Husk meg
Brukernavn
Passord

Til alle plankehaugen folk!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 19 sep 07, 12:53

Håper dere kan hjelpe oss imorgen torsdag i kampen mot sparta.

Vors på la grotta før Sparta kampen.
Håper flest mulig vil møte opp på la grotta før kampen for billig mat og drikke. Dette tilbudet gjelder også plankehaugen. Kampstart er 20:00 og inngang for plankehaugen vil være 60kr i hallen.. Håper det er mange som møter opp, og synger BW i senk.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 19 sep 07, 23:12
jeg skal ialefall som vanelig ,, trur det kommer noen BRH folk opp også.  ellers så håper jeg mange fra plankehaugen kjenner sin besøkelses tid også:)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 19 sep 07, 23:16
Er ikke medlem av PH, men skal vise min støtte fra sitte tribunen. Hadde vært moro med skikkelig trøkk i morra, så møt opp!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 sep 07, 07:20

Opprinnelig postet av hedvalen
ellers så håper jeg mange fra plankehaugen kjenner sin besøkelses tid også:)

Hvorfor ? Plankehaugen er fotballsupportere. De som er interesert i hockey også, kommer da uansett..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 sep 07, 08:48
Er meldt om mange sarpinger i hallen idag, men det gjør da ingenting, de er vel forsvunnet innen 3 perioder starter alikevel...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 20 sep 07, 09:25

Hehe, jeg kan faktisk bare huske et sted hvor 70 % av publikum går når det blir noen mål imot..

Det var jo en hyggelig gest mot et lag som var ubeseiret på gud vet hvor mange måneder.

 

Til info, så spiller det laget i rødt og hvitt

 


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 sep 07, 09:47
Opprinnelig postet av foyn

Hehe, jeg kan faktisk bare huske et sted hvor 70 % av publikum går når det blir noen mål imot..

Det var jo en hyggelig gest mot et lag som var ubeseiret på gud vet hvor mange måneder.

 

Til info, så spiller det laget i rødt og hvitt

 

 

Og jeg kan huske et vist lokal oppgjør hvor det ikke var mange sarpinger igjen etter 1 periode, tror det var 6-0 etter 1 periode....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 20 sep 07, 10:27
Og jeg kan huske to-sifrede tap hvor borteseksjonen har vært tilnærmet full ved kampslutt

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 20 sep 07, 12:33
Selvutnevnte hockeytown kommer idag. Kasnkje mye folk på kamper, men null stemning!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 20 sep 07, 23:03

sparta fansen rykker langt ned på lista idag  , etter kampen idag så rangerer jeg de 4 beste hockey supporterne slik

1-stavanger

2-Red Beavers

3-klanen

4 - Yankees som ikke kan synge uten tromme,,, helt patetiske,,,,, samtlige sanger som dere PRØVER Å SYNGE  overdømmes av tromma hehehehehehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 sep 07, 23:31
Endret: 20 sep 07, 23:32
Opprinnelig postet av hedvalen

sparta fansen rykker langt ned på lista idag  , etter kampen idag så rangerer jeg de 4 beste hockey supporterne slik

1-stavanger

2-Red Beavers

3-klanen

4 - Yankees som ikke kan synge uten tromme,,, helt patetiske,,,,, samtlige sanger som dere PRØVER Å SYNGE  overdømmes av tromma hehehehehehe

Den tromma var det verste jeg har hørt. Maken til håpløs gjeng skal man lete lenge etter.Hvilken herlig variasjon dem hadde på sangene.Aiaiai

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 20 sep 07, 23:33

syns egentlig både storhammar supporterne (på sitt beste) og comet supporterne nesten er bedre en dem i stjernehallen å hehe:P    patetiske hehe

men syns Red Beavers lagde veldig bra liv idag :D 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 21 sep 07, 23:01

Vil takk alle fra plankehaugen som tok seg en tur,det var vel så mange som 0!! takk takk...

  Men takker BRH de kom,de er ekte supportere av byen...  Vi er ca 20 bevere på alle ffk sine kamper, og vi er ikke alt for fotball intereserte, men  støtter alle lag i rødt og hvitt!!!

 

 

 


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 22 sep 07, 01:56

ulf berg å co er nok for gode for å stå sammen med oss dessvere.....  husker godt kampen mot stavanger ifjord(da var det mange fra plankehaugen i stjernehallen  (de valgte å sitte isteden for å stå med oss å synge)

men  BRH  kom mannsterke, håper ikke det blir siste gang, for de er utrolig bra til å lage liv:) 

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 23 sep 07, 11:25
Opprinnelig postet av Bever

Vil takk alle fra plankehaugen som tok seg en tur,det var vel så mange som 0!! takk takk...

  Men takker BRH de kom,de er ekte supportere av byen...  Vi er ca 20 bevere på alle ffk sine kamper, og vi er ikke alt for fotball intereserte, men  støtter alle lag i rødt og hvitt!!!

 

 

 

hvorfor skal jeg bruke penger på noe som ikke interesserer meg i det hele tatt...?


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 sep 07, 13:00
neinei hvis du ikke gidder så gidder du ikke

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 sep 07, 20:10

becks723 : kan fortelle deg en liten historie .. beavers har eksistert i 15 år (det vill si dobbelt så lenge som plankehaugen )   red beavers ble spurt av ffk om  de kunne komme på stadion å lage litt liv, å hjelpe den nyoppstartede supportergjengen plankehaugen

beavers møtte opp mannsterke, for å støtte opp ffk og fredrikstad idretten til tross for at meget få av oss da hadde noe spesielt forhold til fotball.

første gangen ffk spurte beavers om å komme var vell mot sarpsborg mener jeg å huske, det var vell før gressvik gjengen startet plankehaugen. 

når eggen kom så mener jeg å huske at det alerede da var over 20 stykk fra beavers som var faste på plankehaugen feltet.

alle de sangene som ble sunget før var jo også hentet fra stjernehallen  ¨

men nå som plankehaugen er blitt VELDIG STORE  å vi er små, så hadde vi ha håpet at noen fra plankehaugen kunne kommet opp i stjernehallen å hjulpet oss for gammelt vennskaps skyld....   men den gang ei

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 sep 07, 20:18
Selvfølgelig kan vi det. Har bare ikke anledning hele tiden. Jeg har en liten datter så det er dette med barnevakt vettu. Går på fotballkampene og da er det vanskelig med hockey i tilegg når jeg har en lita tulle og er alenemamma, men skal prøve å få kommet snart

---------------------------

Hiv styret!!!!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 sep 07, 13:11
Opprinnelig postet av Bever

Vil takk alle fra plankehaugen som tok seg en tur,det var vel så mange som 0!! takk takk...

  Men takker BRH de kom,de er ekte supportere av byen...  Vi er ca 20 bevere på alle ffk sine kamper, og vi er ikke alt for fotball intereserte, men  støtter alle lag i rødt og hvitt!!!

 

 

 

I følge en arbeidskollega som er funksjonær for Sparta var det mange fra PH der. De kjente ihvertfall igjen mange. Nå er de jo riktignok særpinger, men allikevel. Kanskje det burde være slutt på sytinga støtt?

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 sep 07, 13:44
Opprinnelig postet av Bever

Vil takk alle fra plankehaugen som tok seg en tur,det var vel så mange som 0!! takk takk...

  Men takker BRH de kom,de er ekte supportere av byen...  Vi er ca 20 bevere på alle ffk sine kamper, og vi er ikke alt for fotball intereserte, men  støtter alle lag i rødt og hvitt!!!

 

 

 

Hvorfor i helsike skal jeg dra opp  å se på håkki ? syns det er en dritt-sport.

"vi" skylder vel for &%¤& ikke dere noe bare for at dere ser på fotball.

Hyggelig at dere har funnet  en plass til BRH da...

Sånn...godt å få det ut...

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24