Husk meg
Brukernavn
Passord

Trusler til styret

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 02 okt 07, 21:49
Endret: 03 okt 07, 16:51
Vil bare benytte anledningen til å gratulere de som evt. har kommet med trusler til styret og PH generelt. Makan til ekstrem idioti skal man lete lenge etter. Hva F@.. går det av folk!?!?!? Har dere gått helt fra vettet?? Vi lever i Norge, og året er 2007!!! Vi bor ikke i et eller annen faciststat med diktaturstyre!!! Oppfør dere siviliserte og ikke som en gjeng furtene guttunger som ikke har fått viljen deres av mamma og pappa!! Hevne seg med trusler om brannbomber og blussing er jo kjempesmart!!

Vis dere litt modne ihvertfall!! Vi har faktisk et demokratisk valgt styre, og hvis man ikke liker det de gjør får man si det på en sivilisert måte, og evt. stemme på noen andre på generalforsamlingen. Værre er det ikke!!!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 21:52
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 21:56
Opprinnelig postet av kriss
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til


er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 02 okt 07, 22:03
Endret: 02 okt 07, 22:27
Opprinnelig postet av Marcus

er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?



Nei, det er ikke det dette handler om. Jeg ønsker Rødhvit Elite lykke til av hele mitt hjerte. MEN DET SOM ER PÅ TRYNET ER TEMA FOR DENNE ARTIKKELEN :

http://www.f-b.no/article/20071002/FFK/71002012/1009/AKTUELT

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 22:02
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av kriss
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til


er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?
Nei men dumt at det skal komme trusler samtidig som enkelte melder seg ut av plankehaugen og starter en egen forening.Sier ikke at truslene kommer fra noen som har meldt seg ut men du ser jo at det blir blåst opp i media nå som ting begynte og roe seg.

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 02 okt 07, 22:32

Det blir jo idiotisk å komme med trusler mot PH og spesielt mot enkeltpersoner, da har alt sammen tatt en helt feil vending. Når dette skjer pga. temaer rundt noe så i utgangspunktet uskyldig og engasjerende som fotball må noen se for fa.n å stikke diverse fingre i jorda..... Eventuelt finne seg en hobby...

 

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 02 okt 07, 22:38

Hvorfor går man ut med en pressemelding om dette, og ikke til politiet? Med dagens teknologi er det null problem for
politiet å finne ut hvem som står bak slike trusler. Ihvertfall de som kommer pr. sms.


---------------------------

#18™


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 23:19
Håper dette blir anmeldt og at de skyldige blir tatt.Skulle det vise seg at den eller de personene går på FFK kamp så håper jeg de får livsvarig utestengelse.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 07, 23:23

Synes det blir tett når folk går og gjør som de her gjør.. Rett og slett barnslig.. Greit at Zoran har vært en kjempe på å få igang sang o.s.v, men at noen truer styret med det som har blitt gjort her, da begynner det å bli farlig..

Dere som har gjort det BØR skjerpe dere før det evt ligger en annmeldelse på bordet.. Greit styret gjorde kanskje feil ved det de har gjort, men de fortjener absolutt IKKE dette..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 23:39
det blir å dra det litt langt med sånne trusler..  skjerpings

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 okt 07, 07:56
Hvis han har fått trusler på sms og telefon, bør være en grei sak å spore opp for politiet. Dette må anmeldes.
Om ikke Ulf gjør det så bør en av oss andre gjøre det. Slik kan vi rett og slett ikke ha det.

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.

PS! Sitter du med dårlig samvittighet hadde jeg ringt ulf og beklaget på det dypeste og kjøpt blomster
til kona hans ASAP!

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 09:41
Opprinnelig postet av Magic18

Hvorfor går man ut med en pressemelding om dette, og ikke til politiet? Med dagens teknologi er det null problem for
politiet å finne ut hvem som står bak slike trusler. Ihvertfall de som kommer pr. sms.


Tror nok Politiet er koblet inn.

Saken var på tv2 nyhetene på morgenen å..

Sender du trusler elektonisk, ja da du være dum.

Dette er en trist sak for PH og alle oss FFK-fans, brått ble det mindre morro gett.

Når Ulf Berg ikke går på kamp !!! da må det være ille for`n.

Om bare enkelte kunne fatte hvor mye han gjør for PH.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 03 okt 07, 09:48
Er det ikke anmeldt så har det ikke skjedd spør du meg.
Når du mottar en bombetrussel mot 4000 mann og ikke anmelder det er du sinnsykt uansvarlig, uavhengig av om det er noe hold i truslene eller ikke.
Klart.. du er ganske uansvarlig hvis du anmelder noe som ikke har funnet sted og dermed misbruker politiets resurser.

Ramirez

Bedriftsspiller

Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 15

Lagt til: 03 okt 07, 10:20
Opprinnelig postet av teflon
Når du mottar en bombetrussel mot 4000 mann og ikke anmelder det er du sinnsykt uansvarlig, uavhengig av om det er noe hold i truslene eller ikke.


Nekter å tro at det er snakk om noen bombetrussel mot Plankehaugen, dette må være en fjær som har blitt til fem høns. Tipper at det er noen som har snakket om bruk av røykbomber på feltet, så har det blitt endret til brannbomber av noen som har gjenfortalt det, og som ikke vet hva en røykbombe er. I neste omgang blir det slått opp i media som om det er snakk om å bruke brannbomber mot Plankehaugen.

teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 03 okt 07, 10:32
PH styret følte det var på tide med litt sympati nå. Hvor mye kosta PR-Guruen?

kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 03 okt 07, 10:34
Opprinnelig postet av teflon
Er det ikke anmeldt så har det ikke skjedd spør du meg.
Når du mottar en bombetrussel mot 4000 mann og ikke anmelder det er du sinnsykt uansvarlig, uavhengig av om det er noe hold i truslene eller ikke.
Klart.. du er ganske uansvarlig hvis du anmelder noe som ikke har funnet sted og dermed misbruker politiets resurser.
Så du mener at Ulf Berg lyver? trusler har kommet og de skyldige vil bli tatt,er veldig spent på hvem den/de er

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 07, 10:41
Opprinnelig postet av kriss
Så du mener at Ulf Berg lyver? trusler har kommet og de skyldige vil bli tatt,er veldig spent på hvem den/de er


Himmel, hvilken verden lever du i? Enten så lyver man, eller så snakker man sant? Lol, da kommer du til å få deg et sjokk før eller siden!

Helt seriøst, min aller, aller første tanke når jeg så denne saken var: Hva slags trusler snakker vi om her... Hva, nøyaktig, har blitt sagt, sendt på SMS osv osv. Bombetrusler? Høres helt merkelig ut.

Sånn som klimaet er mellom fraksjoner i PH og PHs styre, så ville jeg slett ikke bli overraska over at grunnen til at saken ikke er anmeldt er at det ikke er noen sak, rett og slett, og at dette er en hjelpeløst forsøk på å få sympati.

Hvis det er sånn at Ulf Berg ikke får sove om natta pga styrevedtak, ja da synes jeg man skal vurdere noen andre på toppen. Selvfølgelig blåser det på toppen, men man må da ha litt ryggrad, autoritet og trygghet!

Jeg nekter å ta denne saken seriøst før info om eventuelle trusler foreligger. Ulf Berg rir på en bølge nå, noe han burde holdt seg for god til.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 07, 10:44
Opprinnelig postet av Frode

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.


"Slike trusler"? Har du fått innsyn i saken, eller? Nå ble jeg veldig nysgjerrig, for det er åpenbart at du har fått vite noe ingen av oss andre har fått vite.

Så da foreslår jeg at du gir oss andre en innsikt i saken også, sånn at vi kan diskutere dette på et saklig nivå.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 okt 07, 10:48

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Frode

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.


"Slike trusler"? Har du fått innsyn i saken, eller? Nå ble jeg veldig nysgjerrig, for det er åpenbart at du har fått vite noe ingen av oss andre har fått vite.

Så da foreslår jeg at du gir oss andre en innsikt i saken også, sånn at vi kan diskutere dette på et saklig nivå.

Jeg tar utgangspunkt i trusler om å kaste brannbomer i plankehaugen. Mulig jeg drar konklusjoner litt raskt, men i mine øyne er dette en drapstrussel. Du må selvsagt få mene noe annet. Jeg kan desverre ikke bidra med mer informasjon enn det som fremkommer på f-b og vg.no, men regner med at Ulf Berg er rimelig greit gjengitt. Jeg kan ikke stå til ansvar for siteringsfeil fra avisenes side.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 03 okt 07, 10:59

For å sette ting litt på spissen så burde vel også FFK ta dette alvorlig og anmelde forholdet. Sånn det har blitt fremstillt i media er det jo en sikkerhetstrussel mot Fredrikstad Stadion og ikke bare plankehaugen.

Sånn jeg ser det har hverken FFK eller plankehaugen noe annet alternativ enn å anmelde forholdet dersom det som har kommet frem i avisene er riktig.

 

---------------------------

#18™



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24