Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 59 34

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 19:11

Opprinnelig postet av jambo
http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php



Kan dette nå bli en realitet?

Kanskje det.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 sep 07, 19:11

Okey, zoran får komme tilbake noe jeg synes er flott, men også uretferdig! Han har fått sjansen tuil og forklare seg hvorfor har ikke de 3 andre det?

Greit en person fyrte opp bluss jeg mener at det ikk er noe grunnlag for noen straff, bare en advarsel da personen ikke har blitt tatt varslet før. En person angrep politiet den saken er forsåvidt helt grei for min del.

Men siste mann, han har ingen anelse om hvorfor han er utestengt! Hvorfor kan ikke denne personen få lov til og forklare seg? Kjenner personen svært godt og han er veldig fortvilet! 

---------------------------

Plankehaugen styret må ta hatten sin og gå nå!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 sep 07, 19:11
Endret: 13 sep 07, 19:12
om det blir en supporter gruppe laget rundt zoran så er det ikke noe smart valg

---------------------------

http://keiko99.net


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 sep 07, 19:13

Opprinnelig postet av keiko99
om det blir en supporter gruppe laget rundt zoran så er det ikke noe smart valg

Og det begrunner du med?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 19:16
Opprinnelig postet av Liraren

Okey, zoran får komme tilbake noe jeg synes er flott, men også uretferdig! Han har fått sjansen tuil og forklare seg hvorfor har ikke de 3 andre det?

Greit en person fyrte opp bluss jeg mener at det ikk er noe grunnlag for noen straff, bare en advarsel da personen ikke har blitt tatt varslet før. En person angrep politiet den saken er forsåvidt helt grei for min del.

Men siste mann, han har ingen anelse om hvorfor han er utestengt! Hvorfor kan ikke denne personen få lov til og forklare seg? Kjenner personen svært godt og han er veldig fortvilet! 

Så vidt jeg vet så er det fortsatt ikke lov til å blusse på tribunen. Da får man selv ta følgene av det. Du mener vel ikke at Anders ikke visste at det ikke var lov til å ta med bluss inn på stadion ?? Er ikke nødvendig å få 1 advarsel først og så utestengelse ved neste gangs bruk. Det jeg kan være uenig med FFK i er straffeutmålingens lengde.


MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 13 sep 07, 19:21
Flott at klubben viser at de ikke tar alt Plankehaugen sier for god fisk.

---------------------------

-exit body, exit mind-


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 sep 07, 19:40
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Da tolker vi hans utspillet at de utviste "tidligere har fått flere advarsler" forskjellig. Jeg la i det at han mente at jeg (og de andre) tidligere har blitt advart, tilsnakket, irettesatt e.l. etter en eller annen slags form for regelbrudd, bråk eller noe i den duren.. Hmmm, jeg får bare vente å se hva/om han svarer. Uten at det spiller noen rolle kan jeg ikke si å ha hørt noe om dette møtet før sesongen - og to andre jeg snakket med stilte seg også uforstående til dette - men jeg skal som sagt ikke påberope meg noen "uvitenhet".

Jeg synes det er tøft gjort av deg å stå frem, selv om jeg vil poengtere at jeg ikke kan få sagt hvor dumt jeg synes det å bruke bluss var...

Uansett: Jeg synes det er fint du mailer med Morgan (og får svar), så jeg håper du får noen fornuftige svar (selv om du kan være uenig i det han svarer) og håper han synes det er greit at du offentliggjør hans svar.

Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i BRH. Men jeg regner ikke med at Morgan lyver om å ha hatt et møte med BRH om diverse ting. Det er sannsynligvis dårlig kommunikasjon internt i BRH som har medført at du/de andre ikke har hørt om det?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 sep 07, 20:09
Endret: 13 sep 07, 20:11
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 sep 07, 20:17
Endret: 13 sep 07, 20:19
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av eliot
NRK østfold.Zoran får komme tilbake på kamper.  Bare ikke på PH feltet

Hjelper jo lite når det er i PH han kan gjøre en jobb!


Men han hadde jo allerede trukket seg som forsanger før han ble utestengt!



Men vi kan jo ihvertfall håpe at han ikke klarer å holde kjeft andre steder på tribunen heller?    




(Zorans egen smiley?!)

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 20:26

Opprinnelig postet av Patrioten
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 13 sep 07, 20:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??

Det står hvertfall svart på hvitt "fra dags dato og ut sesongen 2008" på brevet mitt fra FFK. I brevet fra PH derimot står det "på ubestemt tid"

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 sep 07, 20:35
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??

Det står hvertfall svart på hvitt "fra dags dato og ut sesongen 2008" på brevet mitt fra FFK. I brevet fra PH derimot står det "på ubestemt tid"

Hun nevner det ikke bare 1 gang heller.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 sep 07, 20:40
Opprinnelig postet av Biscuitman88
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten
Bråket blant supporterne kan skremme vekk sponsorene, www1.nrk.no/nett-tv/indeks/106861

I følge denne linken så er de utestengt ut 2009. Dette kan da ikke være riktig ?? Har jeg oppfatta det feil hva hun sier ??

Det står hvertfall svart på hvitt "fra dags dato og ut sesongen 2008" på brevet mitt fra FFK. I brevet fra PH derimot står det "på ubestemt tid"

Slik går det når menigmann får smaken på makt. "Dommer og bøddel" er en spennende lek

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 sep 07, 20:55
Nå er det vel på tide at de 3 andre utestengte får ta opp saken sin på en like rettferdig måte som Zoran fikk?

Flott å se at klubben faktisk har litt fornuft allikevel og ikke bare stoler blindt på PH-styrets jammer. Hørte jeg mistillitsforslag mot det sittende PH-styret?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 sep 07, 21:09

Hvem tror at folk melder seg inn i Plankehaugen pga denne saken,slik som Ulf Berg sier i alle medier?

FFK er på vei å bli et topplag i Norge,og det lukter alle FFK-supportere. Entusiasmen rundt FFK`s sportslige resultat har vel ikke vært større enn dette på mange tiår. Kan det være det som får folk til å melde seg inn i Plankehaugen? Eller er det flere som deler synet med med Berg?

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 13 sep 07, 21:12
Bra at Ulf og Morgan har kommet til en rimeligere straff. Håper også at de andre kan få nedsatt straff. Det er helt klart på plass med en 3-5 kamper utestengelse, og ikke nakkeskudd med en gang. Plankehaugen og FFK kunne også med heldighet gått frem på en annen måte her. Men det virker som de har tatt til fornuft, og jeg beholder selvfølgelig mitt medlemskap. Nå skal vi slå Brann.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 sep 07, 21:35
Opprinnelig postet av benksliter`n

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

Jeg

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 sep 07, 21:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av benksliter`n

Er det noen som har meldt seg inn i Plankehaugen pga denne saken,så kom frem

Jeg

Var kanskje fordi du var fornøyd med å få kastet ut Zoran av Plankehaugen,eller? En liten forklaring hadde vært spennende å høre.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 13 sep 07, 21:53
Dette er en seier for fotballsupporterne! Vi viser at vi ikke finner oss i et Plankehaugen bruker sin autoritet til å stenge ute det de anser som "uønsket". Uønsket, personen som har gjort mest for tribunelivet i Fredrikstad gjennom tidene! Klubben skal ikke fungere som nikkedokke for det "styret" bestemmer. Plankehaugen fremstår som pilråtne, ved at de fortsatt opprettholder utestengelsen.
Takker alle supportere, politi, og andre som har støttet oss i dette! Endelig nådde vi frem!

Vi har fortsatt to som skal inn på stadion, og vi kommer ikke til å gi oss.

Supporterne er fotballens hjerte!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


K1980

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 34

Lagt til: 13 sep 07, 22:05

Uansett hvordan man vrir og vender på denne saken har Plankehaugen gjort seg til latter for det syngende supportermiljøet i Norge.

Jeg skjønner ikke hvorfor Plankehaugen og FFK stiller seg bak Zorans krav om at folk skal bidra når de får subsidierte billetter på plankehaugens felt.

Jeg er meget bekymret for hvordan stemningen, som etter min mening allerede er veldig oppskrytt, skal bli uten Zoran og jeg garanterer at Plankehaugen har gjort en stor tabbe her. Man bør heller se på løsninger der man skiller Stemningsskaperne og snylterne på borteturer da det selvsagt er ønskelig at alle som ønsker å følge FFK skal føle seg velkommne på borteturer.

Og her kommer jeg inn på et sentralt tema; det er positivt at Ultras (som Norske jantelovidioter selvføleglig er livredde for) skaper sine egne grupperinger innad i supportergrupper. Dvs. at de arrangerer sine egne turer og kun har sine egne medlemmer og "kjefte" på dersom innsatsen ikke er helt på topp...

Ellers mener jeg at alle bør være snille og greie med hverandre, men husk at det å være supporter er toppidrett...;)



Flat Trådet Nøstet
Side 34 av 59 34

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3