Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 59 9

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 18:58

Ingen som har sagt de ikke gidder å gå på stadion lenger da. Bare melde seg ut av tantehaugen. Litt forskjell det.

 


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 11 sep 07, 18:59

Hmm, velger å tro at de har en god grunn til å utestenge de gutta som er blitt utestengt.. Syns forøvrig det er en meget dårlig ide og holde kjeft under kampen mot brann... Bør vel heller synge mer enn noen gang for å rette opp inntrykket til PH igjen og ikke minst for å støtte LAGET som gjør at vi gidder å skrive her på forumet.

Jeg har ingen anelse om hva som har skjedd og ikke skjedd i denne saken her, men det er for meg knekkende likegyldig foran FFK - Brann.. Da drar jeg på stadion for å se på FFK, laget jeg elsker! Og ikke for å holde kjeft og støtte de som er utestengt av FFK og PH!! Nei FFK går nok foran Zoran og de andre som er utestengt.. 

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:01
Er det bekreftet at Zoran er en av de utestengte ?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 sep 07, 19:02
Endret: 11 sep 07, 19:03
Du er våken eller?

Ehm les forrige side.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 11 sep 07, 19:02

Ja, greit nok at det økonomisk sett ikke er noen krise for klubben akkurat. Men det blir vel ikke akkurat noen stemning av en gjeng medgangssupportere kledd opp som juletrær og "håndballens venner" som kanskje finner på å rope "gi meg en F.." eller "Fredrikstad...klapp-klapp-klapp" en gang hvert 20 minutt akkurat..

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 19:03
Opprinnelig postet av paco
Er det bekreftet at Zoran er en av de utestengte ?


Han har skrevet det selv i en mail til Holters. 

Der ser vi hvordan Morgan og eldrebølgen i Plankehaugen verdsetter god stemning!!   Dette var takken, for alt Zoran har gjort.. Og Morgan vil faen ikke ut med en begrunnelse en gang. Feigt kaller jeg det.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:04
Opprinnelig postet av bjorn
Du er våken eller?

Ehm les forrige side.
sorry så det lenger opp

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:06
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Er det bekreftet at Zoran er en av de utestengte ?


Han har skrevet det selv i en mail til Holters. 

Der ser vi hvordan Morgan og eldrebølgen i Plankehaugen verdsetter god stemning!!   Dette var takken, for alt Zoran har gjort.. Og Morgan vil faen ikke ut med en begrunnelse en gang. Feigt kaller jeg det.
Mener du seriøst at de utestengte ikke har fått en begrunnelse,har de ikke fått tilsnakk eller advarsler før ?

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 11 sep 07, 19:06
@ remtan, nå skal det sies at ikke ALLE leser dette forumet av plankehaugens mange medlemmer... og de prosentene og tallene du kommer opp med er jo ikke relevante for det store bildet i det hele tatt, slik jeg ser det iallefall...  vent til det blir godt kjent i media HVEM som har blitt utestengt, (og gjerne hvorfor også)... så kan du få litt mer reelle tall å handskes med.

For meg var Zoran en stor del av Plankehaugen... og jeg er mildt sagt i sjokk over denne avgjørelsen... Jeg har ikke helt ord til å formulere hva jeg mener om dette... ikke at jeg helt ser hvor avgjørelsen kommer fra heller.. *sukk*



Tung dag.

---------------------------

hyl.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 11 sep 07, 19:08

Det å bli utestengt fra supporterklubben og stadion i over ett år er svært belastende, og de det gjelder har krav på følgende synes jeg:

1. De må innkalles til et møte hvor de kan forklare seg og svare på beskyldninger.

2. Vedtak om eksklusjon, med begrunnelse, må foreligge skriftig.

3. Det må være mulig å anke vedtaket inn for en ekstraordinær generalforsamling før vedtaket settes ut i livet.

Utifra personvernhensyn bør ikke begrunnelsen i vedtaket offentliggjøres. men de det gjelder står jo fritt til å offentliggjøre det. Resten av PHs medlemmer bør få en anonymisert og generell informasjon om hva saken gjelder. Slike saker rører opp sterke følelser hos mange og resulterer bare i rykter og spekulasjoner hvis det ikke blir gjort på en ryddig måte.

Før vi vet hva som har skjedd bør kanskje forslagene til straffetiltak og utskjelling tones ned.

Personlig heier jeg på FFK - ikke PH eller BRH. Jeg kommer til å rope og skrike som jeg pleier på Brann - kampen og håper at vi vinner!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 19:09
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Er det bekreftet at Zoran er en av de utestengte ?


Han har skrevet det selv i en mail til Holters. 

Der ser vi hvordan Morgan og eldrebølgen i Plankehaugen verdsetter god stemning!!   Dette var takken, for alt Zoran har gjort.. Og Morgan vil faen ikke ut med en begrunnelse en gang. Feigt kaller jeg det.
Mener du seriøst at de utestengte ikke har fått en begrunnelse,har de ikke fått tilsnakk eller advarsler før ?


Nei, ingenting. Er det ikke det det hele er snakk om? At Morgan Andersen bør gå ut med en begrunnelse for at det skal virke "allmennpreventivt" ?   Jeg kan godt skaffe brevet og scanne det inn, så du får se det selv. En av våre utestengte + Zoran har ikke fått noen form for begrunnelse eller advarsel før.. 

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:11
Endret: 11 sep 07, 19:21
Selvfølgelig går fargene i førsterekke. Men om man synes noen har gjort noe dumt så kan vel de som mener dette få lov til og
markere. Jeg synes klubben har gjort mye dumt, men kommer altid til og støtte FFK, men PH har jeg fint lite til overs for.
Plankehaugen har liksom fått seg en posisjon i FFK som gjør at de er altfor nærmeklubben og som gjør at jeg synes de mister litt av sin intigritet. En supportergjeng skal være en levende organisme med engasjemnet og med egne meninger, hvor det skal være takhøyde, synes jeg. Om det oppstår problemer synes jeg gruppa skal ta slike ting internt, ved og komme frem til løsninger på eventuelt problemer. Hadde styret i PH invitert inn de det er snakk om, diskutert saken og kommet til en løsning som hadde satt de selv og klubben i ett mindre dårlig lys så kunne jeg forstått utfallet av en slik type sak. Men når en som faktisk har hatt en stor del av æren for at sang-nivået på FFK stadion er der det er idag blir behandlet som en hvem som helst annen da går det for langt.

Enn annen ting, er det noen her inne som kan tenke seg og starte en ny supporterklubb, ikke en ultrasgruppe, men som er opptatt av og lage liv og synge på stadion.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 19:12
Men det går jo an å gjøre dette til noe positivt og da, som en betent kvise på Ulf Bergs feite ræv. Går jo an å melde seg inn i BRH istedet. Der er det ihvertfall mer ekte engasjement og det att tantehaugen ikke lenger blir enerådende her i byen vil sikkert irritere noen og enhver. Spesielt siden det sikkert ikke blir vanskelig å synge ut tantene. Hadde vært kult å fått til noe sånt til året.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:16
Nå har vel Ulf Berg gjort en kjempe jobb for FFK og Plankehaugen da så ikke heng han på korset

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:18
Jepp, kan noen mekke en forumside der evt medlemer kan melde seg på og man kan diskutere seg frem til hva som kan gjøres for at dette skal skje. Måtte vært en supportergruppe uten noe formelt medlemskap, uten kontigent, ingen medlemslister, fordelskort og samtidig, forbud mot både casuals lookalike og juletre utstilling. Eneste regel som gjelder er, ta del og lag så mye trøkk du kan? Hadde kanskje vært greit om noen har gode ideer for plassering, da FFK sikkert ikke vil være så behjelpelige, mht at de allerede har en supportergruppe?

Uansett annyone en diskusjon er igang.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 11 sep 07, 19:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Jepp, kan noen mekke en forumside der evt medlemer kan melde seg på og man kan diskutere seg frem til hva som kan gjøres for at dette skal skje. Måtte vært en supportergruppe uten noe formelt medlemskap, uten kontigent, ingen medlemslister, fordelskort og samtidig, forbud mot både casuals lookalike og juletre utstilling. Eneste regel som gjelder er, ta del og lag så mye trøkk du kan? Hadde kanskje vært greit om noen har gode ideer for plassering, da FFK sikkert ikke vil være så behjelpelige, mht at de allerede har en supportergruppe?

Uansett annyone en diskusjon er igang.

Enig. Har savnet det lenge. Men det trenger en del forberedelser før neste sesong. Må jo kjøpe inn en del sesongkort. Og vi bør ikke regne med att vi får noen sponsorer til dette. Håper noen tar tak i dette.


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 11 sep 07, 19:29

Må si at det er rart ikke styret i ph kommer med en skikkelig redegjørelse når de ekskluderer medlemmer. Ihvertfall til de personer det gjelder. Men jeg tror nok styre i ph har hatt en eller flere meget gode grunner til  gjøre som de har gjort .

Tror ikke Plankehaugen og FFK har gjort dette for moroskyld.

Til dere som tror at ph blir noe stort lidende etter dette, tror nok neppe det. Det er veldig mange, meget lidenskaplige FFK supportere på ph-feltet som kommer til å synge for full hals mot brann til helgen, med eller uten hylekoret her inne på forumet.

 

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 sep 07, 19:30
Ikke det at jeg gidder å engasjere meg så veldig i denne saken, men jeg har skrevet noe om tidligere hvor jeg har stilt spm tegn om det er for nære bånd mellom FFK og Plankehaugen. Morgan og Berg fremstår som meget gode venner og jeg tror ikke ikke Plankehaugen ville gått like kraftig ut nå hvis en populær spiller hadde blitt solgt som da Ringberg ble det. Tror heller ikke Plankehaugen hadde gått inn og redddet jobben til Harry Hansen idag....

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 sep 07, 19:34
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ikke det at jeg gidder å engasjere meg så veldig i denne saken, men jeg har skrevet noe om tidligere hvor jeg har stilt spm tegn om det er for nære bånd mellom FFK og Plankehaugen. Morgan og Berg fremstår som meget gode venner og jeg tror ikke ikke Plankehaugen ville gått like kraftig ut nå hvis en populær spiller hadde blitt solgt som da Ringberg ble det. Tror heller ikke Plankehaugen hadde gått inn og redddet jobben til Harry Hansen idag....
hehehe så det er kameratene morgan og ulf som som har konspirert dette nå da

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:37
tror nok ikke det er det han mener,  men billedlig. En supportergruppe skal både gi ris og ros. Idag fremstor PH som en del av FFK, og ikke som en egen institusjon.


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 59 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24