Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 59 43

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 17 sep 07, 12:36
Han vil vel væe en samlende figur i miljøet...

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 sep 07, 17:43
Jeg ramlet over denne på nettet, og undres om det har noe med utestengelsen av Zoran å gjøre? Jeg mener ikke å skape noe mer krangel om emnet, jeg bare undrer.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 17 sep 07, 18:05

Viss det er grunn nok til og utestenge zoran på PH feltet vil jeg si at det er tragisk!

 


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 18:13
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 17 sep 07, 18:32
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva? Sikter du til meg?

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


baddas

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 6

Lagt til: 17 sep 07, 19:53

Om blussing på en bortetur (ikke inne på en stadion) skal få konsekvenser i form av utestengelser så har seriøst plankehaugen et problem.

Blussing på tur, gjerne med fyrverkeri er like vanlig som pissepauser!

Ellers så var det laget et banner rettet mot utestengelsene. "Utestemte stemningen". Desverre så klarte deres latterlige politi å sørge for at banneret kun var oppe i 10 sek i begynnelsen av 2.omgang. Slike skumle tekstbannere er selvsagt ikke ønsket. Tror noen i plankehaugen burde ta seg en alvorlig prat med sikkerhetsansvarlig på stadion deres. Dette nazi regimet som drives der oppe, hvor supportere blir behandlet som tungt kriminelle, er bare latterlig. At mange av dere velger å sitte der som en flokk bjellesauer å se på er forsovet latterlig det også!

---------------------------

www.ultras-tifo.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:05
Opprinnelig postet av baddas

Om blussing på en bortetur (ikke inne på en stadion) skal få konsekvenser i form av utestengelser så har seriøst plankehaugen et problem.

Blussing på tur, gjerne med fyrverkeri er like vanlig som pissepauser!

Ellers så var det laget et banner rettet mot utestengelsene. "Utestemte stemningen". Desverre så klarte deres latterlige politi å sørge for at banneret kun var oppe i 10 sek i begynnelsen av 2.omgang. Slike skumle tekstbannere er selvsagt ikke ønsket. Tror noen i plankehaugen burde ta seg en alvorlig prat med sikkerhetsansvarlig på stadion deres. Dette nazi regimet som drives der oppe, hvor supportere blir behandlet som tungt kriminelle, er bare latterlig. At mange av dere velger å sitte der som en flokk bjellesauer å se på er forsovet latterlig det også!



Helt enig baddas

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:08
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 sep 07, 20:16
Opprinnelig postet av baddas

Om blussing på en bortetur (ikke inne på en stadion) skal få konsekvenser i form av utestengelser så har seriøst plankehaugen et problem.

Blussing på tur, gjerne med fyrverkeri er like vanlig som pissepauser!

Ellers så var det laget et banner rettet mot utestengelsene. "Utestemte stemningen". Desverre så klarte deres latterlige politi å sørge for at banneret kun var oppe i 10 sek i begynnelsen av 2.omgang. Slike skumle tekstbannere er selvsagt ikke ønsket. Tror noen i plankehaugen burde ta seg en alvorlig prat med sikkerhetsansvarlig på stadion deres. Dette nazi regimet som drives der oppe, hvor supportere blir behandlet som tungt kriminelle, er bare latterlig. At mange av dere velger å sitte der som en flokk bjellesauer å se på er forsovet latterlig det også!



Dette viser hvordan hele denne problemstillinga håndteres på stadion for tida... Desverre. Og alle er med, politi, vaktmannskaper, ledelse, PHs styre, en betydelig kontingent av PHs medlemmer.

Jeg synes det er dypt tragisk at enkeltpersoner og små grupperinger skal stigmatiseres, og bli gjenstand fra den værste edder og galle fra "snille" supportere, når man i 99% av alle saker har helt sammenfallende interesser.

Når man løser problemer med å nekte folk å ytre seg, ja da er man virkelig langt ute på viddene. Vanligvis er det bare eneveldige regimer som forsøker seg på sånt. Og jo hardere de prøver, jo vanskeligere blir det å få det til.

Og det er bare fryktelig tragisk at det skjer på Fredrikstad stadion. Sånn lesing som dette gjør meg trist, rett og slett. Det er trist at mennesker blir behandla uten respekt, og da spesielt de menneskene en er avhengig av for å få hjula til å gå rundt.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 17 sep 07, 20:30
Opprinnelig postet av stjernengutt

Bra skrevet, helt enig. Husk bare at det går begge veier. At også ultrasupporterne må godta at ikke alle tenker likt og oppfører seg på samme måte som dem.Enig?



Jeg er helt enig, selvfølgelig er jeg det. Hvorfor skulle aksept og toleranse bare gå den ene veien???

Men det som skjer her inne, og på stadion, vitner ikke akkurat om noen form for aksept og toleranse, for å si det mildt. Makan til baksnakkelser, falske anklager og intolerante ytringer skal en lete lenge etter.

Og la det være sagt: BRH har aldri slagga folk her inne tilnærmelsesvis på sammen måte som det som nå har foregått. Jeg synes det er utrolig hva folk tillater seg å mene så lenge de føler/vet at de har mange med seg. Det i seg sjøl er jo et vitnesbyrd om at  "den frie tanke" ikke akkurat står veldig sterkt i PH.

Dessuten var det en av forsangerne som så veldig stygt på meg, og klaga om at jeg ikke sang på søndag, så jeg tror jeg skal legge inn en klage sånn at han kan bli utestengt i hvertfall et par år.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:38
LOL, Asgeir!!! Det var dagens beste:) Kanskje vi skal kaste ut alle som i det hele tatt åpner kjeften sin på stadion?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 17 sep 07, 20:39

Jammen, hva er det egentlig dere ikke forstår da? Må dere ha det inn med teskjeer eller?

Folk skal ikke være redde for å gå på kamp. Blir folk redde, må vi ta hensyn til dette, noe jeg er helt enig med plankehaugstyret. Burburrycapser kan være farlige, for hvis flere står sammen, blir folk redde. For selv om ingen av de har ytt vold enda, så gud vet hva disse folka kan finne på i fremtiden.

Og bluss!!! Dette er faktisk superfarlig. Man kan brenne seg på dem. Og det er ikke noe mindre farlig om dette skjer på en rasteplass. Kjenner faktisk til et tilfelle fra Japan der en fyr faktisk brant opp!

Kjefting på medsupportere som ikke gidder å synge, er jo litt frekt da. Skikkelige folk som bare har lyst til å se en kamp, må da kunne stille seg der de vil. Og vi har da handla supporterutstyr i Aristokraten for tusenvis av kroner. Bedre supportere enn oss finner du ikke. Norges beste, det sier jo alle.

Så la nå PH styret få arbeidsro nå, så de får tjent inn mer penger. For den hesten er faktisk jævlig dyr i drift.

 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:43
hehe... Så du mener det finnes fyr på en rasteplass? Og du mener det å bruke tusenvis av kroner i Aristokraten gjør oss til Norges beste supportere? Det er ikke pengene som gjør deg til en god supporter. Det er engasjementet ditt som gjør deg til en god supporter!!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 sep 07, 20:45
Opprinnelig postet av baddas

Om blussing på en bortetur (ikke inne på en stadion) skal få konsekvenser i form av utestengelser så har seriøst plankehaugen et problem.

Blussing på tur, gjerne med fyrverkeri er like vanlig som pissepauser!

Ellers så var det laget et banner rettet mot utestengelsene. "Utestemte stemningen". Desverre så klarte deres latterlige politi å sørge for at banneret kun var oppe i 10 sek i begynnelsen av 2.omgang. Slike skumle tekstbannere er selvsagt ikke ønsket. Tror noen i plankehaugen burde ta seg en alvorlig prat med sikkerhetsansvarlig på stadion deres. Dette nazi regimet som drives der oppe, hvor supportere blir behandlet som tungt kriminelle, er bare latterlig. At mange av dere velger å sitte der som en flokk bjellesauer å se på er forsovet latterlig det også!



Hørte at dette skjedde på stadion ja.Vi har sammen med Viking, Norges mest tragiske sikkerhetssjef..
Har blitt prøvd gjentatte ganger å snakke dette vesenet til fornuft(Waters) men tydeligvis for døve ører.
Ny supporterklubb er forhåpentligvis snart oppe og går.Ph styret er en skam! Her pisser man på sine egne.Dessverre..

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 20:46

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

Regner med at sifferne etter nicket ditt er fødselsåret ditt? Glede kan uttrykkes på mange måter, for dere er det en bra måte å tenne et bluss langs E6 mens en kar godt opp i 40-åra danser rundt med dette. Og etterpå roper man taktfast navnet på utøveren. Jeg trodde jeg hadde sett UTROLIG mye dumt, men tok nok feil etter ditt eget skrivende. Tror dere pyrotekniske effekter er mer lovlig langs E6 enn det er på stadion? Det er det nemlig ikke, dermed dess mer idiotisk å ikke anonymisere utøveren av denne "gledesfeiringen". Blir omtrent som å filme seg selv med stram vaier på en eller annen vei, uten å sladde skiltet.

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 17 sep 07, 20:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Skjønte du ikke den ?? Du legger en Plankehaug oppi vedkassa.



heller brukte bluss. Mentalitet

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 20:55
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Faen meg noe av det dummeste jeg har sett/hørt. Hvor gamle er dere??


Hva mener du er det dummeste du har sett og hørt? Hvis du sikter til den filmsnutten har du ikke sett mye dumt. Dessuten var det ikke dumt, det var glede over seier!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

Regner med at sifferne etter nicket ditt er fødselsåret ditt? Glede kan uttrykkes på mange måter, for dere er det en bra måte å tenne et bluss langs E6 mens en kar godt opp i 40-åra danser rundt med dette. Og etterpå roper man taktfast navnet på utøveren. Jeg trodde jeg hadde sett UTROLIG mye dumt, men tok nok feil etter ditt eget skrivende. Tror dere pyrotekniske effekter er mer lovlig langs E6 enn det er på stadion? Det er det nemlig ikke, dermed dess mer idiotisk å ikke anonymisere utøveren av denne "gledesfeiringen". Blir omtrent som å filme seg selv med stram vaier på en eller annen vei, uten å sladde skiltet.



Hva mener du med dere? Hvet du hvem jeg er? Dessuten er man ikke voksen før man kan være barnslig. da blir livet ditt bedre enn å væra så alvorlig til alt hele tiden. Fotball og lidenskap hører sammen og alle har forskjellige utrykksformer for lidenskap, men lidenskap er vel kanskje et ukjent begrep for deg?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 17 sep 07, 20:57
Opprinnelig postet av schpa84
hehe... Så du mener det finnes fyr på en rasteplass? Og du mener det å bruke tusenvis av kroner i Aristokraten gjør oss til Norges beste supportere? Det er ikke pengene som gjør deg til en god supporter. Det er engasjementet ditt som gjør deg til en god supporter!!


Haha. Ironi er en fin bil..

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 sep 07, 21:00
Opprinnelig postet av FFK Forever
Opprinnelig postet av schpa84
hehe... Så du mener det finnes fyr på en rasteplass? Og du mener det å bruke tusenvis av kroner i Aristokraten gjør oss til Norges beste supportere? Det er ikke pengene som gjør deg til en god supporter. Det er engasjementet ditt som gjør deg til en god supporter!!


Haha. Ironi er en fin bil..


Hmmm, skjønte det nå etter å ha lest gjennom det en gang til. Men er så mange idioter her, så kunne nesten vært noen som faktisk skrev det

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 21:10

Du får kalle så mange du kan for idioter, så kanskje de tror det til slutt. Tror det var Prøysen som sa "dom som sier dom er domme, dom er domme dom"?

 

Selvfølgelig enig i at det er engasjement som gjør en god supporter, men en god supporter bør også vite at når man er på tur, i sin klubbs farger, for å støtte sin klubb, så er man faktisk en representant for klubben - alle som en! Da bør ikke den ene hjernecella en gang dytte den i rullestol for at man skal skjønne at man ikke driver med ulovligheter. Og ihvertfall ikke langs E6, hvor man er garantert at ulovlighetene blir sett, og med det forbundet med den klubben dere elsker. Nesa er ikke så lang?

---------------------------

Pisse i trynet er tøft å si. Kule BRH ruler. Yeah!



Flat Trådet Nøstet
Side 43 av 59 43

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3