Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen i dag...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 16 sep 07, 22:03
Endret: 18 sep 07, 11:43
Av ymse grunner så måtte jeg se kampen på tv`en i dag. Hørte flere ville boikotte sang under første omgang, og satt 
derfor hjemme og forventet stillhet og mange Brannsanger. Ble derfor veeeeldig overrasket over 
trykket som var i dag. 

Lenge siden jeg har hørt så bra trykk fra Plankehaugen, tantehaugen, BRH og hele feltet. 
Kjempebra alle sammen! 
Dere overrasket meg kjempestort og er utrolig stolt over alle som gjorde sitt med tanke på
situasjonen som har oppstått.

Tusen takk for at dere sang ut Brann-fansen i første omgang! Stort...

MOD (Rey). Da var det vel på tide å stenge denne tråden også nå som den begynner å skli ut. Hadde vært ille fint om vi ikke lagde en BRH debatt i hver eneste tråd fremover. Disse debattene har en stygg tendens til å bli veldig usaklige.

Tilbakemeldinger på stengingen kan tas enten på PM eller i forumet for spørsmål og tilbakemeldinger.

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 sep 07, 22:39

1 Omgang hadde vi dem på tribunen og banen ja, men det var langt i fra det trykket vi har hatt de siste kampene, jeg legger ikke skylden på våre nye forsangere. Jeg tror faktisk ikke BRH sang et ord hele kampen. Brann fansen er latterlige, jeg la først merke til at de var der da de sang de 2 sangene som de kan etter sin første scoring, trykket fra dem helt på slutten var bra, de var vel kanskje like mange som haugen, godt oppmøte hvertfall. Plankehaugen må skjerpe seg til neste kamp.


ffksupp.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 sep 07
Innlegg: 2

Lagt til: 16 sep 07, 23:15
Herregud d var dårlig stemning og trøkk på PH feltet idag!!! Få Zoran inn i varmen igjen!!!Gutta som var forsangere gjorde så godt de kunne men folk ville lissom ikke, synd! Takk for innsatsen!
ZORAN!!!

danmag

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 jul 07
Innlegg: 7

Lagt til: 16 sep 07, 23:23
I dag var det mye som ikke fungerte! Jeg skjønner godt at publikum ikke gidder og støtte når man ligger under 0-3, og jeg kan ikke fatte at mange i plankehaugen kan stå og smile når ffk ligger under 0-4 for Brann! Grunnen til at det var stille i feltet i 2. omgang var ikke at Zoran ikke var der, var nok insatsen til ffk i dag!

Men vi tar Start på Sør Arena!

---------------------------

- danmag -


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 16 sep 07, 23:32
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 16 sep 07, 23:36

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

satt på hovedtribuna idag, syns PH var imponerende i starten av kampen, var MANGE som hoppet! så bra ut.. men utover i kampen forsvant stemninga og trykket helt, brann tok over trykket på tribunen, og det i en stor grad!


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 16 sep 07, 23:37

Jeg tror nok ikke det var verken savnet av Zoran eller at folk ikke "ville" i dag. 1 omgangen syns jeg det var bra trøkk på tribuna og forsangerne gjorde en veldig bra jobb. Kanskje litt misforståelser mellom de to inni mellom men absolutt et bra forsøk, og humor hadde dem også  

2 omgangen dabba det litt av og det er kanskje ikke så rart når vi ligger under både 1,2,3 og 4 mål. Dessuten var de fleste kalde og våte og selvfølgelig skuffa når vi innså at slaget desverre var tapt. Genialt med 2 forsangere og deilig å være på kamp og kose seg igjen.....ALL ære til dere to i dag.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 16 sep 07, 23:42
Trodde "er det altid så stille over der?" var brukt som ironi i dag jeg (???) Eller var det: "er det altid så stille over her"?
Jeg ble som vanlig stående blandt tyggis/mobiltrykkende/coladrikkende og stumme fjortisser igjen, og der var livet lik null som vanlig. Men synes ikke det hørtes ut som trykket på venstre siden var så ille i dag.

Hvor tidlig må man egentlig komme på ph feltet for å få plass på venstre siden? I dag var vi der klokka 1850 ca.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 sep 07, 23:58
Jeg så også kampen på TV grunnet min utvandring til Trondheim. Syns PH startet kampen helt greit, med akseptabelt volum og variasjon sangene. Etter 30-40 min sank trykket noe vanvittig og 2 omgang var vel stemning helt fraværende, da var det Brann-sanger for alle penga.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 17 sep 07, 00:10

Jeg er i bardufoss i militære her oppe, jeg satt og tittet på kampen med over 50 andre soldater. Det var deilig å se PH synge så høyt og så bra i noen minutter, flere av soldatene skrøt av PH for en gang skyld, men ut over kampen skjedde det noe spess ??? helt uten videre var alt borte

OK vi tapet kampen på banen men å tape kampen på tribunen også hva faen lisom, noe så pinlig ass...

Til helvete ass, få ZORAN tilbak ( jeg vet at han ikke kommer men lite håp vertfall )

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 sep 07, 00:36
Feilen med sangene i dag er at disse starter i  altfor høyt toneleie. Jeg har hatt pause fra synging siden Stabæk-kampen, og var sluttkjørt etter 1 kvarter. Normalt holder jeg 90 min. +++. Ikke nok med det. Flere av sangene skal synges lengere, og ikke sluttes etter 3 strofer. Jeg kunne nevnt mye, mye mer som ikke fungerte, men jeg orker rett og slett ikke å ta tak i det.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 17 sep 07, 00:44

Plankehaugen får høyst terningkast to av undertegnede etter dagens kamp. En vanvittig nedtur.

Dog er det vel heller ikke annet å forvente når elever kaster ut sin lærer, for deretter å ta sakene i egne hender.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...

http://www.tribunekultur.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 sep 07, 08:10
Hadde ikke lyst til å synge i går i hele tatt.. PH var verste jeg har hørt noensinne tror jeg..

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 sep 07, 08:25

Syns vi sang kjempebra jeg, noen kamper til på de forsangerne der så er vi på topp igjen.

Hvis det er noen her som mener at Brann sang oss ut, ....så er jeg vel enig i det..... de siste 10min.

Husgutt ! ....sang du selv om du ikke hadde lyst?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 17 sep 07, 08:27

Jeg satt og så på reprisen på tv i natt , og PH hørtes veldig godt gjennom hele 1. omgangen. Bra svar fra hovedtribuna også. Kan ikke skjønne at folk syns det var dårlig?? Mulig det var litt dårlig trykk på midten akkurat der hvor den forrige forsangeren og BRH pleide å stå.

Ikke så rart kanskje når de som stod der IKKE sang.......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 sep 07, 08:41

Var meget dårlig trykk i tantehaug i går, det virka som om det var en forsanger som kunne sangene, han andre stod der å smile å kunne kun de to første orda i sangen, men hva hjelper det når du ikke kan resten. Misforståelser og bare dritt.

Her bør Ulf berg gå ned på kne å be til zoran om å redde hele supporterklubb.

 

 

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 sep 07, 08:57
Nå får folk gi seg litteran. Syns vi var veldig bra forholda tatt i betrakning.Og det er ikke lett for to ferske forsangere å skape den samme stemningen. La de bli varm i trøya først...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 17 sep 07, 08:59
Husgutt ! ....sang du selv om du ikke hadde lyst?

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 07, 09:49
tenk og være så barnslig og klage på nye forsangere.

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 sep 07, 10:00

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
Dere som ikke merka at det møkkastemning i haugen i dag, kan da faan ikke ha vært der på kamper hvor det har vært knallstemning!

Og til de folka som dro igang Seven nation army sangen, fatter dere faan ingen ting! Det er en sang som vi skal ta når vi Leder og seiern nesten er i land! Når i tilegg Forsangerne Synger med på den så ga jeg helt opp!

Og hvorfor i hælvette blir "er det alltid så stille over der", dratt i gang?! vi blir sunget ut av brann fansen i dag?!
Mye lure folk ute og går!!!

Helt enig! Dette var latterlig dårlig! Sanger blir brukt på helt feil tidspunkt, og forsangerene starter sanger i kano, og alt var helt svart med PH-øyne...

Håper på ny gruppering til året der de som vil synge kan gjøre det sammen, og de som vil drikke cola og spise vafler kan gjøre det på eget felt... TRAGISK!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24