Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 31 12

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 nov 07, 21:21
Beklager. Min feil. Hadde faktisk tenkt til å skrive at han vel er utelukket for LSK pga. dine argumenter, men så forsvant Steinar Pedersen ut av hodet før jeg fikk skrevet innlegget. Da har vi en økonomisk sterk motstander mindre. :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 nov 07, 21:40
Noen som har tenkt tanken at Rosenborg kanskje med vilje tilbyr Bjørkøy mindre lønn, slik at de heller kan fokusere på Ruud.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 nov 07, 22:27

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 07, 00:17
Ettersom det er kjent at RBK har mye penger og at lønningene er høye der, så kanskje de vil sette opp en liten buffer mot alle de som kommer kun for lønna sin skyld. RBK tenker sikkert slik at hvis Bjørkøy velger oss selv om han får mindre betalt her så må han virkelig ha lyst til å spille for Rosenborg. Og vips så har de skaffet seg en som spiller med hjertet på rett sted.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 16 nov 07, 05:37
Opprinnelig postet av Shadar
Ettersom det er kjent at RBK har mye penger og at lønningene er høye der, så kanskje de vil sette opp en liten buffer mot alle de som kommer kun for lønna sin skyld. RBK tenker sikkert slik at hvis Bjørkøy velger oss selv om han får mindre betalt her så må han virkelig ha lyst til å spille for Rosenborg. Og vips så har de skaffet seg en som spiller med hjertet på rett sted.
I så fall er KTE en værre sportsdirektør enn jeg trodde. Se det fra Jonna`s side: hvorfor i all verden skulle han ta et lønnskutt for å gå fra en klubb der han er kamptein og fast på laget (dog in en posisjon han ikke trives i) til en klubb der han kommer til å tilbringe en god del tid på benken? Selvfølgelig er ikke det aktuelt.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 16 nov 07, 06:43
hva med han her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185697  som erstatter for Shaaban??

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 nov 07, 07:31

FFK snuser på Rosenborg-spillere... Den første spilleren som jeg tenkte på,var Storflor...

 

http://www.f-b.no/article/20071116/FFK/711160012/1009/AKTUELT

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 nov 07, 07:37

Opprinnelig postet av keiko99
skal vi ha corales for vi kamp

Mitt ønske er heller at Vålerenga kjøper Corrales, så kan vi kjøpe Allan Jepsen billig fra Vålerenga.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 nov 07, 07:42
Opprinnelig postet av GurrBass

FFK snuser på Rosenborg-spillere... Den første spilleren som jeg tenkte på,var Storflor...

 

http://www.f-b.no/article/20071116/FFK/711160012/1009/AKTUELT

Det er jo ingen andre etablerte spillere i Rosenborg som kan være aktuelle for FFK. Den eneste må være Fredrik Stoor, men jeg regner med at RBK vil beholde han. Regner heller ikke med at noen av RBK-ungguttene er aktuelle for FFK siden vi trenger spillere som går rett inn og forsterker førsteelleveren.


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 16 nov 07, 07:50
Endret: 16 nov 07, 07:52

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
hva med han her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185697  som erstatter for Shaaban??

 

Hvorfor bruke penger på keeper når vi har to landslagsspillere fra før, bedre med backer og en høyrekant..

 

Storflor hadde blitt en spennende høyrekant for ffk og enten lustig/johansson som høyreback, eneste vi mangler da er en venstreback. Kunne jo prøvd å satse på halvorsen, han kan ikke bli dårligere enn det vi har hatt i år..


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 07, 07:51

Opprinnelig postet av Shadar
Ettersom det er kjent at RBK har mye penger og at lønningene er høye der, så kanskje de vil sette opp en liten buffer mot alle de som kommer kun for lønna sin skyld.

Jeg tror faktisk ikke RBK har så voldsom høy grunnlønn. RBK har vært i posisjon til å tilby spillerne "lav" grunnlønn og heftige bonuser for f.eks. CL-deltagelse, seriemesterskap, osv.

Mener å ha lest et sted at lag som LSK, Brann, VIF, FFK, Viking har langt høyere grunnlønn - fordi laga rett og slett ikke har hatt noen vinnerkultur og dermed blir en "seiersbonus" nærmest å regne som bullshit. Nå har både VIF og Brann vunnet gull, men det er forskjell på å vinne så ofte og så mye som RBK gjorde og det VIF/Brann har gjort.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 nov 07, 08:01
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Shadar
Ettersom det er kjent at RBK har mye penger og at lønningene er høye der, så kanskje de vil sette opp en liten buffer mot alle de som kommer kun for lønna sin skyld.

Jeg tror faktisk ikke RBK har så voldsom høy grunnlønn. RBK har vært i posisjon til å tilby spillerne "lav" grunnlønn og heftige bonuser for f.eks. CL-deltagelse, seriemesterskap, osv.

Mener å ha lest et sted at lag som LSK, Brann, VIF, FFK, Viking har langt høyere grunnlønn - fordi laga rett og slett ikke har hatt noen vinnerkultur og dermed blir en "seiersbonus" nærmest å regne som bullshit. Nå har både VIF og Brann vunnet gull, men det er forskjell på å vinne så ofte og så mye som RBK gjorde og det VIF/Brann har gjort.

 

Kanskje mye derfor er det litt "vanskelig" å joine RBK akkurat nå;

Fremtiden er usikker (selv om jeg personlig tror de har et kjempelag på gang), det er mange spillere som må inn for å fylle igjen hull etter Strand (?), Dorsin, Koppinen, Kvarme, etterhvert også Riseth og Basma.

Klubben er ikke kvalifisert for noe CL eller UEFA-cup.

Derfor er kanskje ikke lav grunnlønn noe gjevt for spillere som Reginiussen, Bjørkøy, Ruud osv...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 nov 07, 08:35
Trur nok værtfall Storflor er en av de vi ser på i RBK.. Håper han kommer hvis vi ikke får tak i Hoff

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 07, 08:38

Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av Shadar
Ettersom det er kjent at RBK har mye penger og at lønningene er høye der, så kanskje de vil sette opp en liten buffer mot alle de som kommer kun for lønna sin skyld. RBK tenker sikkert slik at hvis Bjørkøy velger oss selv om han får mindre betalt her så må han virkelig ha lyst til å spille for Rosenborg. Og vips så har de skaffet seg en som spiller med hjertet på rett sted.
I så fall er KTE en værre sportsdirektør enn jeg trodde. Se det fra Jonna`s side: hvorfor i all verden skulle han ta et lønnskutt for å gå fra en klubb der han er kamptein og fast på laget (dog in en posisjon han ikke trives i) til en klubb der han kommer til å tilbringe en god del tid på benken? Selvfølgelig er ikke det aktuelt.

Fordi han er trønder og liker RBK best er ên grunn. En annen er at han studerer statsvitenskap og at det er slitsomt å pendle fra og til Fredrikstad fra Oslo hele tiden. I Trondheim kan han ta bil 2 sek opp til Dragvoll..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 nov 07, 08:40
Han er ikke trønder, han har foreldre som er trøndere.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 07, 09:08
potito potato  Tror han regner seg selv som Trønder. RBK-fans regner i allefall han som Trønder. Uansett, timelig grei tilknytting til landsdelen.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 nov 07, 12:13
storflor er spennende. er ikke fantastisk mange gode vinger å velge i innenlandsk. førstevalger er helt klart espen hoff, men tror det blir med drømmen. skulle gjerne sett ffk med følere ute på ramiro corrales, en knallbra vback som storspilte for kamma i 2 TL ses. får ikke spille i brann da hanstveit er 1valget. leste at enga er interressert men da blir han jo nok engang et 2valg(bak jepsen...). her bør FFK komme på banen...vi kan tilby fast plass i 11ern. går han til enga kan vi slå fast at vi har en myhre-wannabe på gang (altså signere for klubber han vet han mest sannsynlig blir 2/3valget, men med bra lønn....)

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 nov 07, 12:31
Etter alt surret rundt Corrales, vil jeg ikke ha han. Ikke er han fra EU heller. Han dreit seg ut med arbeidstillatelsen da han var i Hamkam, var mye skadet i Brann og vil nå sutre seg vekk derfra. leser også at Brannfansen ikke er fornøyde i hele tatt,selv om han ettersigende har spilt bra i høst.

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 nov 07, 12:41

Det står jo i Fredriksstad Blad at FFK snuser på RosenborgspillerE, da har jeg faktisk på følelsen at de faktisk kan være interessert i Fredrik Stoor også. Han er jo en god spiller som ikke helt har slått til i RBK.

Nå har jo Rosenborg fått med seg Strand ett år til, forhandler om Bjørkøy, har Nordvik, og kanskje forlenger også Kvarme. Noe sier meg at Stoor er på vei ut, gjerne til FFK hvis han er så god som Bajen-supporterne mener... De skryter voldsomt av han hvertfall.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 nov 07, 13:03
Tviler på at RBK er så utålmodig med Stoor at de slipper ham etter bare én sesong. Han har også spilt noen veldig gode kamper, ikke minst borte mot Valencia så viste det hva det bor i ham. RBK mister jo dessuten alt de har omtrent av forsvarsspillere i vinter, så er sikker på de iallfall ønsker å beholde Stoor.

Jeg kan egentlig ikke se at det er andre enn Storflor i dagens RBK-lag som kan være aktuell for oss. For all del, det kan hende FFK også er interessert i Stoor, men jeg tror ikke RBK er interessert i å slippe ham med det første.

Over på en helt annen spiller. I Romerikes Blad i dag forteller Torgeir Bjarmann at LSK kan glemme å kjøpe Espen Hoff:

– Ikke til salgs. Og det er ikke forhandlingstaktikk! Spilleren er sikkert smigret over interessen, men nå skal vi ikke lenger være best i klassen når det gjelder å selge spillere. Nå skal vi bygge et lag rundt spillere som Espen.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 31 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3