Husk meg
Brukernavn
Passord

Støtt Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 07, 07:10

Opprinnelig postet av HBL
Opprinnelig postet av SirLion
Har egentlig de hatt noe bra styre??


Synes styre i ph har gjort det bra, det tror jeg mange andre gjør å, når man tenker på alle de som er medlem og ikke står på feltet. Det må jo være en grund til at de også melder seg inn?

Ja, de har nok en grunn - desverre tror jeg nok at for en god del er grunnen til at de melder seg inn utelukkende billige billetter og andre fordeler

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 sep 07, 07:18
Har du tenkt på at noen kanskje liker å vise sin støtte? Jeg er medlem og står aldri på ph feltet, burde jeg melde meg ut da? Syns det er endel sinna folk her inne som burde tenke litt over hvordan de oppfører seg.

Når det gjelder Zoran så er han en god forsanger, men det gir han ingen rett til å kjefte på folk under kamp. Har han gjort noe som er ulovlig ifølge ph så er det greit han er bortvist. Uansett burde han få tale sin sak, alle har rett på en anke.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 07:48
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 12 sep 07, 08:08
Opprinnelig postet av kingcobra

 

Det er en vi har og takke i PH... det er Zoran, Han får deg engasjert

og du får lyst til og gi litt extra når han er der. det er jo helt rævva

og høre på "koret" når han ikke er tilstede..

STÅR VI ALLE FOR EN..........Eller åssen var det igjen?????

HALLO... VÅKN OPP....

 

http://www.youtube.com/watch?v=A44pkcxBA0g

 

 

 

Du bør kanskje ta deg et par blodtrykkdempende piller. Før vi vet hvorfor Zoran er sparka ut, er dette umulig å diskutere !

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 sep 07, 08:09
Nå har det kommet i Fredrikstad blad også... http://www.f-b.no/article/20070912/FFK/709120015/1009/AKTUELT

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 sep 07, 08:51

Lurer på en ting. Er det Zoran eller FFK vi holder med? Virker som enkelte her er mer fan av Zoran enn klubben. Greit nok, Zoran er er artig skrue, som har bidratt med mye. Men lets face it. Han har enkelte ganger fremstått som en "sangdiktator". Han pusher på for å få igang sang (og det er bra), men er ofte veldig lite diplomatisk når han skal få med seg "latsabber" ute på fløyene. Og så er spørsmålet: Har han fått for stor plass? Blitt for dominerende? Svaret er desverre ja. Hvordan i huleste kan du hevde noe sånn om en entusiastisk fyr som Zoran, tenker du muligens nå. Vel, fordi mye når det gjelder stemningen på tribunen har stått eller falt på Zoran. Det er forsåvidt ikke bare hans feil. Resten av gjengen har latt ham bli en så markant skikkelse. Dette vil alltid være en "fare" når man har mer eller mindre valgt denne sangvarianten (en forsanger som står og leder foran resten) framfor den mer "engelske" varianten som innebærer flere forsangere spredt rundt blant fansen, som drar igang sanger fra sine respektive plass på tribunen. Og hvis det stemmer at resten av de utestengte tilhører BRH, så har dem vel seg sjøl og takke. Mulig de hevder at de ikke er casuals, men så lenge de med sitt ytre, (påkledning etc), minner veldig om slike grupperinger, så er det ikke lett for folk som ikke kjenner dem så godt å vurdere dem som noe annet. Jepp, det var vel det. Nuff said!

For Fredrikstad!

---------------------------

math


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 sep 07, 09:09
Opprinnelig postet av math

Lurer på en ting. Er det Zoran eller FFK vi holder med? Virker som enkelte her er mer fan av Zoran enn klubben. Greit nok, Zoran er er artig skrue, som har bidratt med mye. Men lets face it. Han har enkelte ganger fremstått som en "sangdiktator". Han pusher på for å få igang sang (og det er bra), men er ofte veldig lite diplomatisk når han skal få med seg "latsabber" ute på fløyene. Og så er spørsmålet: Har han fått for stor plass? Blitt for dominerende? Svaret er desverre ja. Hvordan i huleste kan du hevde noe sånn om en entusiastisk fyr som Zoran, tenker du muligens nå. Vel, fordi mye når det gjelder stemningen på tribunen har stått eller falt på Zoran. Det er forsåvidt ikke bare hans feil. Resten av gjengen har latt ham bli en så markant skikkelse. Dette vil alltid være en "fare" når man har mer eller mindre valgt denne sangvarianten (en forsanger som står og leder foran resten) framfor den mer "engelske" varianten som innebærer flere forsangere spredt rundt blant fansen, som drar igang sanger fra sine respektive plass på tribunen. Og hvis det stemmer at resten av de utestengte tilhører BRH, så har dem vel seg sjøl og takke. Mulig de hevder at de ikke er casuals, men så lenge de med sitt ytre, (påkledning etc), minner veldig om slike grupperinger, så er det ikke lett for folk som ikke kjenner dem så godt å vurdere dem som noe annet. Jepp, det var vel det. Nuff said!For Fredrikstad!

 

Men det at noen ikke liker måten han har gjort jobben som forsanger på, kan vel ikke være grunnen til utestengelse? Da hadde det vel vært nok med å velge en ny forsanger? Har PH noe i sine vedtekter om hva som skal til for utestengelse/suspensasjon? Hva slags fullmakter eller retningslinjer har styret i en slik sak?  I en etterhvert såpass stor organisasjon som PH må slike ting være nedfelt, og da må vel noen kunne si HVA i PH`s eller klubbens regelverk/vedtekter e.l. Zoran har forbrudt seg mot???


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 12 sep 07, 09:11
Akkurat det er jeg helt enig i. Mulig de tenker at jo mer detaljer jo mer debatt om hvorvidt de har forbrudt seg eller ikke. Dunno  ...

---------------------------

math


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 12 sep 07, 10:28
Jeg har også meldt meg ut av PH inntil styret kommer med full redegjørelse ...

åpenhet - åpenhet -åpenhet !

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 12 sep 07, 10:55
Endret: 12 sep 07, 10:58
Opprinnelig postet av Magic18

Har jo sett tidligere at enkelte medier er sultne på negative nyheter rundt FFK, så det er muligheter her.

 

Hvis mediene får lov til å styre dette er det nok ikke lenge til vi får høre at alt er Morgan sin feil.  

Selv kjenner jeg bare til Zoran fra dette forumet, så jeg kan ikke si annet enn at han virker svært oppegående og at han er engasjert på en veldig flott måte. Som forsanger for PH er det klart han vil bli savnet om han må holde seg borte fra stadion. Men det må da være andre som kan gjøre den jobben? Hvis kaptein Bjørkøy må ut for karantene så spiller man jo ikke med ti mann eller uten kaptein av den grunn. Det kan da ikke være vanskeligere å erstatte en forsanger enn å erstatte en kaptein på banen? Personlig ser ingen grunn til å lage mer konflikt av dette enn nødvendig. Fyrer man seg for mye opp over dette så kan ikke det bli til det beste verken for FFK eller PH i mine øyne. Mine 2 cents om det bare, sett utenfra.

Jeg både håper og tror at FFK har gode grunner til å gå til dette skrittet. Men jeg synes fremdeles det er lite tilfredsstillende å få høre om en sak som dette når man bare serverer halvkvedet vise. Hvis man må utestenge fire personer så gjør man det. Greit. Kan man ikke si noe om saken så ikke si noe om saken. Ville også vært greit.

Men nå synes det å være tvingende nødvendig for FFK å annonsere at de ikke kan forklare hvorfor denne reaksjonen kom. Og at man håper at man slipper mer av dette i fremtiden... (slippe hva?)  

Ja ikke slik å forstå at jeg føler meg spesielt utsatt, men jeg synes fremdeles det hadde vært greit å få vite hva slags oppførsel FFK har reagert mot her. I alle fall en generell beskrivelse av hva det handler om.

Alt det sagt håper jeg at PH og alle andre supportere husker at det er FFK de støtter, og viser FFK tillitt i denne saken selv om det kan være ting å stille spørsmålstegn ved fra FFKs side også. Kanskje hadde vi skjønt det hele om vi bare hadde visst hva som har skjedd. Uansett rammer det bare spillerne og ingen andre om publikum går tl motreaksjon mot FFK ved å la være å synge på tribunen. Da får man heller støtte Zoran & co på det private plan. La oss støtte FFK under kamp!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 14:38
Trist dette med Zoran,håper han kommer tilbake men hvorfor skriver enkelte her inne at livet og trykket vil forsvinne.Zoran har allerede sagt fra seg "jobben" som forsanger før dette kom frem.Så uansett om han hadde blitt utestengt eller ikke så hadde ikke han stått i front på søndag slik han har gjort i hele år

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:02
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere

Trodde du var ekte Morgansupporter jeg. Ikke FFK.....

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 15:10
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere


Enig med deg, Paco

---------------------------

Gashi!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 15:19
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av T.Olsen
Enig med deg, Paco


en ting er sikkert og det er at de som skriver dritt om FFK og Plankehaugen her inne driter i lover og regler

Mod: Fjernet unødvendig sitering 1

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:42
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av paco
en ting er sikkert og det er at de som skriver dritt om FFK og Plankehaugen her inne driter i lover og regler


Ja fordi er man uenig med ledelsen er man kriminell ikke sant? Eksakt hvilke lover er det disse tre andre personene har brutt? Og hvor i Norges lover står det at du ikke har lov til å fyre av nødbluss (i så fall er det mange, mange fler enn disse 4 som skal utestenges). Det er regler satt til et privat arransjement, og har ingenting med lover å gjøre......

Mod: Fjernet unødvendig sitering 2


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 16:20
Endret: 13 sep 07, 09:34
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Ja fordi er man uenig med ledelsen er man kriminell ikke sant? Eksakt hvilke lover er det disse tre andre personene har brutt? Og hvor i Norges lover står det at du ikke har lov til å fyre av nødbluss (i så fall er det mange, mange fler enn disse 4 som skal utestenges). Det er regler satt til et privat arransjement, og har ingenting med lover å gjøre......


Nei jeg håper virkelig dette er feil og at Zoran kan bevise det da han er en fin fyr

Mod: Fjernet unødvendig sitering 3

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 12 sep 07, 22:13
Vanskelig for å tro at eventuelle aksjoner (fra hvor mange egentlig? 20 knallharde ultras?) vil ha noen større innvirkning på medias dekning under Brann-kampen. I og med at også fire stk er utestengt fra Sør Arena, vil nok heller vinklingen være at styre og stell i norsk fotball tar tribuneulovligheter på alvor. Det er lite sympati for tribuneblussing i Norge. Tviler på at overskriften "FFK ULTRAS URETTFERDIG BEHANDLET" blir å se på mandag.

---------------------------

Any given sunday


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 13 sep 07, 08:56

Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av paco
Plankehaugen støtter klubben og laget uansett,prøver noen og ødelegge dette på søndag så tipper jeg at flertallet går dem imot.Er 100% sikker på at Plankehaugen lager kjempe trøkk på søndag,ingen ekte supportere som vil ødelegge for FFK,de har etter min mening ingen ting på stadion og gjøre hvis de da ikke er borte supportere


Enig med deg, Paco

Enig med T.Olsen.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 13 sep 07, 09:15
Endret: 13 sep 07, 09:36
Enig med FlightOfTheRat

Mod: Som er enig med han, som er enig med han igjen... Sitér heller vedkommende som skrev først, selv om det sikkert er en morsom greie, gjør det dessverre forumet treigere med alle siteringene.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 sep 07, 09:19
Endret: 13 sep 07, 09:38
Enig med Frode. Hvis flere henger seg på har vi snart en fjong jenka-lenke.

Mod: Vi skal ikke ha noe jenka-lenke i antall siteringer nei... :)

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3