Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 14:03
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av keiko99
en skulle dratt frem historiene slik at folk kanskje kunne skjønne at ikke alt var rosenrødt

 

Nei, de som har vært på stadion noen år husker episoden. Den var jo også omtalt her inne om jeg ikke husker feil...

Er ikke så vanskelig å forstå at majoriteten av de som har vist en ubetinget støtte til Zoran her inne, har en vel noen år igjen før de blir tøtt bak øra...

Nå skrev jeg majoriteten, ikke alle... (var selvsagt ment for provokatørene:-))



Jeg husker den episoden, men er det ulovlig å ikke ha samme synspunkt som deg elr?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 sep 07, 14:52
På ingen måte, men det gir jo en idikasjon på hva du mener er rett og galt...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 15:00
Opprinnelig postet av KeJ
På ingen måte, men det gir jo en idikasjon på hva du mener er rett og galt...


Ja, det er helt riktig, men jeg mener vi må godta at alle er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter. Zoran er veldig engasjert og har også et veldig temprament. Men kjenner du en person så kan du lære deg å se bort ifra sånne ting og håndtere de bedre. Er kanskje lettere for meg i og med jeg kommer fra en familie med et stort temprament

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 sep 07, 15:51

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av KeJ
På ingen måte, men det gir jo en idikasjon på hva du mener er rett og galt...


Ja, det er helt riktig, men jeg mener vi må godta at alle er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter. Zoran er veldig engasjert og har også et veldig temprament. Men kjenner du en person så kan du lære deg å se bort ifra sånne ting og håndtere de bedre. Er kanskje lettere for meg i og med jeg kommer fra en familie med et stort temprament

Har Zoran et veldig temperament ?? Engasjement kaller jeg det, i likhet med sånn jeg er på kamp. Ellers har jeg oppfatta Zoran som en lugn person. Noe i nærheten av meg kanskje, sånn bedagelig anlagt.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 15 sep 07, 15:58
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av KeJ
På ingen måte, men det gir jo en idikasjon på hva du mener er rett og galt...


Ja, det er helt riktig, men jeg mener vi må godta at alle er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter. Zoran er veldig engasjert og har også et veldig temprament. Men kjenner du en person så kan du lære deg å se bort ifra sånne ting og håndtere de bedre. Er kanskje lettere for meg i og med jeg kommer fra en familie med et stort temprament

Har Zoran et veldig temperament ?? Engasjement kaller jeg det, i likhet med sånn jeg er på kamp. Ellers har jeg oppfatta Zoran som en lugn person. Noe i nærheten av meg kanskje, sånn bedagelig anlagt.



Med temprament mener jeg at han kan være litt krass i kommentarene. Jeg har aldri oppfattet han sånn, men er visse som gjør det. De tolker det han sier feil

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 sep 07, 19:53
kej. jeg skjønner det du sier

---------------------------

http://keiko99.net


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 15 sep 07, 20:07

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av KeJ
På ingen måte, men det gir jo en idikasjon på hva du mener er rett og galt...


Ja, det er helt riktig, men jeg mener vi må godta at alle er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter. Zoran er veldig engasjert og har også et veldig temprament. Men kjenner du en person så kan du lære deg å se bort ifra sånne ting og håndtere de bedre. Er kanskje lettere for meg i og med jeg kommer fra en familie med et stort temprament

Ja, riktitg. Men hva med de som ikke kjenner ham da? Jeg har ikke noe problem med å ta i mot beretiget kjeft jeg. Men hadde noen i offentlighet snakket til meg på en noe i nærheten av måten han svarer på her inne inne når han er pert, skal jeg love at han hadde ikke fått fullføre i oppreist stilling.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 sep 07, 21:37

Opprinnelig postet av stjernengutt
Men hadde noen i offentlighet snakket til meg på en noe i nærheten av måten han svarer på her inne inne når han er pert, skal jeg love at han hadde ikke fått fullføre i oppreist stilling.

Så du hadde altså slått ham ned for å kjefte på deg?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 23:09
Endret: 15 sep 07, 23:11

Opprinnelig postet av schpa84


Ja, det er helt riktig, men jeg mener vi må godta at alle er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter. 

Hmm, her er du vel ute å kjører litt? Det er jo nettopp det som er grunnen til Zorans utestengelse; nemlig at han tydligvis ikke aksepterer at noen "utrykker seg på annen måte", ved f.eks å ikke synge (på kommando) på fotballkamp. Hvorfor skal så noen akseptere drittkjeften hans for at han syns noen ikke synger nok på kamp???
Zoran og tempramentet hans har godt av å sitte i "kjølerboksen" litt og tenke over ting syns jeg..

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 15 sep 07, 23:12
Jeg syns fortsatt vi skal kaste ut alle som skjeller ut egne spillere før Zoran

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 sep 07, 23:23

Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns fortsatt vi skal kaste ut alle som skjeller ut egne spillere før Zoran

Jeg syns folk skal begynne å oppføre seg når de er på kamp jeg. Både mot egne spillere og mot andre i publikum. De som ikke kan det burde finne seg en annen hobby en å se fotball på stadion...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 sep 07, 16:29
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns fortsatt vi skal kaste ut alle som skjeller ut egne spillere før Zoran

Jeg syns folk skal begynne å oppføre seg når de er på kamp jeg. Både mot egne spillere og mot andre i publikum. De som ikke kan det burde finne seg en annen hobby en å se fotball på stadion...



Hadde blitt glissent om alle fulgte oppfordringen din ...

Brønnpissertribunen (hoved) hadde jo vært nærmest tom. ;)

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 sep 07, 19:13
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av stjernengutt
Men hadde noen i offentlighet snakket til meg på en noe i nærheten av måten han svarer på her inne inne når han er pert, skal jeg love at han hadde ikke fått fullføre i oppreist stilling.

Så du hadde altså slått ham ned for å kjefte på deg?

 

Om en som er totalt ukjent for meg, hadde bedt meg i klare ordelag om å dra meg til helvete 500000 km vekk fra bortesupporternes plass for at jeg ikke sang slik det behaget han, kan det meget vel hende det hadde smelt ja.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 07, 19:31
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av denialsander

Så du hadde altså slått ham ned for å kjefte på deg?

Om en som er totalt ukjent for meg, hadde bedt meg i klare ordelag om å dra meg til helvete 500000 km vekk fra bortesupporternes plass for at jeg ikke sang slik det behaget han, kan det meget vel hende det hadde smelt ja.

Ord er kraftfulle saker og enkelte ting som blir sagt kan kanskje være av en slik karakter at jeg kan forstå, dog aldri akseptere, en voldelig reaksjon. 

Folk er forskjellige. Jeg personlig er pasifist og tror ikke ord vil være nok til å få meg til å bruke vold. Jeg sier tror, fordi jeg er pragmatisk nok til å innse at selv jeg kan ha en grense for hva jeg finner meg i. Når det er sagt har jeg faktisk blitt slått uten å slå tilbake. Hvilket forøvrig var en reaksjon vedkommende som slo ikke kunne forstå, og jeg tror han opplevde det som en større ørefik enn om jeg faktisk hadde slått...  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 sep 07, 22:06
Endret: 16 sep 07, 22:08
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av denialsander

Så du hadde altså slått ham ned for å kjefte på deg?

Om en som er totalt ukjent for meg, hadde bedt meg i klare ordelag om å dra meg til helvete 500000 km vekk fra bortesupporternes plass for at jeg ikke sang slik det behaget han, kan det meget vel hende det hadde smelt ja.

Ord er kraftfulle saker og enkelte ting som blir sagt kan kanskje være av en slik karakter at jeg kan forstå, dog aldri akseptere, en voldelig reaksjon. 

Folk er forskjellige. Jeg personlig er pasifist og tror ikke ord vil være nok til å få meg til å bruke vold. Jeg sier tror, fordi jeg er pragmatisk nok til å innse at selv jeg kan ha en grense for hva jeg finner meg i. Når det er sagt har jeg faktisk blitt slått uten å slå tilbake. Hvilket forøvrig var en reaksjon vedkommende som slo ikke kunne forstå, og jeg tror han opplevde det som en større ørefik enn om jeg faktisk hadde slått...  

 

Hei Denialsander

 

Dette var ord til ettertanke, egentlig mente jeg det ikke så alvorlig, men blir nok litt revet med og ønsker å provosere litt jeg også. Jeg er helt enig med deg, hadde jeg slått i en slik situasjon, hadde jeg hvert taperen uansett.

 

Og PS, det var ikke ment direkte til Zoran.

Egentlig annser jeg meg som ferdig med saken. Syns PH var helt ok i kveld (måtte gå etter 1 omgang pga jobb)men savnet Zoran i dag. Håper han kopmmer tilbake en gang.

 

PS PS

Dette virker, disse ordene traff mye bedre enn om du hadde hvert like provoserende tilbake. Skal forsøke å ta litt lærdom av deg. Takk

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffksupp.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 sep 07
Innlegg: 2

Lagt til: 16 sep 07, 23:24
Få inn Zoran igjen!!! Han er viktig, merket d idag!!!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 16 sep 07, 23:24
Velvel, å vende andre kinnet til har aldri lagt for meg! Man snakker rett og slett ikke slik til folk, oppdragelse heter det. Men etter å ha lest hilsenen til Zoran i et annet innlegg. er det en annen her inne som fremstår som en bunnløs idiot, som har nørt oppunder dette greiene med ting som skulle vært begravd for lenge siden. Aksepterer man en unnskyldning, er saken død og begravet!

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


danmag

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 jul 07
Innlegg: 7

Lagt til: 17 sep 07, 00:05
Ikke glem at det er Fredrikstad FK vi alle støtter nå da! Men se til hellsike og få Zoran tilbake der han hører hjemme!

Bytt ut styret i PH, syns det blir for mye jantelov rundt alle dem som sitter der!

---------------------------

- danmag -


achmed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 16

Lagt til: 17 sep 07, 00:09
Skjønner ikke den derre tankegangen med "får Zoran tilbake" greiene. Han hadde jo uansett trekt seg som forsanger før dette "helvette" brakte løs. Nå er det på høy tid å senke skuldrene og se fremover folkens!!!

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 17 sep 07, 00:16

Alle dere som er så misfornøyde med styret i Ph bør jo absolutt møte opp på neste årsmøte og være med å avgjøre hvem som skal sitte i styret. Det hjelper lite å klage når dere bare forventer at alle andre skal "bytte" ut styret?

Jeg syns faktisk at styret i Ph gjør en bra jobb, og håper at alt oppsyret den siste tiden kan skape litt mere interesse og vilje til å være med å styrke PH s nåværende og kommende styret framover.

Ikke la alt bare bli med "drittkasting", men vær lit mere aktive sjøl......

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3