger en humørspreder i form på laget.....

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 08, 08:20

- Kvisvik utenfor FFKs elitetropp


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 jan 08, 08:58
Opprinnelig postet av Patrioten

- Kvisvik utenfor FFKs elitetropp



Det var da ille til sensasjonsjournalistikk også da, Patriot?
Hvis du tar med den lille detaljen om at Kvisvik trener alternativt og derfor ikke har noe i en intensiv turnering å gjøre, så er det kanskje logisk hvorfor Kvisvik ikke er med i troppen....?

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 04 jan 08, 09:13
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Patrioten

- Kvisvik utenfor FFKs elitetropp



Det var da ille til sensasjonsjournalistikk også da, Patriot?
Hvis du tar med den lille detaljen om at Kvisvik trener alternativt og derfor ikke har noe i en intensiv turnering å gjøre, så er det kanskje logisk hvorfor Kvisvik ikke er med i troppen....?

 

nettopp. Raymond er sykemeldt og er derfor ikke med. Han trener derimot veldig bra om dagen er det jeg har hørt. Raymond blir tror jeg og kommer til å gjøre en god sesong

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 04 jan 08, 09:57
Endret: 04 jan 08, 12:41

Får bare håpe for ffk`s og hans egen del, at han kommer sterkt tilbake og gjør en knallsesong. Føler at det blir enten eller med han i år.

Få ting hadde vært artigere enn om han hadde tatt seg sjøl i nakken, og virkelig stilt til seriestart i knallform


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 jan 08, 15:38
Endret: 04 jan 08, 15:55

Kvisvik sykemeldt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 jan 08, 15:54
Endret: 04 jan 08, 15:56
Raymond Kvisvik er sykemeldt for bronkitt og er ikke med FFK-troppen som reiste til Hamburg og Schweinske-cup fredag morgen. Han ventes tilbake i trening neste uke.

www.fredrikstadfk.no/content/view/696/1/

;)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jan 08, 08:01
Opprinnelig postet av Vlad
nettopp. Raymond er sykemeldt og er derfor ikke med. Han trener derimot veldig bra om dagen er det jeg har hørt. Raymond blir tror jeg og kommer til å gjøre en god sesong

Kudos til Kvisvik denne gangen:

www.f-b.no/article/20080109/FFK/463029874/1009/AKTUELT

Stå på!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 09 jan 08, 08:27

Liker særlig godt å lese dette:

"Ønsket om å fornye kontrakten ved juletider er noe han har lagt bak seg.
– Nå skal jeg stå på, holde meg skadefri, trene godt, og levere en solid vårsesong. Da vet jeg at jeg vil ha gode kort på hånden når kontrakten skal vurderes til sommeren, avslutter Kvisvik."

Sånn skal det låte! 3 mål og 7 målgivende pasninger før utløpet av mai, så får nok Kvisvik kontrakten sin, tenker jeg...

Apropos mangelen på etablert venstreback, kan Abgar Barsom eventuelt gjøre nytte på den plassen? Høres ut som en ballsikker venstreside i så fall, med Barsom og Kvisvik. Kan noe slikt bli aktuelt?

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 jan 08, 08:43
Bra Raymond! Dette er innstillingen og ordene som varmer! Stå på! Sikker på at du vil få en bra sesong med en slik proffesjonell innstilling!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3