Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 31 15

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 17 nov 07, 21:45

Den sia tar je med en klype salt...

Men Strømstad på kant kunne gjort seg der, han spiller jo kant på landslaget.


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 17 nov 07, 22:18
Opprinnelig postet av Martin

Den sia tar je med en klype salt...

Men Strømstad på kant kunne gjort seg der, han spiller jo kant på landslaget.



Han spiller vel der indreløper i et 4-3-3 system. Det kan vel ikke sammenlignes med kant i 4-4-2!
Personlig synes jeg heller vi skal prøve å finne en skikkelig kantspiller. Rask spiller med litt teknikk som kan slå skikkelige innlegg. Noen som ligner litt på Bjørn Helge Riise mener jeg vi trenger!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 nov 07, 15:32
Endret: 18 nov 07, 15:33

Her er siste nytt om M.Lustig

  Hans framtid är fortfarande oviss även om dialog pågår med GIF Sundsvall.
   – Intresseförfrågningar har vi fått, men inget konkret bud. Det är inte otänkbart att han stannar heller, i alla fall till sommaren. Här vet Micke att han kommer att få spela, säger klubbchefen Urban Hagblom til www.st.nu/sport/index.php


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 nov 07, 16:35
Det er vel toppen 0,001% sjanse for at Strømstad kommer hit, på ingen måte i nærheten av 20%. Mannen er jo så klubblojal som man kan forlange, og har så vidt jeg har fått med meg uttalt at han enten spiller for Start eller en utenlandsk klubb. Går han til en annen norsk klubb blir det vel garantert en av de store som RBK og brann, men aldri om han går til Starts store nemesis, oss plankejævlene. Men selvfølgelig, ikke at jeg hadde takket nei til Strømstad på noen måte. Ypperlig spiller i slag.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 nov 07, 19:20
Strømstad har sagt nei til RBK, så dit går han værtfall ikke.. Og han kommer selvfølgelig ikke hit heller

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 nov 07, 19:32

Opprinnelig postet av ffkmufc
Strømstad har sagt nei til RBK, så dit går han værtfall ikke.. Og han kommer selvfølgelig ikke hit heller

Er det noen automatikk i at det å si nei til RBK betyr et nei til FFK?

Ikke det at jeg på noen måte tror Strømstad kommer til FFK, men jeg bare spør. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 18 nov 07, 19:51
Opprinnelig postet av Shadar
Vidar Riseth vil antakeligvis ha en 2 års kontrakt med RBK, eller så er det stor sannsynlighet for at han forsvinner. Hva tror dere om dette, kan dette være en av de som FFK snuser på? Riseth har vel gjort seg bemerket med godt spill både som angriper, midtbanespiller og forsvar. Altså en anvendelig spiller for de fleste lag. Hva tror dere?
Herregud, er vel ikke den veien FFK skal gå. Riseth er for gammel og har vel alt i alt gjort sitt og passert toppen. Men han er en jævlig god kremmer. Så pass opp og ikke gå i den fella.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 nov 07, 21:04
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av ffkmufc
Strømstad har sagt nei til RBK, så dit går han værtfall ikke.. Og han kommer selvfølgelig ikke hit heller

Er det noen automatikk i at det å si nei til RBK betyr et nei til FFK?

Ikke det at jeg på noen måte tror Strømstad kommer til FFK, men jeg bare spør.

Nei, men Strømstad har uttalt at han ikke ønsker å dra til noen annen norsk klubb, det vil si; det står mellom utlandet og Start for ham. Det gjenstår å se om han holder sitt ord.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 nov 07, 22:09
jeg tror han tar til fornuften og velger å spille for en klubb i TL om han ikke får en kontrakt i utlandet, han vil ikke risikere landslags plassen for start,

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 nov 07, 00:00

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Shadar
Vidar Riseth vil antakeligvis ha en 2 års kontrakt med RBK, eller så er det stor sannsynlighet for at han forsvinner. Hva tror dere om dette, kan dette være en av de som FFK snuser på? Riseth har vel gjort seg bemerket med godt spill både som angriper, midtbanespiller og forsvar. Altså en anvendelig spiller for de fleste lag. Hva tror dere?
Herregud, er vel ikke den veien FFK skal gå. Riseth er for gammel og har vel alt i alt gjort sitt og passert toppen. Men han er en jævlig god kremmer. Så pass opp og ikke gå i den fella.

Har aldri påstått at vi burde hente Riseth bare så det er sagt.. Men når klubben sier at de ser etter Rbk-spillere og samme dag så dukker en artikkel opp om at Riseth ikke 100% sikkert skal fortsette i Rbk så kan man jo begynne å lure, det er alt jeg sier.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 07, 00:07
han har også blitt linket til VIF

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 07, 12:41
Endret: 19 nov 07, 14:54
Joakim Austnes nærmer seg en overgang til Viking. Og det spekuleres i en overgangssum på ca 5 mill kroner. Ikke akkurat avskrekkende høyt. Skulle gjerne sett FFK kaste seg inn i den kampen, men Viking er uansett kanskje en mer attraktiv klubb for Austnes.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 nov 07, 14:48
Ludde ferdig i Brann. Åssen passer han inn i FFK sin spillestil. Han blir billig.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 nov 07, 14:50
Kan Trond Fredriks Ludvigsen være noe for FFK, han er nå ferdig i brann.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article94856.ece

Han er tidligere regnet som blant de største talentene i europa, fortid fra Bodø/Glimt, RBK, Brann, Godset, samt vært innom landslag. Har også ett mislykket opphold i Herta Berlin bak seg. Har vært skadeutsatt, men med tillit og rett opptrening kan han være en glimrende kan og spiss. Kan være en veldig billig forsterkning.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 nov 07, 14:53
Ludde passer nok veldig dårlig i 4-4-2.

Hører med til historien at han også var en katastrofe på utlån til Godset i 4-3-3... Lukter en ny Anders Stadheim.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 nov 07, 15:13
Kanskje men han blir billig å hente. Noen ganger må man kanskje satse litt.

Uansett, en god spiller kan spille på flere plasser og er ikke stasjonær på en plass.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 nov 07, 15:23

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Kanskje men han blir billig å hente. Noen ganger må man kanskje satse litt.

nei. håper vi er ferdig med slik satsing for en stund.

vi er ikke i en situasjon hvor vi er nødt for å ta slike sjanser. skal det satses må det være på noe ungt og spennende

---------------------------

med ffk til champions league!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 nov 07, 15:24

Knskje billige å hente, men dyr i drift så dyr at han ( dersom han ikke blir brukbar) velger som enkelte andre å heller heve lønn i FFK enn på spille fotball på sitt rette nivå.

Nei, sjangsespill har FFK drevet nok av, ny Stadheim, Vuorinnen eller Hoås.

Mao styr unna.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 19 nov 07, 16:06
Opprinnelig postet av Costanza
Ludde passer nok veldig dårlig i 4-4-2.

Hører med til historien at han også var en katastrofe på utlån til Godset i 4-3-3... Lukter en ny Anders Stadheim.
Enig etter å vært inne og lest diverse steder.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 nov 07, 17:00
Kontrakten til Frode Johnsen går ut i slutten av januar.  Vet ikke om han blir i Japan eller ikke.  Han scorer stadig vekk
bra med mål.  Han er kanskje litt gammel.   74 modell.  Daniel Braaten har ikke tillit i Bolton.  Han blir kanskje sendt
hjem på billigsalg.  Er noen av disse spissene noe for FFK?


Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 31 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3