Husk meg
Brukernavn
Passord

4 personer utestengt fra Fredrikstad stadion i fremtiden

Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 59 19

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 14:28
Så en vakt fra FFK sa at det var  greit å fyre opp blus på nadderud?! hehehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


larscjoh

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03
Innlegg: 46

Lagt til: 12 sep 07, 14:38

Iflg NFF Sikkerhets- og arrangementsbestemmelser så er ikke bruk av slike lys lov og det følger av NFFs Sikkerhets- og arrangementsbestemmelser klubbene er  ansvarlige for supporternes opptreden.

Man lese NFFs Sikkerhets- og arrangementsbestemmelser her:

www.fotball.no/files/{0BD6245B-FFB1-407B-9FC3-A2C7D6717F88}.pdf


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 12 sep 07, 14:39

Opprinnelig postet av bønna


Men du syns fortsatt det er greit at ledelsen i PH og i FFK lyver i avisen? Jeg har aldri hørt noe om nulltoleranse på bluss. Morsomt at han tar opp det med flaggene også, med tanke på at vi aldri får ha de med inn på kamp.

BRH og PH styret har tydligvis snakket med FFK om dette. Vet ikke om du er i BRH ? Det kan vel være dårlig kommunikasjon fra leder BRH og til medlemmene muligens...

Ikke bra med løgn, men aviser siterer feil hver eneste dag, så det kan vi ikke legge så stor vekt på heller. Unødvendig, men ingen stor sak.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 12 sep 07, 14:40
Endret: 12 sep 07, 14:41
Håper det er de to idiotene som plaget meg m/ familie på bortebane. Makan til oppførsrel hører ikke hjemme på en tribune. Ikke nok med at de plaget oss, men de begynnte å pisse på flasker midt i folkemengden på tibunen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 sep 07, 14:46
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så en vakt fra FFK sa at det var  greit å fyre opp blus på nadderud?! hehehe


Enig i at det er utrolig dumt og noe man selvsagt skal la vær å gjøre, alle som er interessert i supporterkultur VET at det er ulovlig, men jeg syns nå straffen er en anelse stiv uansett, og Zoran håper jeg får komme inn igjen.

Han er ikke forsanger lenger så da slipper folk å pisse i buksa og føle seg truet når han lager stemning.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 12 sep 07, 14:49

Enkelte ting er blitt litt klarere. Når det er totalt forbud mot bluss på tribunen, og det er noe alle vet, hjelper det ikke å si at han vakta ga meg lov. Straffen er kanskje litt streng, det er jeg enig i. Men at det må reageres er utvilsomt.

Personlig begynner jeg å få litt ryggmargsreflekser på en del av det som blir skrivi her. Blir provosert og grinete av den stadige nedrakkinga og klengenavna som slenges mot de av oss som ikke passer inn i ultrasdefinisjonen på "ordentlige" supportere. Som tantete juletre tenker jeg at dere fortjener alt som kommer deres vei og som kanskje kan få dere ned fra den selvhøytidlige hesten dere sitter på.

Men en sånn reaksjon er ikke det indre livet i PH tjent med. Jeg håper styret i PH nå griper til fornuften og innkaller til et medlemsmøte om denne saken. Hvis det trengs 1/4 underskrifter for å få det til kunne jo noen stille opp med underskriftsliste før kampen så vi kan skrive oss på. Betyr ikke at jeg går for å hive styret eller noe, men vil ha en saklig diskusjon om det på et medlemsmøte. Så får PHs medlemmer bestemme hva som skal være riktig reaksjon på blussing på tribunen osv.

Jeg håper så få som mulig følger oppfordringen om å ikke synge på kampen. Det får være grenser for å sette seg sjøl foran klubben!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 sep 07, 14:53
Opprinnelig postet av bjorn


Enig i at det er utrolig dumt og noe man selvsagt skal la vær å gjøre, alle som er interessert i supporterkultur VET at det er ulovlig, men jeg syns nå straffen er en anelse stiv uansett, og Zoran håper jeg får komme inn igjen.

Han er ikke forsanger lenger så da slipper folk å pisse i buksa og føle seg truet når han lager stemning.


Zoran hadde jo allerede gitt seg som forsanger før han ble utestengt uansett.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 sep 07, 14:54
Det var mitt poeng ja, han fikk bare en eksludering på toppen som takk for hjelpen ;)

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 12 sep 07, 14:55
jau, så det etter jeg leste, Hvorfor ble han eksludert egentlig?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 sep 07, 15:04
Det er det alle lurer på inkl. Zoran selv, men jeg har for meg mye av grunnen er klagene som har tikket inn til styret i PH om at han oppfører seg truende hva nå det vil si, har for meg det er når han maner om å synge osv... men jeg vet ikke.

Han skal i møte med klubben i morra tror jeg.

Siden han ikke finner seg i dette og føler seg urettferdig behandlet (hans egne ord) så velger jeg å tro han er urettferdig behandlet, og sånn behandler man ikke en sånn person, så viktig som han har vært for oss.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 12 sep 07, 15:08
Endret: 12 sep 07, 15:11
Opprinnelig postet av bjorn.
Siden han ikke finner seg i dette og føler seg urettferdig behandlet (hans egne ord) så velger jeg å tro han er urettferdig behandlet, og sånn behandler man ikke en sånn person, så viktig som han har vært for oss.


Så det du mener er at siden han behandlet flere personer urettferdig, før han selv ble urettferdig behandlet av PH/FFK, bør vi synes synd på han?

  

---------------------------

Gashi!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 sep 07, 15:10
Endret: 12 sep 07, 16:40
Blir så provosert av PH-styret at jeg ikke finner ord. Det verste er jo at de har kunngjort denne syltynne og intetsigende forklaringen på hva som har skjedd sannsynligvis fordi de vet at folk vil spekulere.
Tro at det er vold, stoff eller verre ting og skylde på BRH for å drepe det vi hadde av god tribunekultur her i Fredrikstad. Og
det virker jo som det virker på en del medlemmer som er godtroende og stoler på styret og MA. Jeg føler iafl
at jeg aldri har stolt på MA (har ikke villet ha han fjernet for dét), og styret til PH opptrer for meg som maktsyke navle-
beskuende mennesker som er veldig interessert i tjene mest mulig penger, og driter i alt som heter tribuneliv.
Hvis jeg ikke får en gjennomført forklaring (uten navn) på hva som har skjedd, kommer jeg til å melde meg ut av PH, og flytte over til dit evt BRH eller andre velger å plassere seg på Stadion.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 sep 07, 15:13

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

---------------------------

heia heia...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 sep 07, 15:17
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 sep 07, 15:21
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis

nei, kommer ikke inne på f-b.no og bor utenbys. Hvis det har kommet en ordentlig grunn så beklager jeg selvsagt...

---------------------------

heia heia...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 12 sep 07, 15:27
Opprinnelig postet av T.Olsen

Så det du mener er at siden han behandlet flere personer urettferdig, før han selv ble urettferdig behandlet av PH/FFK, bør vi synes synd på han?


Jeg syns ikke det han har gjort, hvis det er det jeg tror er i samsvar med straffen. Det finnes grader av urettferdig behandling, men det er nå bare min mening da.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 12 sep 07, 15:46
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis


Jeg har lest dagens avis, og med mindre dette med blussing involverer alle sammen av de som er kastet ut så føler jeg meg faen ikke et hakk klokere.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 16:00
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis


Jeg har lest dagens avis, og med mindre dette med blussing involverer alle sammen av de som er kastet ut så føler jeg meg faen ikke et hakk klokere.

NEMLIG.


teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 119

Lagt til: 12 sep 07, 16:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Kristian B

jeg gjentar meg selv... FOR EN VITS AV EN PRESSEMELDING!!! Detta holder rett og slett ikke...

Så lenge dere ikke gir meg som medlem en grunn til at folk blir kastet ut, så lurer jeg på om dere er vervet verdig...

har du ikke lest dagens avis


Jeg har lest dagens avis, og med mindre dette med blussing involverer alle sammen av de som er kastet ut så føler jeg meg faen ikke et hakk klokere.

NEMLIG.



Og Zoran har IKKE blusset punktum

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 sep 07, 16:36

Opprinnelig postet av teflon

Og Zoran har IKKE blusset punktum

Hva har Zoran gjort da ?? Må være en grunn til at han er i søkelyset ??



Flat Trådet Nøstet
Side 19 av 59 19

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24