Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK ønsker seg fortsatt Sundgot

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 07, 16:06

Klubber i kø for Sundgot

Molde ville ha Arild Sundgot allerede i sommer. Denne høsten ønsker enda flere norske klubber å kjøpe spissen ut av langtidskontrakten.

Etter det www.rb.no/lsk-magasinet/article3089824.ece-sporten kjenner til være minst tre-fire andre klubber som har meldt fra om sin interesse. Fredrikstad og Aalesund skal være blant dem som kunne tenke seg tidenes toppscorer i LSK.

Men LSK har ingen planer om å selge sin toppscorer.
Synes dere at vi bør kjøpe han ut?

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 okt 07, 16:21

Nei,

karrieren hans er på hell, og han skal til året bygge hus på Rælingen, jeg tror det finnes bedre alternativer enn Sundgot.

Jeg er enig med dem som sier at vi først og fremst trenger offensive backer og kantspillere.

Til neste år er nok Tarik en mulig toppscorerkandidat.

Willy

 

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 okt 07, 16:22
Opprinnelig postet av Willy Renè

Nei,

karrieren hans er på hell, og han skal til året bygge hus på Rælingen, jeg tror det finnes bedre alternativer enn Sundgot.

Jeg er enig med dem som sier at vi først og fremst trenger offensive backer og kantspillere.

Til neste år er nok Tarik en mulig toppscorerkandidat.

Willy

 

Men, FFK ønsker seg tydeligvis en spiss.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 okt 07, 16:50
Skal en spiss inn må minst to ut. Hoås er den ene. Den andre? Jeg kan ikke se hvem det evt vil være. Pr dags dato har vi følgene spisser: Tegstrøm, Gardar, Fofana og Tarik.

En nyinnkjøpt, en relativt nyinnkjøpt og to unge talenter.
Den eneste jeg ser som kan bli aktuelt å selge er Gardar, men han er etter min mening den nest beste spissen vi har bak Tarik.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 okt 07, 17:02
Endret: 30 okt 07, 17:06
Synes Sundgot er et godt kjøp dersom vi først skal hente inn en "target man". En spiller som har vist over tid at han vet hvor målet står.

Jeg mener det blir helt feil å påstå at  en spiller som ikke engang har rundet 30 år er på hell i karrieren. Sundgot er bare 29 år. Vi kan ikke bare ha talenter i begynnelsen av 20-åra heller, og Sungot er langt bedre enn for eksempel Gardar.

Men som nevnt så mange ganger før:

Backer og kanter bør være hovedprioritet!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 okt 07, 17:05
Opprinnelig postet av Rasle
Pr dags dato har vi følgene spisser: Tegstrøm, Gardar, Fofana og Tarik.

Du har glemt Brian West, Mikael Trulsen og Hermanni Vuorinen. Alle har kontrakt til neste sesong, i tillegg har vi Kouadio.

Av alle disse er det bare Gardar som er en lik spillertype som Sundgot, (selv om man sikkert kan argumentere for at Tegström også er det).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 okt 07, 17:08
Jeg syns ikke skoen trykker på en spiss i FFK`s tilfelle. det vi trenger er mer offensivt spill på kantene, mao. hurtige driblesterke kantspillere med gode innlegg og offensive backer (ruud, huseklepp o.l.).

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 31 okt 07, 14:42

Når Tegstrøm får en god treningsvinter, så tipper jeg han kommer til å slå ut i full blomst..

Man ser jo hvor mange sjanser han kommer til. Når han får enda mer kamptrening og blir enda bedre kjent med lagkamerater tror jeg han kan bli virkelig god (enda bedre enn han var for Sandefjord forrige sesong).

---------------------------

Ære være Fredrikstad


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 07, 15:19
Det er jeg enig i og jeg tror gardar også vil bli bedre.

---------------------------

http://keiko99.net


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 31 okt 07, 16:11
Jeg hadde blitt veldig  glad hvis FFK hadde fått tak i Sundgot. Han er en goalgetter, og har vel scoret en del mål for LSK denne seongen? Ja, dette hadde vært en god investering.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 02 nov 07, 11:04
Endret: 02 nov 07, 11:05

Enig med Holters. Sudgot er ikke på hell. Han har bevist at han kan banke inn 10-12 mål i hver eneste sesong (til tross for perioder med benkesliting). Og etter min mening er han faktisk bedre enn Occen. Skulle FFK klare å signere ham er det et kupp. Hvilken annen target-spiller i Norge er det realistisk å hente inn. Dessuten tror jeg en spiller som Sundgot har kan gi noen tips til enkelte av de andre spissene i klubben.

Men jeg er enig i at vi må kvitte oss med et par spillere, men det har jo klubben også signalisert at den skal.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24