Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 46 av 59 46

Looney

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 07
Innlegg: 3

Lagt til: 18 sep 07, 17:13
Så, hva gjør du da for st det skal bli bedre....Utenom å syte å klage mener jeg?

---------------------------

Looney toones


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 sep 07, 17:23
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Er ikke det et problem på feltet vårt, at ikke folk synger ?? Det er jo hovedproblemet. Kjefting og hudfletting kommer på grunn av dette. Hadde folk gjort det dem skulle gjøre på feltet vårt så hadde ikke sånne ting oppstått. Så folk mener at bare dem er medlem i Plankehaugen så har de rett til å være på feltet. Hvis ikke dette bedrer seg når vi event. kommer på den nye tribunen, da med sangkontrakt, da kommer jeg til å flytte over sammen med en event. nye supporterklubb. Den syklubben som det er blitt nå vil jeg nemlig ikke være en del av. PH må være mye mer med hvis jeg skal gidde å fortsette der.

Det er vel sånn nå at medlemmer har rett til å stå på feltet?

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 18 sep 07, 17:34
kjør heller sangkontrakt!

---------------------------

Står vi en for alle, alle for en? Nei trukke det


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 18 sep 07, 18:00

Undertegnede oppfordrer fortsatt alle som har "hodet på rett plass" i denne sak om å melde seg ut av PH. Dette gjelder selvsagt kun for de av dere som har anledning. 

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 sep 07, 18:32
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Er ikke det et problem på feltet vårt, at ikke folk synger ?? Det er jo hovedproblemet. Kjefting og hudfletting kommer på grunn av dette. Hadde folk gjort det dem skulle gjøre på feltet vårt så hadde ikke sånne ting oppstått. Så folk mener at bare dem er medlem i Plankehaugen så har de rett til å være på feltet. Hvis ikke dette bedrer seg når vi event. kommer på den nye tribunen, da med sangkontrakt.

Det er vel sånn nå at medlemmer har rett til å stå på feltet?

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

Veldig enig med Rune Haugen i det jeg har klippet ut over.

Veldig uenig med HotDream i den defensive holdningen med å minske feltet og "jeg har rett til å ikke synge og lufta er for alle- holdningen"!  De som ikke vil synge kan sitte! Enkelt og greit!

Det er vel i bunn og grunn det store problemet på feltet. Man kan ikke bli furten om andre på et ståplass-syngefelt forlanger sang og fullt trøkk!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 18 sep 07, 20:48
Blir litt snevert hvis det skal forlanges "fullt trøkk" i 90 min. Er selv ganske aktiv med stemmen, men skal du hoppe og synge i 90 for å komme inn på PH- feltet er jeg redd det ikke blir så mange. Greit med en mellomting vel? Syns selv det er mange som er mest opptatt av å komme billig inn på kampen, eller være der kun for å bli sett. Hva da med en som synger ganske mye, men ikke syns det er kult å hoppe hele tiden? Er jeg og mange med meg da"forvist" til en sitteplass?

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 sep 07, 20:51
Opprinnelig postet av Jonek

Veldig enig med Rune Haugen i det jeg har klippet ut over.

Veldig uenig med HotDream i den defensive holdningen med å minske feltet og "jeg har rett til å ikke synge og lufta er for alle- holdningen"!  De som ikke vil synge kan sitte! Enkelt og greit!

Det er vel i bunn og grunn det store problemet på feltet. Man kan ikke bli furten om andre på et ståplass-syngefelt forlanger sang og fullt trøkk!

Det er jo hele poenget mitt, de som står på PH feltet bør synge osv..., men ikke innbill meg at det er fler enn 500 som gjør det. Derfor foreslår jeg redusert antall plasser i stil med hvor mange som synger. Vi andre som går på stadion for å se fotball og ikke for å synge får da kjøpe plass et sted hvor vi ikke "forstyrrer". Det er nok sånn at det aldri vil være et helt PH-felt av den størrelsen som er nå som vil "leve opp til" synge/hoppe-fantastene sine kriterier. Ergo; reduser antall ståplasser eller ta bort alle ståplasser på stadion, så får de som vil stå og hoppe/synge gjøre det.

 


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 18 sep 07, 22:06
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek

Veldig enig med Rune Haugen i det jeg har klippet ut over.

Veldig uenig med HotDream i den defensive holdningen med å minske feltet og "jeg har rett til å ikke synge og lufta er for alle- holdningen"!  De som ikke vil synge kan sitte! Enkelt og greit!

Det er vel i bunn og grunn det store problemet på feltet. Man kan ikke bli furten om andre på et ståplass-syngefelt forlanger sang og fullt trøkk!

Det er jo hele poenget mitt, de som står på PH feltet bør synge osv..., men ikke innbill meg at det er fler enn 500 som gjør det. Derfor foreslår jeg redusert antall plasser i stil med hvor mange som synger. Vi andre som går på stadion for å se fotball og ikke for å synge får da kjøpe plass et sted hvor vi ikke "forstyrrer". Det er nok sånn at det aldri vil være et helt PH-felt av den størrelsen som er nå som vil "leve opp til" synge/hoppe-fantastene sine kriterier. Ergo; reduser antall ståplasser eller ta bort alle ståplasser på stadion, så får de som vil stå og hoppe/synge gjøre det.

 

Helt uenig igjen. Poenget er det. Ønsker du å sitte og ikke forstyrre kan du kjøpe sitteplass billett der det er sitteplass i dag ca 11000 valgmuligheter. Det er vel bra nok. 12000 ståplassbilletter bør ligge under utviklingspotensialet til PH på sikt. Det er en offensiv tenkning som det bør være i en en supporterklubb.

Jeg hopper ikke hele tiden pga kondis, men synger gjør jeg så godt jeg kan. Er forresten positiv til det også. Synes det er morro.

De som ikke synes det har 11000 andre muligheter, lykke til med valget av sitte plass andre steder til året.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 sep 07, 23:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Er ikke det et problem på feltet vårt, at ikke folk synger ?? Det er jo hovedproblemet. Kjefting og hudfletting kommer på grunn av dette. Hadde folk gjort det dem skulle gjøre på feltet vårt så hadde ikke sånne ting oppstått. Så folk mener at bare dem er medlem i Plankehaugen så har de rett til å være på feltet. Hvis ikke dette bedrer seg når vi event. kommer på den nye tribunen, da med sangkontrakt, da kommer jeg til å flytte over sammen med en event. nye supporterklubb. Den syklubben som det er blitt nå vil jeg nemlig ikke være en del av. PH må være mye mer med hvis jeg skal gidde å fortsette der.




er så enig så enig med deg Rune  -- 

å om det "bare" er 500 som kommer til å synge og hoppe i 90 minutter  så skal jeg si dere at det blir ett jævli trykk med bare de 500,, 

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 00:19

Opprinnelig postet av Memyselfandi
Blir litt snevert hvis det skal forlanges "fullt trøkk" i 90 min. Er selv ganske aktiv med stemmen, men skal du hoppe og synge i 90 for å komme inn på PH- feltet er jeg redd det ikke blir så mange. Greit med en mellomting vel? Syns selv det er mange som er mest opptatt av å komme billig inn på kampen, eller være der kun for å bli sett. Hva da med en som synger ganske mye, men ikke syns det er kult å hoppe hele tiden? Er jeg og mange med meg da"forvist" til en sitteplass?

Jeg har ikke nevnt et ord om å synge i 90 ++ for å være der. Flesteparten som er der synger ikke i det hele tatt. Minimum for å være på feltet bør være at man minst synger en gang i mellom.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 07, 00:32
De fleste mumler/synger veldig lavt, mens man burde gjøre som meg og Rune, nemlig skrike av full hals!  Har du stemme dagen etterpå, har du gjort for dårlig jobb...

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 01:03

Opprinnelig postet av Husgutt
De fleste mumler/synger veldig lavt, mens man burde gjøre som meg og Rune, nemlig skrike av full hals!  Har du stemme dagen etterpå, har du gjort for dårlig jobb...

Ikke skrike, men synge. Man skal treffe riktig tone for å holde kampen ut. Som jeg sa i et tidligere innlegg, så ble sangene startet i et for høyt toneleie, og det tyder på skriking ut når man starter sanger. Klassisk måte man ikke starter sanger på. Men Glenn Lampe lærer seg nok det etterhvert, for jeg tror ikke han hadde mye stemme igjen etter Brann-kampen. Andre forsangeren fikk jeg ikke noe inntrykk av da han sto for langt unna, bortsett i fra at jeg synes de hadde problemer med samarbeidet underveis. Hvis det skal være 2 forsangere så må en være sjefssanger, og så den andre følge på.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 sep 07, 10:50
Endret: 19 sep 07, 10:51
Er dette tidenes mest brukte tråd tråd?

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 19 sep 07, 11:06
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er dette tidenes mest brukte tråd tråd?


Denne tråden er lengre. Tror kanskje dette er den lengste, men den er ikke dårlig denne heller.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 sep 07, 11:44
hmm, er denne tråden ferdig nå tru? :o

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 19 sep 07, 11:50

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

 

Hei Rune.

Det var denne jeg ikke var enig i..  

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 12:09
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

 

Hei Rune.

Det var denne jeg ikke var enig i..  

Det er du som kommer med dette forslaget, så jeg skjønner ikke hva du var uenig med meg i. Og jeg har vel ikke svart på dette forslaget heller.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 sep 07, 12:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

 

Hei Rune.

Det var denne jeg ikke var enig i..  

Det er du som kommer med dette forslaget, så jeg skjønner ikke hva du var uenig med meg i. Og jeg har vel ikke svart på dette forslaget heller.


Kanskje det er flere som heter Rune, vet du.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 07, 12:44
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

 

Hei Rune.

Det var denne jeg ikke var enig i..  

Det er du som kommer med dette forslaget, så jeg skjønner ikke hva du var uenig med meg i. Og jeg har vel ikke svart på dette forslaget heller.


Kanskje det er flere som heter Rune, vet du.

Ikke som diskuterer under dette. Kun meg.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 sep 07, 12:51
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Forslag: reduser det nye PH feltet til ca 500 plasser (til de som synger og  hopper i 90 minutter), og selg resten av billettene til vanlige folk som kommer for å se kamp....

 

Hei Rune.

Det var denne jeg ikke var enig i..  

Det er du som kommer med dette forslaget, så jeg skjønner ikke hva du var uenig med meg i. Og jeg har vel ikke svart på dette forslaget heller.


Kanskje det er flere som heter Rune, vet du.

Ikke som diskuterer under dette. Kun meg.


Se side 88.


Flat Trådet Nøstet
Side 46 av 59 46

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24