Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 07, 08:03
Opprinnelig postet av Bob Page

Syns også at Jonna hørtes sytete ut i den artikelen, iom han var missfornøyd med at han ikke vant en tittel i år...

Hvor er det Jonna sier noe om å ikke vinne noen tittel i år? Han signerte for FIRE år fordi han så på FFK som en klubb han kunne vinne noe (mer) med. Ikke nødvendigvis i år.

Enhver skroting må da forstå at en klubb som FFK vil kunne vinne noe, men ikke hvert år, men selv ikke den mest hardcore FFK-fan forventer en tittel hvert år...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 nov 07, 08:03
Opprinnelig postet av Bob Page

Syns også at Jonna hørtes sytete ut i den artikelen, iom han var missfornøyd med at han ikke vant en tittel i år...

Hva er galt med det? Skal man være fornøyd hvis man ikke vinner noe når man har ambisjoner om å vinne?? Det må være lov å ha ambisjoner om å ende sesongen litt over å bli nr seks eller syv i Tippeligaen... Så hvis det er syting så gjerne for meg.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 16 nov 07, 11:11

syns jonna gjorde et bra intervju jeg. kan ikke si at han syter å klager fordi han vil vinne noe. det viser at han er tent. å spillere som har som mål å vinne kamper er spillere vi trenger spør du meg.

syns det var helt feil av høili å gå ut å si at vi er avhengig av å selge bjørkøy for å få inn nye spillere. da kommer vel rbk til å prute ned prisen for å gi jonna en bedre kontrakt.

men det er ikke noe tvil om at jonna ikke er en høyre kant. trur vi hadde gjort en bedre sesong med en god spiller på høyre kant. kan heller sette bjørkøy på v.back. trur han er den beste spilleren vi har som kan spille på v.back i øyeblikket.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 nov 07, 13:30
Han er kunkritisk teil seg selv og laget, det må jo være lov.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 nov 07, 15:28

Fredrikstad Blad melder på nett at agent Stig Lillejord og Knut Torbjørn Eggen skal i samtaler igjen i dag.

Det beste hadde vært å fått en avklaring så fort som mulig, for å få saken ut av verden.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 nov 07, 21:45

RBK tolker de samtalene som positive for de ihvertfall : http://www.rbkweb.no/vis/5663

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 nov 07, 09:34
Opprinnelig postet av Fjedjik

RBK tolker de samtalene som positive for de ihvertfall : http://www.rbkweb.no/vis/5663

 

 

Deilig! Håper det går i orden.. Så kan vi snart starte å hente nye spillere også..


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 nov 07, 16:14

Jeg håper nå at Bjørkøy blir hos oss. Avklaring ihvertfall innen onsdag http://fotball.adressa.no/eliteserien/article94861.ece

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 nov 07, 16:20
Håper egentlig mest på Jonna til RBK og Øyvind Storflor+noen millioner i retur. Storflor er et godt alternativ til de vingene vi allerede har.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 nov 07, 16:51
.... Er enig med deg i at Storflor hadde vært en fin spiller for oss.......

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 nov 07, 04:48

Opprinnelig postet av Knut Thorbjørn Eggen
 At en spiller er kaptein ett sted, betyr ikke nødvendigvis at han er i samme posisjon i laget om han skifter klubb. En spillers betingelser må også henge sammen med dem vi allerede har i klubben. Vi betaler ut fra hva som er smertegrensen for en spiller, og ut fra behovet vårt for ham, mente sportsdirektøren, som aldri har nektet for at han kan tenke seg å se Bjørkøy i RBK-drakt.

 

Skjønner ikke Eggen at tiden da spillere ville til RBK kun fordi det var RBK er over ? Bjørkøy er ikke interesert  i å gå ned i lønn, som jeg forstår meget godt. Hvis Eggen vil ha Bjørkøy så mye som han har utrykt, må han matche det i lønn, og er det ikke Eggen sjøl som har vært med på å forhandle frem Bjørkøys FFK-lønn ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 nov 07, 12:12
Her beviser vel eggen en gang for alle hvorfor FFK hentet spillere som tamaz szekeres, martin wiig, are tronseth etc.... eneste spillerne som aksepterte lave lønninger pga at de viste at de ikke var gode nok til andre klubber... Jaggu glad vi har fått inn folk som kan forhandle!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 20 nov 07, 12:33

Blir så dumt det du skriver fredrikstadpatriot. Eggen hentet på den tiden disse spillerne fordi FFK ikke hadde råd til å hente spillere fra øverste hylle, ikke pga hva spillerne aksepterte for lønn..Wiig var 2 år tidligere en av kometene i norsk fotball med mye talent, tamas og tronseth ble hentet som back up. KTE hentet også mye kvalitet til en billig penge. Jonna ble hentet for 750 000, etc. Mange andre ble hentet som på den tiden lyktes i FFK. Mulig at du personlig har noe imot KTE, men at Jonna har en kjempelønn i FFK er en kjent sak, og at RBK har en restriktiv lønnspolitikk er også kjent. Ikke gi KTE skylda for alt negativt. Klart han forhandler etter de retningslinjer RBK styret har gitt. Ingen andre utenfor Fredrikstad skjønner hvorfor ikke Fredrikstad og FFK fans ikke forguder Eggen og gir mannen kreditt og ære for det han fikk til i Fredrikstad. det er ikke kun penger alene som har fått FFK der de er idag. Men en god og dyktig trener. Deler av Fredrikstads befolkning beviser enda en gang hvor store sutrepaver de er, samtidig som man viser manglende faglig fotball kompetanse.

   

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 nov 07, 13:12

Flott Lars at du har den fotballfaglige forståelsen som skal til, og du stiller deg bak KTE  når det gjelder "omtale" av de som tør å kritsiere.

Synes faktisk det er greit å  være  blant " brønnpisserene uten  din faglig fotballforståelse".

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 20 nov 07, 13:50

Da er det endelig avklart.

http://www.rbk.no/incoming/article94934.ece

Det blir nok en rar sesong for JAB til året.

---------------------------

Any given sunday


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 20 nov 07, 13:57
Hvis JAb fortsetter den negative trende han har hatt i år, tror jeg ikke han kommer til noen "større" klubb i det hele tatt. Intet som gleder meg mer enn at folk som strever vettet av seg for å komme vekk, blir sittende med svarteper. Hele tiden har han prøvd å fremstå som interessert i å fortsette i FFK, men da hadde han ikke gått inn i en ny forhandlingsrunde med Bartissene. Eggen fortsetter å drite seg ut, i mine øyne.

---------------------------

-Elsker alle-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 nov 07, 14:04
Endret: 20 nov 07, 14:05
Hm, merker at jeg ble litt skuffa nå. Jeg hadde i grunnen håpet at Bjørkøy skulle bli solgt. Vi får satse på at han tar revansje til året - storspill, 15 mål for FFK og rett inn i landslagstroppen.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 20 nov 07, 14:06

Opprinnelig postet av Krumtapp
Det blir nok en rar sesong for JAB til året.

Hehe, det må være litt kjipt for Jonna å gå fra å bli sett på som en  krumtapp og askeladd til bli oppfattet som en grisk sutrekopp.

Gutten har jo tydlig mista bakkekontakten. Tenk om noen hadde sagt til han når hans spilte i Hønesfoss "Du vil om ikke lenge spille takke nei til Rosenborg og CL fordi du synes synes at du fikk bedre lønn i FFK".

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 nov 07, 14:09
Opprinnelig postet av Krumtapp
Da er det endelig avklart.

http://www.rbk.no/incoming/article94934.ece

Det blir nok en rar sesong for JAB til året.

Æsj, dumme rbk.no... Jeg bruker for lang tid på å skrive:

ffksupporter.net:
RBK-forhandlinger brøt sammen:
Bjørkøy blir i Fredrikstad

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 nov 07, 14:14

Yjesss ! vi beholder Bjørkøy ! godt valg.

hmm...enda en på RBK`s ønskeliste som sier nei..ha..ha..ha...

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24