Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 59 23

obbink

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 12 sep 07, 20:01

jeg håper de utestenger alle som er litt beruset når de skal på kamp også da, for det er mange av de også!

En annen ting er at de har brutt norsk lov, men hva har det med plankehaugen å gjøre? da får de ta dette opp med politiet og la de ta seg av saken. plankehaugen har ingenting med å dømme personer, det får retten ta seg av også kan de eksludere de aktuelle personene etterpå.

synes hele sakens håndtering er uprofft.

---------------------------

Stå på guttæne


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 20:03

Gode innlegg av Snæbbis og Asgeir.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 12 sep 07, 20:22
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 20:22
Endret: 12 sep 07, 20:33

Opprinnelig postet av Biscuitman88
(...)Til slutt vil jeg si følgende til både MA, Ulf Berg og dere andre: Hvis Morgan Andersen tror han er "kvitt" oss, tar han skammelig feil. Vi står sammen 100% og lar oss ikke knekke! Dere har IKKE sett det siste fra oss - det er et løfte!!

 

Dette var som forventet.

Undertegnede håpet i det lengste at Morgan ville ta til fornuft i denne sak.

Nå blir det dessverre bråk...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 20:36

Opprinnelig postet av Marcus
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

Skjønnere dere ikke nå at BRH er  svært lite populære nå. BRH er ferdig spør du meg.


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 12 sep 07, 20:39

Opprinnelig postet av Marcus
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

Bedre med 12430 såkalte tanter på stadion, enn 20 pissunger på taket!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 12 sep 07, 20:39
herregud hvorfor skal BRH gi seg pga dette ?? det skulle egentlig gitt mere pågangsmot for å vise klubben at de faktisk trenger dem -- nå får jeg sikkert svar tilbake at jeg snakker tull og at Plankehaugen gjør en utmerket jobb med synging og greier

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 20:41
Du har vel skjønt at BRH ikke har fått noen flere stjerner i boka etter dette, de lå vel allerede på minussiden ved start......

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 12 sep 07, 20:42

Opprinnelig postet av Marcus
herregud hvorfor skal BRH gi seg pga dette ?? det skulle egentlig gitt mere pågangsmot for å vise klubben at de faktisk trenger dem -- nå får jeg sikkert svar tilbake at jeg snakker tull og at Plankehaugen gjør en utmerket jobb med synging og greier

støttes!

BRH gjør en utmerket jobb når det gjelder synging... trur ikke det blir like bra uten Zoran og BRH , kan sikkert lage liv nokk men noe ekstra blir det med BRH osv.... !

håper BRH bare blir mer lystene på å lage liv å motbvevise alle påstandene om att PH haddde vært det samme uten dem!!

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 sep 07, 20:47
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Marcus
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

Skjønnere dere ikke nå at BRH er  svært lite populære nå. BRH er ferdig spør du meg.

 

Jeg kan i alle fall garantere deg én ting, ffk-4ever,

...og det er at BRH nå står sterkere enn de noen sinne tidligere har gjort !

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 20:49
Vår nå se hva som skjer da

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 12 sep 07, 20:55
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Marcus
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

Skjønnere dere ikke nå at BRH er  svært lite populære nå. BRH er ferdig spør du meg.

 

Jeg kan i alle fall garantere deg én ting, ffk-4ever,

...og det er at BRH nå står sterkere enn de noen sinne tidligere har gjort !

STÅ PÅ!

---------------------------

110%støtte til Zoran!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 12 sep 07, 21:04
Opprinnelig postet av Pinaasen
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Marcus
oppfordrer nå folk til å stelle seg sammen med BRH mer enn noen gang -- !! la oss vise disse tantene hva stemning er og drit i dem !!

Skjønnere dere ikke nå at BRH er  svært lite populære nå. BRH er ferdig spør du meg.

 

Jeg kan i alle fall garantere deg én ting, ffk-4ever,

...og det er at BRH nå står sterkere enn de noen sinne tidligere har gjort !

STÅ PÅ!

Ja, denne saken har tvunget frem et veiskille. Plankehaugen blir aldri det samme igjen. En drøss medganssupportere kledd i rødt og hvitt, som synes det er så koschelii å være med i "haugen". Men noen bra supporterklubb blir det aldri.

Samtidig har BRH potensiale til å bli bra på sikt.


United

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 sep 07
Innlegg: 7

Lagt til: 12 sep 07, 21:08

Plankehaugen er en supportergjeng for folk med termoser og pledd, sånn er det bare.

De føler seg truet når noen går i bresjen og tar i et tak for å lage tribuneliv.

Kast hele styret, få inn folk som Zoran og lag skikkelig Bajen-trykk på hver hjemmekamp. De som ikke vil være med på det, kan få et annet felt hvor de kan stå.

Skal du stå sammen med "Nye Bajen", så må du regne med å hoppe i samfulle 90 minutter, du må klappe og synge konstant. ca 400 plasser kan et slikt felt få, resten som vil stå kan få et annet felt med plass til 500 eller noe.

Og bare så det er sagt, jeg er medlem i PH, kjenner ingen i BRH eller noen av de utestengte.

 

For egen regning,

United-supporter


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 sep 07, 21:14
Opprinnelig postet av GelderdEnd

på veien hjem??? er det forbudt/like strengt med bluss utenfor en fotball arena også?

Må bare få legge til at blussing inne på en tribune er komplett idioti og burde ikke forekomme blandt oppegående mennesker. Den regelen bør være grei å følge!

 

Om det skjer på vei til eller fra er vel revnende urelevant? SÅ lenge det forekommer i regi av PH eller FFK skal det ikke forekomme... Har man et så stort behov for å oppføre seg på kant av regelverket så får man kjøre egen bil da...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 12 sep 07, 21:22
Endret: 12 sep 07, 21:22

4 supportere hos Start har blitt utestengt. Ingen begrunnelse er gitt fra klubben. Side 210 på NRK-teksttv.

Har dette noe sammenheng med dette som har skjedd i FFK?


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 12 sep 07, 21:23
Endret: 12 sep 07, 21:24
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Jeg må si jeg var usikker på MA da han kom til FFK, men bestemte meg for å gi ham en sjanse. Nå, etter å ha fått føle hans skitne metoder på kroppen, er jeg derimot overhodet ikke i tvil om at denne mannen med stor sannsynlighet har forfalsket den berømte underskriften også!!

Til slutt vil jeg si følgende til både MA, Ulf Berg og dere andre: Hvis Morgan Andersen tror han er "kvitt" oss, tar han skammelig feil. Vi står sammen 100% og lar oss ikke knekke! Dere har IKKE sett det siste fra oss - det er et løfte!!



Dette her viser nok MA sitt egentlige ansikt.  Han vil kun det beste for klubben, være seg Lyn eller FFK, men er villig til å bruke hvilke som helst metoder for å oppnå sine mål.  Hadde blitt regelrett skyggeredd om en slik person hadde vært leder for min klubb..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 sep 07, 21:26
På det kristne sørlandet har Start i dag bestemt å utestenge 4 personer fra Casual-miljøet fra Sør Arena fram til 1. juni 2008. Dette er bråkemakere som er tatt i å organisere og gjennomføre en omfattende slåsskamp med andre casuals fra Bergen. De får altså en mildere straff enn de som er utestengt i Fredrikstad som i hvert fall ikke er casuals, men som tydeligvis utestenges i nesten halvannet år på grunn av å ha blusset litt på tribunen.

Jeg er enig i at det skal slås ned på når regelverket er som det er, men etter min mening er straffen helt bak mål. Det er ikke få ganger andre supportere rundt om i Tippeligaen har blusset på tribunene under kamp. Har sett det spesielt ofte på Lerkendal, og Kjernen gjorde det også på gamle stadion vår. Kan aldri tenke meg at de personene som stod bak det fikk en straff som er i nærheten av denne. Jeg forstår veldig godt om de straffede føler seg urettferdig behandlet.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 sep 07, 21:28
Endret: 12 sep 07, 21:34

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
(dessuten er det vel ikke lov å bruke (nød) bluss hvis man ikke er i nød??!!) Jeg spør, fordi jeg er usikker på om disse blussa som er blitt brukt er det samme som nødbluss som finnes ombord i båter o.l.

Og hva med plankehaugen som fyrer opp 40 bluss før kamp da? Det er jo et under at ikke folk ikke stryker med når de driver med sånne livsfarlige ting få meter unna øyeeplene til 10000 supportere.

Og hvem skal stenges ute etter at FFK fyra opp tungt fyrverkeri 30 meter unna folk når cup-gullet skulle feires ved rådhuset? Det ene rack`et velta jo tilogmed og sendte noen hylere bort etter bakken.

Det er lov å ha litt perspektiv på sakene og ikke bare svare med å trekke på skuldrere når medsupportere får en helt uforholdsmessig straff for ting som skjer ukentlig på norske arenaer.

Og jeg tror du blander nødrakett med nødbluss. Tror ikke jeg hadde satsa på et håndholdt nødbluss som brenner i 40 sek dersom jeg var i havsnød.

Forøvrig håper jeg de slutter å spill For Fredrikstad på stadion. Tror jeg kommer til å kaste opp litt inni munnen når jeg ser de del av dere synge "en for alle og alle for en"

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 07, 21:28
BRH kommer garantert til å bli sterkere etter dette. Det har rett og slett funnet sted en ideologisk splittelse innen tribunekultur i Fredrikstad.

Til Bøgejon: Hvor selvgod går det ann å bli? Så vidt jeg husker spådde du at BRH skulle utvikle seg til casuals med masse slåssing og fanteri. Nå er det blitt fyrt av tre bluss, hvorav et er bekreftet ble avfyrt av et medlem av BRH. Dette innkasserer du altså som et bevis på at de er bråkmakere og en seier for dine fordommer? BRH har så vidt jeg kan se ikke yppet til bråk en eneste gang, og tilfellet som ble kastet ut på nadderud er så vidt jeg har skjønnt en som kom med trusler mot medlemmer av BRH.

Jeg var selv på Nadderud, og kan faen ikke fatte hva alt oppstyret er om. Javell, nødbluss er ulovlige, og folk bør holde seg til reglene, men jeg kan garantere at jeg ikke et sekund følte meg på noen som helst måte truet under kamp til å synge, og dette selv om jeg hele andre omgang stod utenfor haugen (etter å ha sunget fletta av meg 1. omgang, var en smule forkjølet og hes).

Det blir i det hele tatt bare mer og mer klart at vi trenger et alternativt supportermiljø til haugen. BRH bør i kraft av sin utsatte stilling ikke være oppstarterne av dette miljøet, men kan absolutt være en integrert del.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!



Flat Trådet Nøstet
Side 23 av 59 23

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3