Husk meg
Brukernavn
Passord

Om å blande ting !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 sep 07, 14:35

Nå vet jeg at det kan være noe fylleting men uansett det finnes grenser.  Har blitt truet i en periode før Vålerenga kamper før og har tatt det med lite klipe salt men det som skjer nå tror jeg går over grensa.

At jeg har tatt BRH gutta i forsvar betyr ikke at jeg er leder for dem og bestemmer hva disse gutta gjør, sier eller tenker. Om jeg har vært hard mot enkeltpersoner så er det ikke bevist men kun i håp om å få det så godt vi/jeg kan. Jeg vet at jeg har ikke oppført meg eksemplarisk men det finnes andre måter på å ordne opp i ting.

Heldigvis så finnes det førtsatt en hel haug av mennesker som synes jeg gjør en bra jobb for Plankehaugen og som setter pris på meg. Takket være disse menesker har jeg fått opplysning at enkeltpersoner prøver å ødelegge for meg. Og på hvilken mote. Når en planlegger å aksjonere mot jobben min på grunn av meg da er det feigt. Hva blir neste ? Familien min ?

derfor har jeg ringt Ulf Berg og informert ham om at jeg gir meg i plankehaugen. Så nå kan dere slutte å tenke å om å gjøre noe og ta heller en prat med meg da....

jeg har i tillegg bedt gutta her på forumet om å slette brukernavnet mitt.

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 07 sep 07, 14:39
Du gir deg på topp. Legende.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 sep 07, 14:56

Det står respekt av det du gjør nå Zoran!

Tragisk at noen få skal få ødelegge for mange, men jeg håper det er noen som sitter med dårlig samvittighet nå!!

Du er kongen Zoran!!

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 sep 07, 15:06
Neste hakkekylling blir vel BRH, eller de er jo det allerede.

Virker som mange har ett mål for øyet, å drepe alt tribuneliv en gang for alle.

Synd det måtte bli som dette, men alle skjønte det, ikke kom å si noe annet.

Respekt Zoran!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 sep 07, 15:10
Aksjonere mot jobben din??? Har du gjort de noe galt privat eller? Dette må da være tull??

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 07 sep 07, 15:24
ja det er sant - folket skal nå utslette tribuneliv for godt -- 

auksjonere mot jobben ja ??   Zoran du kan ikke gi deg !! VI trenger deg !!  For Evig !!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 sep 07, 15:27

Opprinnelig postet av Marcus
  Zoran du kan ikke gi deg !! VI trenger deg !!  For Evig !!

Støttes


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 sep 07, 15:34

Tror veldig mange er villige til å stå vakt utenfor jobben din og hjemmet ditt hvis du føler deg truet, Zoran. Gjør så og si alt for at du ikke skal slutte!

Hvis dette du sier stemmer, er det noe alvorlig galt. Da håper jeg folk går i seg selv, og skjerper seg! For folkens, la oss innse det, vi er ikke en dritt uten Zoran. Syns personlig Plankehaugen er dårlige på TIFO, og hvis vi ikke får sunget noe heller blir det dårlig trøkk på Stadion.

Er enig i at du har vært litt krass her på forumet innimellom, og til tider provosert litt. Men jeg vet at du er en veldig ålreit fyr, som vi faktisk trenger!

Så værsåsnill Zoran, ikke meld deg ut!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


christer

Bedriftsspiller

Ble medlem: 02 jan 05
Innlegg: 13

Lagt til: 07 sep 07, 15:44
zoran du kan ikke gi deg. planke haugen klarer seg ikke uten deg.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 07 sep 07, 15:48
Endret: 07 sep 07, 15:48
Nei faen ass, Klokan ikke gi deg. Det er du som har tatt oss ditt vi er i dag, ingen er så gode til å sette sammen tekster så kjapt som deg og ingen er like flinke til å dra i gang publikummet og Plankehaugen. Håper du tenker godt gjennom dette. Vi er sikkert 10.000 som backer deg opp og vil ha deg på Plankehaugenfeltet, mens kanskje 20-40 stykk ikke ønsker det, ikke gi dem den gleden klokan. Vær så snill! Bli!

sandradee

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 07
Innlegg: 1

Lagt til: 07 sep 07, 15:54

vi trenger  deg Zoran!!!

 

dette her er jo veldig veldig trist, plankehaugen er ikke det samme uten.. kan vi ikke alle stå sammen mot dette her,så vi kan beholde Zoran???


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 07 sep 07, 15:53

Ulv, ulv! Denne har vi hørt før

Zoran kommer alltid tilbake!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 07 sep 07, 15:55
støttes grådi !!!!!!!

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 07 sep 07, 16:02
Triste nyheter, samtidig har jeg en liten følelse av at han kommer på Brann-kampen, sterkere enn noen gang.. Men hva vet vel jeg?

---------------------------

sing loud, sing proud


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 07 sep 07, 16:08

Dette var trist, du blir savnet på kampene !

Tifo: vi slår ring om deg Klokan!

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 07 sep 07, 16:15

Jeg syns det er leit at du velger å gi deg på denne måten, det er helt klart at PH trenger deg. Selvom du til tider kan "dra det litt for langt" i kampens hete  Jeg og flere til håper du tenker nøye gjennom dette og kanskje ombestemmer deg. Husk det er mange som ønsker at du fortsatt blir å se med megafonen og er PH sin forsanger. Det har du vært i mange år og har sikkert vært borti liknende situasjoner før. Drit i dem som prøver å ødelegge for deg og vær der for FFK og supporterne som veldig gjerne ønsker deg der. Husk du er et forbilde for mange unge som er i startfasen av å bli glad i fotball og som ser hva det vil si og blø for laget sitt som supporter.  Min sønn på 11 år sier til meg på hver eneste kamp:

Nå kan vi begynne å synge for nå har sjefen kommet.....

Tenk deg godt om, jeg vet du vil savne det.........

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 07 sep 07, 16:34
Sånn vil vi se Zoran mot Brann


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 sep 07, 16:36
Endret: 07 sep 07, 16:39
Jeg har forstått det dithen at du mener vi som driver dette nettstedet burde ha feiet tråden som startet hele denne debatten "under teppet", slik at det ikke ble en diskusjon ut av det i det hele tatt. Det sier seg selv at vi ikke kan det, da trådstarter var kun saklig og kom med konstruktiv kritikk i sitt innegg.

Du må skille mellom vår jobb som moderatorer, og hva vi gjør og mener som privatpersoner. Selv om vi valgte å gjenåpne den tråden, er ikke det det samme som at en eller flere moderatorer motarbeider deg som person. Det blir helt feil å hevde, og det tror jeg faktisk de fleste også innser ikke er sant. At vi valgte å åpne den andre tråden synes jeg du bør ha forståelse for. Vi har mottatt langt flere mailer og private meldinger om at tråden måtte åpnes igjen fremfor at den burde stenges. I tillegg mener mange at det er en nødvendig debatt. Plankehaugen skal også ha mottatt flere meldinger på dette.

Du har aldri tidligere klaget når navnet ditt har blitt brukt i forumet. Flere ganger har du fått "støtte til Zoran"-tråder, "Takk til Zoran"-tråder, eller at du selv har skrevet rimelig krass kritikk mot Plankehaugen når du mener de ikke har vært så gode som du forventer. Ingen har klaget da - ikke engang du selv.

Når du nå får ett eneste kritisk innlegg tilbake, så tar du helt av. Personlig synes jeg det er barnslig, og jeg skjønner ikke helt hva du ønsker å oppnå med dette, eller hvordan det skal gjøre ting bedre. Jeg synes det er synd at du gir deg på forumet, og enda mer synd at du gir deg som forsanger. Jeg ønsker ikke det, og det tror jeg heller ikke noen andre gjør.

Men selv om du er en fantatisk god forsanger, må du likevel tåle å få kritikk. Absolutt ingen i ffksupporter.net har motarbeidet deg, men selv om jeg kjenner deg, så kan ikke jeg sensurere alle innlegg som kommer med kritikk mot deg. Vi lever i ett land hvor ytringsfriheten står høyt, og det må også du akseptere. Det er som nevnt faktisk et skille mellom vår jobb som moderatorer, og hva jeg personlig mener. Jeg kan ikke gjøre deg en tjeneste ved å renske bort kritiske innlegg, og samtidig la alle de rosende ordene stå. Det forstår du vel egentlig innerst inne?

Hvorfor gi seg som forsanger på bakgrunn at ett kritisk innlegg? Ta heller kritikken som en mann, voks med den, og kom tilbake sterkere enn noensinne. Innse at fremgangsmåten trolig ikke var den beste, bruk andre virkemidler neste gang, og dermed bli en enda bedre forsanger, selv om du allerede er den beste vi har.

Vi kommer til å slette ditt brukernavn dersom du virkelig ønsker dette, men tenk deg godt om.

Hva godt får du egentlig ut av det?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 sep 07, 16:38

Så lenge gutta ikke har slettet meg så kan jeg svare da.

Jo det hender at det har vært slike situasjoner før men da var det direkte rettet mot meg. Så lenge folk begynner å blande andre ting da synes jeg det blir for ille. I dag er det jobben i morgen familien min ? Nei takk dere. Og tro meg dette er faktisk ting som jeg har vurdert å anmelde til politiet. Nå er det slikt at kilde er en kunde på jobben og det kan kanskje gå utover ham. Derfor synes jeg det er greit å gjøre det på denne måte. Jobber som min finnes ikke akuratt på trær og jeg er jammen glad om å ha den. Om det hadde gått utover inventæret eller annet vet jeg ikke men for meg er det nok at sjefen min tar opp slike ting og det er faktisk han som har fått beskjed om dette så.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 sep 07, 16:41

Det var jo ikke pga. den tråden Zoran gir seg da, Holters. Han skriver jo om aksjonering mot jobben hans, og det er jo en ting som må tas på alvor.

Ellers er jeg enig i mye av det du skriver. Helt riktig at tråden ikke ble slettet, men enkelte innlegg syns jeg gikk litt over stokk og stein for å si det sånn.

Syns du skriver et godt og velbeskrevet innlegg, men inholdet er jo feil etter hva Zoran sier..(?) Han oppgir jo ikke den debatten og klager på seg som grunn for at han trekker seg, men at han har fått trussel/trussellignende beskjeder..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3