Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 59 2

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 13:23

Det hadde vært veldig greit å vite årsaken til denne utestengelsen. Jeg har vært på de fleste kampene både borte og hjemme denne sesongen.Unntak er Brann, Tromsø og Stavanger. Jeg kan ikke si jeg verken har sett eller hørt noe ang forsangeren som kan gi grunnlag for dette. Da må det gjelde opptrinnet mot Stabekk hvor forsangeren i lange perioder var ute av stadioen og snakka mye med politiet ang en beruset person eller flere. Men etter det jeg så var ikke forsangeren i noe som helst klammeri med politiet, men en som prøvde å hjelpe en "kamerat" fra å bli bura inne og som prøvde å overbesvise vaktene om at de ikke var ute etter å lage bråk. Kanskje ikke så lurt når han har en slik posisjon i PH som han hadde, men det er vel ikke ulovlig å prøve å hjelpe? Hvem var det som tente blusset der inne, var det forsangeren?

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 11 sep 07, 13:23
Det er " tusen takk" for all svette, blod og tårer Kloki... Sån setter man pris på en tribune legende...

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 11 sep 07, 13:24
VG om saken:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162494

FFK har i samråd med politiet kommet fram til dette?

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 11 sep 07, 13:29
Vi forlanger en forklaring!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 07, 13:34

En av de utestengte sa til VG at han ikke hadde fått noen begrunnelse eller kunner forstå hva grunnen var. Hva i allverden er dette for noe?

Det kan jo sammenliknes med å miste lappen for råkjøring uten at noen sier hvor du råkjørte eller hvor fort du kjørte?

Hvis heller ikke plankehaugen har gitt en begrunnelse er det jo hårreisende.

Hvis ikke verken PH eller FFK kommer med en begrunnelse overfor de utestengte tror jeg de kan ha  startet en krig de absolutt ikke ønsker.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 sep 07, 13:35
Opprinnelig postet av keiko99
Det jeg har hørt er at disse har vist nok vært utestengt før.


HAHA!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 13:36
Føler meg rimelig sikker på at de som har blitt utesteng har fått vite årsaken.

Mulig det er flaut å fortelle det....

Synes det er greit at de går ut med det selv hvis de ønsker. Det vil være dobbel straff
om FFK går ut med dette til aviser osv.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 11 sep 07, 13:40

Skulle gjerne likt å vite hva som er begrunnelsen for å utestenge Klokan.
Har jo sett hvordan temperamentet hans kan være, men har aldri sett ham gjøre noe som skal kunne kvalifisere til utestengelse. Det nærmeste må vel være den lille episoden hjemme mot Brann ifjor, men den saken er jo avsluttet og glemt for lenge siden.
Lurer litt nå :-/

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 13:41
Om de ikke har fått vite årsaken så står det jo skrevet hvilken paragraf de har brutt. Dem det gjelder vet vel hva dem har gjort og hvorfor dem har blitt utestengt. Jeg kan ikke tenke meg at PH styret velger å gjøre dette uten god grunn.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 sep 07, 13:42

Opprinnelig postet av MA
Om de ikke har fått vite årsaken så står det jo skrevet hvilken paragraf de har brutt.

Det holder liksom ikke.....du må jo få vite hva du har gjort for å bryte med en paragraf.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 13:42
Vet vi hvem dette er ?

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 sep 07, 13:43
Endret: 11 sep 07, 13:44
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av MA
Om de ikke har fått vite årsaken så står det jo skrevet hvilken paragraf de har brutt.

Det holder liksom ikke.....du må jo få vite hva du har gjort for å bryte med en paragraf.



De må få vite...men ikke vi....

FFK skal ikke henge ut supportere som er utestengt....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 sep 07, 13:44

Opprinnelig postet av VG
"Morgan Andersen håper man nå sender et klart signal om at man ikke ønsker slike elementer i tilknytning til klubben. "

Du må jo si hvilke "elementer" dette gjelder da Morgan, må jo vite hvilke elementer dere ikke ønsker før vi kan ta lære av det.


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 13:44
Men, hvem tente blusset på Nadderud???? Må vel være noen som vet det? Jeg vet hvem som hadde blussene med seg, men ikke hvem som tente dem. Det eneste jeg så var at en i PH styret sprang ut av stadioen med blusset mens han lo..... Var det kanskje han som tente det også

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 13:49
Endret: 11 sep 07, 13:57
SV: 4 personer utestengt fra Fredikstad stadion i fremtiden
Vet vi hvem dette er ?

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009

 

Dersom du leser litt lenger fremme i tråden så ser du at den ene er Zoran.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 sep 07, 13:56
Opprinnelig postet av MA
Men, hvem tente blusset på Nadderud???? Må vel være noen som vet det? Jeg vet hvem som hadde blussene med seg, men ikke hvem som tente dem. Det eneste jeg så var at en i PH styret sprang ut av stadioen med blusset mens han lo..... Var det kanskje han som tente det også


Det var ikke han fra styret som tente den. Han hjalp de litt tafatte vaktene som ikke viste hva de skulle gjøre med blussen. Personen som tente den ble også kastet ut etterpå.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 11 sep 07, 13:58

Ok. Kan ikke si jeg har lest det noe sted i denne tråden hvem som tente blusset. Men takk for info.

Da har han brutt en viktig regel, bluss i den vinden på Nadderud var farlig og noe han skulle unngått med en slik posisjon som han hadde. Synd, men sikkert fair.....

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 sep 07, 13:57

Her er paragrafen PH har brukt:

§7 EKSKLUSJON

Medlemmer som bryter Plankehaugens vedtekter og/eller på annen måte bidrar til å skade FFK og/eller Plankehaugens omdømme, kan ekskluderes av styret. Medlemmer kan enten ekskluderes direkte, eller gis advarsler avhengig av forseelsens alvorlighetsgrad. Styremedlemmer kan også ekskluderes. Ved behandling av slike saker deltar ikke det forslått ekskluderte medlemmet i avstemningen. 1. varamedlem deltar i stedet.  Minimum 5 av de 7 stemmeberettigede må stemme for eksklusjon. Generalforsamlingen har krav på redegjørelse fra styret om eksklusjoner. Eksklusjonssaker kan ankes inn for generalforsamlingen, men medlemmet er suspendert frem til generalforsamlingen. Generalforsamlingens vedtak er endelig.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 11 sep 07, 13:59
I følge NRK er det ingen direkte følge av blussingen på Nadderud

Opprinnelig postet av NRK

Plankehaugens leder Ulf Berg sier at utestengelsen ikke er noen direkte følge av supporterbråket etter Stabæk-kampen.

- Nei, det er flere ting. Mer har vi ikke å si, egentlig. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 11 sep 07, 14:00
Opprinnelig postet av MA

Ok. Kan ikke si jeg har lest det noe sted i denne tråden hvem som tente blusset. Men takk for info.

Da har han brutt en viktig regel, bluss i den vinden på Nadderud var farlig og noe han skulle unngått med en slik posisjon som han hadde. Synd, men sikkert fair.....

 

RETTELSE:

Jeg mente ikke at Zoran har tent noe bluss om det var det du mente med, "vet vi hvem dette er". Det jeg mente er at Zoran er en av de utestengte, ref innlegg tidligere i tråden.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 59 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3