Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 03 nov 07, 18:31
Trist slutt på sesongen. Utspilt av et lag som har framstått som en dumpekandidat siden april. Fy faen.

---------------------------

-exit body, exit mind-


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 18:39
...jeg tør å påstå at slik jeg har sett Bjørkøy spille de siste kampene, og i dag,...så har han ingenting i FFK å gjøre mer. Mannen er i tilegg kaptein på laget..skremmende!

---------------------------

Go Tottis!!!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 18:40
Kjenner at jeg er litt lei av å høre Grönis mumle om "...den här halvläken har så langt varit mycket skuffande... vi har ju ingen bevegelser alls...". Det har han jo måttet kommentere i hver jævla kamp den siste tiden. MEN SÅ GJØR NOE MED DET, DA!!!

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 nov 07, 18:58
Det at det er dårlig bevegelse handler ikke om trenerens valg, men om umotiverte spillere. Når man spiller mot Sandefjord, Godset og Odd (grå motstandere) og ikke har noe å spille for, er det dessverre slik at de fleste ikke klarer å motivere seg til å yte sitt beste. Den eneste måten Grönis kan gjøre noe med det på, er å benke folk. Og stallen er ikke så bred at vi har 20 mann som alle kan komme inn og gjøre en knalljobb i Tippeligaen.

FFK bedret seg jo også i siste halvdel av 1. omgang, jeg tror vi skal gi Odd kamp til døra. Husk fjorårets kamp i Skien, 3-3 (3-0) ... Hadde vært moro å sende Odd ned med et par kjappe mål på overtid

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 19:03
Opprinnelig postet av Tøfflus
Det at det er dårlig bevegelse handler ikke om trenerens valg, men om umotiverte spillere.


Ja, i utgrangspunktet er jeg selvsagt enig med deg. Men samtidig er det trenerens fordømte plikt å banke litt stolthet og kampvilje inn i spillerne også. Nå synes jeg FFK-spillerne har vist dårlig innstilling i flere kamper på rad. Jeg ønsker meg ikke nødvendigvis en diktator-trener, men innbiller meg samtidig at f.eks. en Rössler hadde rusket opp i spillerne på en helt annen måte enn vår trevsamma svenske.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 nov 07, 19:12
Endret: 03 nov 07, 19:14

Uansett hva jeg har rotet med i på denne tråden, så..... slik som Odd spilte i perioder fortjener de å fortsettte i TL.

Når det gjelder FFK så langt så føyer dette seg inn i rekken (tre kamper) uten vilje og tæl.  I disse kampene har FFK spilt som et Adecco lag.

OOOPs rødt kort til Odd spiller, kanskje det kan tenne FFK.

Ps. kanskje ikke som R~sler, men som Flindt Bjerg som sa rett ut at spillerne jobbet ikke for penga, og det ville han ikke ha noe av. Det samme gjelder for fotballspillere som andre yrkemottager.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 19:13
Enig med Espen.
Hvis mine ansatte hadde vist like dårlig arbeidsmoral, hadde det nok ikke bare vært deres feil,
men også min som motivator og inspiratør.
Hadde vært på tide og se seg selv i speilet..og ikke bare ut av vinduet da...

---------------------------

Go Tottis!!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 nov 07, 19:29

Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 19:29
Hehe..kan ikke klage da nei ..

---------------------------

Go Tottis!!!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 nov 07, 19:30
Jeg kan ikke skjønne at både Fofana og Koadiou blir byttet ut så tidlig i andre omg. Når Odd har en spiller utvist syns jeg at begge de spillerene trenges når det blir spill mot etablert forsvar. Jeg mener at Hans Erik Ramberg og Gardar er alt for stillestående og for lite tekniske til å åpne et etablert forsvar, mens på det punktet er kanskje Koadiou og Fofana blant de bedre.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 nov 07, 19:32
Opprinnelig postet av GurrBass

Eneste positive i det hele er at det er 99,8% sikkert at Start rykker ned... Og det gjør egentlig veldig godt!!

 



Det er trøsten i dag, og gjør sorgen over FFK-tap usedvanlig liten.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 nov 07, 19:33
Uenig. Fofana er bedre i bakrom, Gardar er bedre i boksen og mot etablert forsvar. Kouadio og Ramberg er vel begge ganske kreative, greit bytte det også for Kouadio har ikke vært god idag

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 19:33
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.

Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke  mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 07, 19:37
jonna det frisparket kunne du gjort mye mer ut av

---------------------------

http://keiko99.net


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 03 nov 07, 19:39
Faen så dårlig bjørkøy spiller i dag... har han flytta til trondheim allerede?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 nov 07, 19:39

Brodern ønsker seg Helstad til året.. Lov å ønske seg spillere, men tror ikke han kommer...

Synes vi trenger en spiss jeg men vet ikke hvem :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 nov 07, 19:40

Opprinnelig postet av Espen
Enig med ffkmats. Kan ikke se at ramberg eller gardar skal klare å åpne forsvaret til odd.

Er forøvrig veldig uenig med de som er glade for at start går ned i stedet for odd. Finnes ikke  mye moro i oddrane eller supporterne deres. Med start er det i hvert fall bra oppmøte og engasjement. Hva har odd tilført norsk fotball???

Håpe på at Odd taper mot Glimt...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 03 nov 07, 19:42
Helstad hadde vært fint, jeg personlig ønsker meg Jarstein, Ruud, Storflor, en god venstre/høyreback og en toppspiss, en klassespiss!

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 03 nov 07, 19:44
Vi klarer ikke å få til en dritt... dette er flaut å se på..

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 nov 07, 19:50
Jeg ønsker meg disse:


PAC-Gerro-Raio-Sjøberg
Kristoffer Helstad-Kasey-Gashi
Huseklepp-Iversen-Austenes

i en 4-3-3

---------------------------

Go Tottis!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3