Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Start - Fredrikstad (23. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 03 okt 07, 20:28
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?

---------------------------

Ære være plankebyen!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 okt 07, 20:43

Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?

jeg skulle kjøpe billett på søndag. men fikk beskjed om at jeg må kjøpe de der nede. syns de snakket om 700 billetter vi får. blir vel ikke fler enn 4-500 som tar turen tenker jeg.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 okt 07, 20:43
Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?

Folket fra Sørlandet har ikke sett seg bryet å sende billetter opp til Fredrikstad, så alle FFK supportere må kjøpe kampbillettene sine der nede.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 okt 07, 20:47

Opprinnelig postet av danan2
Opprinnelig postet av kjell
Noen som vet hvordan det er med billetter? Kan jeg møte opp i Kr.sand og kjøpe billetter i porten der?

Folket fra Sørlandet har ikke sett seg bryet å sende billetter opp til Fredrikstad, så alle FFK supportere må kjøpe kampbillettene sine der nede.

Da er det å anbefale å møte opp tidlig. De er ikke kjent for å være raske i billettkøen der. Kjøp billett med en gang dere kommer til byen.

---------------------------

Fredd


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 okt 07, 00:07
Opprinnelig postet av Lemmy

Leser at enkelte medier mener vi har 4 lette kamper foran oss. Jeg tror det er tvert i mot!

Dette er alle lag som kjemper om å unngå nedrykk, og som sikkert har en fandenivoldisk innstilling!

Det hadde vært mye lettere å møte Tromsø, Aalesund, Lyn og et lag til istedenfor 4 av de heteste nedrykkskandidatene. Håper bare vi kan være med på å avgjøre nedrykksstriden, og bli med i Royal League på vinteren!

Er enig, bare se hvordan det gikk mot Aalesund hjemme i 2005...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 okt 07, 11:31
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Lemmy

Leser at enkelte medier mener vi har 4 lette kamper foran oss. Jeg tror det er tvert i mot!

Dette er alle lag som kjemper om å unngå nedrykk, og som sikkert har en fandenivoldisk innstilling!

Det hadde vært mye lettere å møte Tromsø, Aalesund, Lyn og et lag til istedenfor 4 av de heteste nedrykkskandidatene. Håper bare vi kan være med på å avgjøre nedrykksstriden, og bli med i Royal League på vinteren!

Er enig, bare se hvordan det gikk mot Aalesund hjemme i 2005...

Ikke enig. Lagene i bånn kjemper riktignok me dkniven på strpen i dag - men innen vi møter de siste lagene kan det allerede være avgjort hvem av dem som rykker ned og hvem som overlever.

I alle tilfeller er det bare en beskjeden trøst å ha kniven på strupen når man hele sesongen har vært et av de aller svakeste lagene i serien, spesielt i den senere tiden, og den svake plasseringen langt på vei skyldes at man har en for tynn stall til å kunne mønstre et solid lag i kamp etter kamp.

Vi så det i fjor også. Av de lagene som lå på nederste halvdel av tabellen når fire serierunder gjensto var det ikke mange som tok særlig mye poeng. Hvor mye hjalp det Molde å ha kniven på strupen? Man kunne se at de kjempet innbitt, men det var ikke godt nok likevel. Jeg tror vi har grunn til å se med lyse øyne på sesongavslutningen.

Men jeg vil jo alltid se lyst på tingene, det må jeg innrømme.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 okt 07, 15:31

Håland mister trolig FFK-kampen

Start-kaptein Atle Roar Håland

www.fxt.no/tippeligaen/start/article1370669.ece


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 04 okt 07, 20:19

Er det noen som vt hvor mange som skal nedover? Jeg skal hvartfall;)

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 20:37
Tarrik prøver BLÅ fotballsko, og Tegstrøm spiller ikke... Mer om saken her: http://tv.f-b.no/player/?id=244

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 20:42

Tipper samme lag som mot RBK jeg.. Bortsett fra kanskje Czwartek inn for Multaharju..

Shaaban

Czwartek, Gerrbrand, Piiroja, Sjøberg

Jonna, Kasey, Ardian, Kvisvik

          Tarrik og Gardar

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 okt 07, 21:23
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

---------------------------

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 okt 07, 21:35

Opprinnelig postet av keiko99
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

Øhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen? Multe er vel nærmest en sjanse på venstrekanten etter min mening, men det er jo mulig Grønnis er uenig med meg:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 04 okt 07, 21:36
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av keiko99
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

Øhhh, kanskje fordi PAC har vært blandt våre beste spillere gjennom hele høstsesongen?

 

måtte bare le jeg nå... kansje fordi jeg personlig ikke liker PAC , men synes ikke han har gjort noe spessielt jeg....

---------------------------

Per egil: -Kan man ikke stoppe den ut og plassere den i Domkirkeparken, ved siden av rådyret?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 okt 07, 21:50

Er sånn ca 100% enig med djpete. Czwartek har vært noe nær bunnsolid i kamp etter kamp.

Multe gjorde både seg selv og laget en tjeneste ved å spille bedre sist enn kanskje noengang før. Det lyser kvalitet av et lag som kan ha en så bra spiller på benken. Det skal vi bare være glade for. Vi får tidsnok bruk for Multe, ingen fare med det, tror jeg.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 04 okt 07, 22:32

At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.

Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.

Laget :

                rami

pac gerr  raio  sjøb.

bjørk wer gashi kvisv

         tarik   gardar

tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))

 

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 22:39

Opprinnelig postet av keiko99
rami spilte ikke mot rbk jeg skjønner ikke hvorfor multe skal ut etter en så god jobb han gjordet

Kom på det istad Keiko ;D he he =)

Kanskje Multe fra start da.. hmmm...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 okt 07, 22:42
Opprinnelig postet av marevan

At det lyser kvalitet ved å ha Multe på benken er vel kanskje å ta i men. Jeg synes Multe var en av de bedre forrige kamp. (talte 1 feilpass av han, mot normalt 1 som kommer frem) PAC er nok mannen å satse på i denne kampen pga hurtighet og rutine, men spiller han, eller Sjøberg under pari, så er det bare å gi Multe en sjanse igjen.

Ellers tror jeg at mye avgjøres av hvilket lag som får det 1. målet. Scorer Start så tidelig som VIF så tror jeg vi får se en blåkopi av VIF-FFK kampen, men om ffk står imot de 1. 20, så er det helt åpent etter min mening.

Laget :

                rami

pac gerr  raio  sjøb.

bjørk wer gashi kvisv

         tarik   gardar

tegan 60.min for tarik(som blir klippet stygt av midun lie(gult kort))

 

Tegstrøm spiller ikke pga skade..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 okt 07, 22:44

Tegström er skadet i lysken, marevnan.

Blir vel ingen overraskelser på laget hvis det ikke kommer noen skader før kampen.

Imponerer Multaharju på treningsfeltet denne uken, spiller han i overimorgen. Gjør han ikke det, tror jeg vi får se Sjöberg og Pål Andrè på backene.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 04 okt 07, 22:47

Eneste som teller er at vi dasker de ekle fra bibelbeltet. Makrellen har råtnet. Å sende dem til Adeccoligaen blir enda morsommere enn da vi snøt dem for gullet for to år siden.

 

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 okt 07, 22:50
Start er vel egentlig en fin klubb, og jeg synes sjeldent det har noe for seg å fokusere på det negative ved andre fremfor det positive ved ens eget. Derimot er ikke brukerne på menigheden av samme oppfatning som meg virker det som. Bare å sjekke ut FFK-hatet på forumet deres  Det gjør det fristende å "gosse" meg litt hvis de skulle dumpe ned!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3