Husk meg
Brukernavn
Passord

Priser på turer og supporterartikler...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 okt 07, 18:29

PH har god økonomi! Det er bra. Noen har gjort en meget god jobb for å få det. Takk.

Priser på borteturer?Jeg husker ikke hvor mye vi betalte for en Oslotur, men ser at Godsetunionen har 50 kr for medlemmer og 100 kr for ikke medlemmer.

Er det den prisen vi betaler for en til til Drammen? Kan den gode økonomien til PH gjøre at bussbilletter blir billigere?

Nå blir Havik Sport og Aristokraten som PH er en deleier av stor butikk, og forventede store inntekter. Blir det en pengebinge for "eierne", med høye priser på supporterartikler? Skal ikke en supporterklubb sørge for at supporterutstyr og turer blir billig?

Mins at det var billigere turer da PH var mindre og hadde en dårligere økonomi?

Jeg har råd til det jeg vil være med på, så det er ikke meg selv jeg tenker på.

Det jeg tenker på er intensjonen med en supporterklubb. Billige og gode tilbud til medlemmene.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 18 okt 07, 19:03
Vi gjør som alle andre supporter klubber og har noen turer til sterkt reduserte priser ... men noen turer må koste litt mer . Det er også sånn alle andre gjør ... buss er ikke gratis vet u :)

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 okt 07, 19:36
Endret: 18 okt 07, 19:37

Jeg vet at buss ikke er gratis, og jeg vet at den gode økonomien til PH ikke har kommet av seg selv. Den er god pga godt arbeid. Ulf Berg var en mester til å skaffe sponsorer og busser (ikke blusser), så den jobben blir ikke lett å etterfølge.

Jeg vet ikke hvor god økonomien er, men mener det bør være en enda sterkere satsing på lavere priser på borteturer til neste år. Det som en satsing på å få enda flere med på bortekampene.

Hvilke var lavpris turer i år?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 18 okt 07, 23:13

Turene syns jeg det er en ok pris på,  MEN når det gjelder supporter effekter som skjerf og caps er dette meget stramme priser på disse varene. Det er ikke  Plankehaugen sin feil men noe dem kanskje kan  fikse på

150 pr del av dette syns jeg hadde vært en grei pris.

+ De fleste andre klubber kjører også 150 pr del for dette...

 

NB ta ikke dette som kritikk men som et innspill som sikkert flere er enig i...

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 07, 00:37
jeg syns det er for dårlig utvalg av ting jeg..  noe jeg savner er noe jeg så for noen dager siden i askim en bil som hadde elsker VIF rundt bilskiltet. jeg ville hatt elsker FFK i FFK farger rundt mitt bilskilt

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 19 okt 07, 20:04
Jeg syns det burde vart mer barnestörrellser. De har jo ıngentıng til dattera mi. Hvorfor har de ikke sma lagtröjer?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 okt 07, 12:31

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Vi gjør som alle andre supporter klubber og har noen turer til sterkt reduserte priser ... men noen turer må koste litt mer . Det er også sånn alle andre gjør ... buss er ikke gratis vet u :)

Hvilke turer har vært til sterkt reduserte priser ?? Det har ikke jeg fått med meg.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 okt 07, 11:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av ffkerkonge
Vi gjør som alle andre supporter klubber og har noen turer til sterkt reduserte priser ... men noen turer må koste litt mer . Det er også sånn alle andre gjør ... buss er ikke gratis vet u :)

Hvilke turer har vært til sterkt reduserte priser ?? Det har ikke jeg fått med meg.

Det lurer jeg også på.

Kan vi til neste år satse på noen utvalgte "Invasjons kamper", med sterkt reduserte priser? 50 kr til Oslo, Lillestrøm og Drammen...

Blir hesten solgt for 70 000 kan det dekke inn 20 gratis busser til disse kampene..... Jeg synes ikke at noen turer skal være gratis, men til redusert pris for medlemmer.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3