Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 59 35

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 13 sep 07, 22:23

Går det ikke ann å legge dette bak seg nå !!!!! Har vel vært nok bråk og diskusjon ang dette . Bedre å konsentrere seg om guttane.  Vi holder alle med samme lag og samme klubb. Støtt heller opp og bli ferdig med dette tullet. FFK har ikke tjent med at det skal bli bråk og splittelser i supporterne!!!!

 

 

HEIA FFK 


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 13 sep 07, 22:46
virker som om du holder mer med Tottenham...

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 13 sep 07, 23:03
Nesten!!!!!  COYS!!!!!   Come on you spurs!!!! .  Lørdag pisser vi på Arsenal!!!!!

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 sep 07, 23:13

Debatten kan faktisk ikke legges død før alle har fått en mulighet til og forklare seg!

Forsåvidt er det Fredrikstad fotballklubb som har gjort noe positivt her, plankehaugen driter seg fortsatt på leggen ved og utestenge Z!

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 sep 07, 23:20
Uten at jeg er aktivt medlem av plankehaugen, synes jeg syngende medlemer bør samles, og dem mer diffuse bør sprees utover på siden. Fjortisser som har mer enn nok med mobilen, og andre pratmakere bør samles i ytterkantene. Men, alle bør respekteres....... Der har BRH en sak....

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 sep 07, 23:59
Jeg synes en splittelse er det mest naturlige utfallet uansett nå. Ph for mangfoldet og en ny gruppering for de spesielt interesserte, så kan PH henge seg på å synge med når de føler for det. Sånn kan det tilogmed komme noe godt og produktivt ut av dette når de verste sårene er grodd igjen.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 21:42
Håper dette blir en realitet og ikke bare en snakkis på forumet. Noen som har lyst til å ta tak i det?

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 14 sep 07, 00:08
Opprinnelig postet av K1980

 Man bør heller se på løsninger der man skiller Stemningsskaperne og snylterne på borteturer da det selvsagt er ønskelig at alle som ønsker å følge FFK skal føle seg velkommne på borteturer.

Ellers mener jeg at alle bør være snille og greie med hverandre, men husk at det å være supporter er toppidrett...;)

 

Det handler ikke så mye om å legge ting bak seg, men om å klare å respektere hverandre. Det som står foran ødelegger det fromme ønsket til slutt.

På hjemmebane er jeg helt for sangkontrakt på bestemte felt. Da kan de som har lyst til å hoppe og rope hele tiden gjøre det uten sure blikk, samtidig som de kan få lov til å kjefte så mye de vil på hverandre. Vær så god.

Men bråket startrer på bortekamp hvor man er nødt til å presse de forskjellige kulturene inn på en ofte dårlig tribune. Hvis en stiller seg utenfor sangkjernen får en kjeft for det. Stadig masing på å trekke sammen.. Hvis da følger den oppfordringa får en kjeft hvis en ikke synger hele tida.....

Jeg er så inmari lei den snørrhovne tonen til disse gutta som hele tiden veit best hvordan en "ekte" supporter skal være. Som K1980 som kaller folk snyltere. Jeg går på kamp for å se fotball! Og jeg elsker når kampen får en slik nerve og driv at folk blir rivi opp av setene sine og skriker og roper. Spontant - ikke fordi noen forsanger har ordna det,  men fordi kampen er så spennende. Sånn som mot Hammarby hjemme feks.

Jeg synger og svarer på rop så mye jeg orker, både borte og hjemme. Men jeg vil ikke stå i kjernen fordi jeg synes det er for slitsomt og tar bort noe av konsentrasjonen om kampen. Hvor mye jeg vil synge og rope bestemmer jeg, ikke BRH eller en forsanger!

Skal vi komme noen vei og ha en fredlig sameksistens får dere legge av dere all den nedlatende stempling av andre supportere som dere driver med. Lage eget felt for de hyperaktive. Fortsett å lage enkle heiarop som alle kan være med på innimellom. Som alle sammen for Fredrikstad feks. Folk begynner å lære den nå. Ta den oppgaven alvorlig og med et smil så kan vi sammen støtte guttane etter beste evne.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 14 sep 07, 00:11
Opprinnelig postet av Morgaine


...


Endelig en som faktisk har skjønt poenget. Det er faktisk mange som er på fotballkamp for å se på fotball.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 sep 07, 00:16

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uten at jeg er aktivt medlem av plankehaugen, synes jeg syngende medlemer bør samles, og dem mer diffuse bør sprees utover på siden. Fjortisser som har mer enn nok med mobilen, og andre pratmakere bør samles i ytterkantene. Men, alle bør respekteres....... Der har BRH en sak....

 

Joda, det har dem. Men de er ikke så flinke selv til å respektere "juletrær"tanter og familiefedre. Med Unntak av Martin + ett par til tilsynelatende?De fremstår hvertfall ikke her inne som så veldig innkluderende overfor oss som ikke vet hva tribunekultur er og som ikke har mentalitet.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 00:20
Livet mot Hammarby var begredelig. Hørtes vi like mye som Hammarby og var så få da hadde det ligna noe!

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 00:40

Opprinnelig postet av schpa84
Livet mot Hammarby var begredelig. Hørtes vi like mye som Hammarby og var så få da hadde det ligna noe!

Jeg synes heller ikke PH var noe å skryte av i denne kampen. Jeg sto i ytterkant i forhold til Zoran i begge omg. først på venstre siden og så på høyre siden, og det var kun jeg som sto der å sang alene. Trøkket som Zoran opplevde i den kampen var kun midt foran ham. De som skapte mest sånn at det virka som det tok av var faktisk Hovedtribunen. Det er derfor Pac ynes det var en av de beste kampene. Det er ikke på grunn av at vi i PH var bra, for vi var direkte dårlige i denne kampen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 sep 07, 00:45

Hææ? mener dere det her? Synes kampen mot Hammrby var noe av det bedre vi har gjort... Sto riktignok ikke mer enn 20 meter fra Z, men trodde vi var gode jeg.. :(

Forøvrig enig i at hovedtribuna var jævlig bra med i den kampen! Mer av det!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 sep 07, 00:55
Opprinnelig postet av Olavesen

Hææ? mener dere det her? Synes kampen mot Hammrby var noe av det bedre vi har gjort... Sto riktignok ikke mer enn 20 meter fra Z, men trodde vi var gode jeg.. :(

Forøvrig enig i at hovedtribuna var jævlig bra med i den kampen! Mer av det!

Det er min mening ja. Jeg ble faktisk overraska dagen etterpå når folk skrev at det var en av di beste kampene vi har sunget. Står man litt ut på fløyene slik som jeg gjorde i den kampen så hadde man fått et helt annet inntrykk Olavesen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 07, 07:41

Opprinnelig postet av schpa84
Livet mot Hammarby var begredelig. Hørtes vi like mye som Hammarby og var så få da hadde det ligna noe!

Jeg synes det du skriver der viser hvor subjektivt oppfatningen av "livet" under kampene faktisk er... Jeg satt ganske midt på (litt mer mot Hammarbysupporterne) og synes det var bra "liv" fra FFKs supportere - både på hovedtribunen og fra det "nye" PH-feltet.

Men ja, Hammarbysupporterne laget mye støy. Mest fordi de brukte den forp__te tromma si hele tiden.... Jeg håper vi ALDRI synker ned på det nivået at tromma går og går og går og går.....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 14 sep 07, 07:55
Endret: 14 sep 07, 07:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av benksliter`n

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

Jeg


Jeg også.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 sep 07, 08:45
Jaja da var Zoran tilbake på stadion dog ikke på PH feltet. Men de 3 andre nektes fortsatt tilbake og har heller ikke fått noe oppklaringsmøte. Dette er katastrofe. Likhete for loven sier nå jeg. Hvis en får mulighet skal alle få mulighet til å forklare seg.

Håper Zoran er såpass voksen at han nekter å gå tilbake før de 3 andre faktisk har fått mulighet til å si sin side av saken. Om de tre andre skal slippe inn sier jeg ikke noe om men de bør ha sammen mulighet som Zoran. Virker som om FFK og PH har gitt etter for presset av noen suttreunger. Dette er FLAUT ffk.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 14 sep 07, 08:48

Opprinnelig postet av mysthical
Jaja da var Zoran tilbake på stadion dog ikke på PH feltet. Men de 3 andre nektes fortsatt tilbake og har heller ikke fått noe oppklaringsmøte. Dette er katastrofe. Likhete for loven sier nå jeg. Hvis en får mulighet skal alle få mulighet til å forklare seg.

Håper Zoran er såpass voksen at han nekter å gå tilbake før de 3 andre faktisk har fått mulighet til å si sin side av saken. Om de tre andre skal slippe inn sier jeg ikke noe om men de bør ha sammen mulighet som Zoran. Virker som om FFK og PH har gitt etter for presset av noen suttreunger. Dette er FLAUT ffk.

Zoran har vel egentlig kun gjort noe galt på turen... og de tre andre har gjort noe galt på stadion... det kan vel være grunnen?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 sep 07, 09:23
Opprinnelig postet av becks723

Opprinnelig postet av mysthical
Jaja da var Zoran tilbake på stadion dog ikke på PH feltet. Men de 3 andre nektes fortsatt tilbake og har heller ikke fått noe oppklaringsmøte. Dette er katastrofe. Likhete for loven sier nå jeg. Hvis en får mulighet skal alle få mulighet til å forklare seg.

Håper Zoran er såpass voksen at han nekter å gå tilbake før de 3 andre faktisk har fått mulighet til å si sin side av saken. Om de tre andre skal slippe inn sier jeg ikke noe om men de bør ha sammen mulighet som Zoran. Virker som om FFK og PH har gitt etter for presset av noen suttreunger. Dette er FLAUT ffk.

Zoran har vel egentlig kun gjort noe galt på turen... og de tre andre har gjort noe galt på stadion... det kan vel være grunnen?



Tja det er jo det han har gjort da. Anbefaller da at du går inn på youtube å søker på brh ffk der ligger faktisk videon av at han bruker bluss på turen hjem. Jeg har lagt ut linke før.

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 14 sep 07, 09:43
Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av becks723

Opprinnelig postet av mysthical
Jaja da var Zoran tilbake på stadion dog ikke på PH feltet. Men de 3 andre nektes fortsatt tilbake og har heller ikke fått noe oppklaringsmøte. Dette er katastrofe. Likhete for loven sier nå jeg. Hvis en får mulighet skal alle få mulighet til å forklare seg.

Håper Zoran er såpass voksen at han nekter å gå tilbake før de 3 andre faktisk har fått mulighet til å si sin side av saken. Om de tre andre skal slippe inn sier jeg ikke noe om men de bør ha sammen mulighet som Zoran. Virker som om FFK og PH har gitt etter for presset av noen suttreunger. Dette er FLAUT ffk.

Zoran har vel egentlig kun gjort noe galt på turen... og de tre andre har gjort noe galt på stadion... det kan vel være grunnen?



Tja det er jo det han har gjort da. Anbefaller da at du går inn på youtube å søker på brh ffk der ligger faktisk videon av at han bruker bluss på turen hjem. Jeg har lagt ut linke før.

 

Det er jo det han skriver da, at Zoran gjorde noe galt på TUREN og ikke på Tribunen. Les før du sier deg uenig. Det er vel også grunnen til at han fortsatt er utestengt fra PH, og ikke fra Stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 35 av 59 35

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3