Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 13 sep 07, 10:01

Mod er en gledesdreper.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 sep 07, 10:04
Enig med Flight.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 13 sep 07, 10:08
kan ikke si meg uenig med Per Egil .

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 13 sep 07, 10:08
Til Zoran

Har flere ganger beundret jobben du gjør - du gir mye og forventer mye.
Det som har slått meg er at du bruker mye negativ kommunikasjon for å få folk med på å synge - danse - bevege seg osv. "Dette er for dårlig", "Dette er elendig" osv.
Jeg tror du hadde kommet mye lenger og også skapt en helt annen trygghet rundt deg - dersom du hadde sagt : "Bra - denne gangen skal vi klare det enda bedre... " osv

Om denne konkrete saken er det umulig å uttale seg - jeg håper at en finner en løsning som alle kan forstå og oppleve rettferdig.

Lykke til Zoran - du gjør en kjempejobb og med et par justeringer kan du bli helt konge :-)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 13:28

Opprinnelig postet av rød og hvit
Til Zoran

Har flere ganger beundret jobben du gjør - du gir mye og forventer mye.
Det som har slått meg er at du bruker mye negativ kommunikasjon for å få folk med på å synge - danse - bevege seg osv. "Dette er for dårlig", "Dette er elendig" osv.
Jeg tror du hadde kommet mye lenger og også skapt en helt annen trygghet rundt deg - dersom du hadde sagt : "Bra - denne gangen skal vi klare det enda bedre... " osv

Om denne konkrete saken er det umulig å uttale seg - jeg håper at en finner en løsning som alle kan forstå og oppleve rettferdig.

Lykke til Zoran - du gjør en kjempejobb og med et par justeringer kan du bli helt konge :-)

Zoran må jo fortelle det i klartekst hvis det er for dårlig, det gjør jo til og med jeg. Kan ikke lulle det inn i bomull slik som du legger det fram. Kan ikke si det er Bra når det er dårlig. Hallois, såpass må folk tåle å høre. Vi er ikke på barnehagenivå vel ??


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 13 sep 07, 13:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Zoran må jo fortelle det i klartekst hvis det er for dårlig, det gjør jo til og med jeg. Kan ikke lulle det inn i bomull slik som du legger det fram. Kan ikke si det er Bra når det er dårlig. Hallois, såpass må folk tåle å høre. Vi er ikke på barnehagenivå vel ??

Hva er hensikten - å få mest mulig sang og størst mulig trivsel eller mest mulig kjefting. Det bør være resultatet som teller og da er det kanskje ikke en motivering ved hjelp av kjefting og ukvemsord som gir de beste resultater.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 sep 07, 13:42
Enig med Rune jeg. Litt kjefting er helt på sin plass av og til, så lenge det ikke går på enkeltpersoner. Men det må selvfølgelig roses også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 14:15

Opprinnelig postet av Rey
Enig med Rune jeg. Litt kjefting er helt på sin plass av og til, så lenge det ikke går på enkeltpersoner. Men det må selvfølgelig roses også

Og rose det gjør Zoran til gangs også når det går bra. Da kan du se han er storfornøyd, og viser klart tommelen opp.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 sep 07, 14:16
Nettopp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 14:43
så finnes det også historier som zoran er med i som handler om at han har bråket.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 14:58

Opprinnelig postet av keiko99
så finnes det også historier som zoran er med i som handler om at han har bråket.

Fortell meg hvilke du da keiko99, som gjør at Zoran fortjener å bli utestengt fra Stadion ??


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 13 sep 07, 15:14
Endret: 13 sep 07, 15:17
Opprinnelig postet av eliot
kan ikke si meg uenig med Per Egil .

Enig med deg eliot.



---------------------------

Gashi!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 sep 07, 17:15

Straffen til Zoran er ikke godt nok begrunnet av MA eller Berg. Ut fra det som kommer frem her på forumet,så er 1,5 år`s utviselse fra Fredrikstad stadion,GRUSOMT HARDT mot Zoran. Det snakkes om å statuere et eksempel?Straff lederen for den utagerende tribunekulturen hardt,så får vi nok roet ned massene.Er det det de tenker? Her blir det lett å sammenlikne denne hendelsen med Jesus kritus korsfestelse.Så kan vi bare lure på hvem som er Pontus Pilatus og Judas i denne farsen.

Jeg er glad for det Zoran har gjort for tribunekultur og entusiasme blandt Plankehaugen i mange år. Synd at ikke alle setter like stor pris på Zoran`s innsats   

Takk Zoran!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 17:20
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger

---------------------------

http://keiko99.net


kingcobra

Bedriftsspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 11

Lagt til: 13 sep 07, 17:52
Endret: 13 sep 07, 18:00

Zoran skal ha all respekt i plankehaugen og på stadion, hadde det ikke vært for han så hadde$det ikke vært nær halvparten så mange som hadde meldt seg inn i PH, hva som skjer utenforstadions fire vegger har ingen andre noe med, så lenge det ikke skader FFK.Det er over 12800 mennesker som hvet hvem Zoran er og hvor mye innsats han gir i hver hjemme kamp(noen borte)Det eneste han krever er at de som står på hans side er med 100% og synger og hopper. det er jo vi som skal lage liv...er det ikke??

Hvis det er tilfelle at Zoran får trusler på jobben, pga at han "kjefter" på de som ikke synger, så er det noe av det dummeste jeg har hørt. Det ække mulig, hvor mye dumt folk gjør. hva er det neste familien hans??

Er du i PH så vær med og synge og hoppe....det er jo en grund til at vi er norges beste supportere:)

---------------------------

umulig mulig umulig


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:21

Støtter deg 100% Zoran!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:23
Opprinnelig postet av keiko99
jeg støtter zorans innsats, mens hans leder stil kan skade enkelte ganger


Lederstil? Zoran var forsanger, IKKE leder, selv om han kanskje burde vært det

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 07, 21:38
det jeg mener om leder stil er hvordan han oppførte seg. det  kaller jeg leder stil.

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:40
Opprinnelig postet av keiko99
det jeg mener om leder stil er hvordan han oppførte seg. det  kaller jeg leder stil.


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 14 sep 07, 22:03
Endret: 14 sep 07, 22:03
Opprinnelig postet av schpa84


Kan ikke se noe i veien med hvordan Zoran oppførte seg. Kom med argumenter, ikke bare uttalelser


Om du ikke evner å se at Zorans væremåte ikke fungerer på alle mennesker, men tydeligvis deg, så er det vel ikke noen vits å diskutere det med deg en gang. Synes det er utrolig synd at Zoran ikke lenger kan være på PH-feltet og fortsette den jobben han gjør for PH men jeg har full forståelse for de som blir demotivert av hvordan han snakker til folk noen ganger, de er ikke dårlige supportere av den grunn.

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24