Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 sep 07, 10:57
Endret: 08 sep 07, 10:57
Eggen er alltid morsom å høre på, spesielt når han desperat prøver å overbevise journalister om pisspreket hans er helt utrolig fornuftig. ;)

Tviler vel egentlig på at jonna går til RBK, men verre ting har skjedd.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 08 sep 07, 18:19
Hvis RBK vil ha ham, så kjøper de ham. Ikke første, og garantert ikke siste gangen RBK kjøper nøkkelspillere fra andre klubber og benker dem hos seg selv. Svekke konkurrentene heter det. De er uansett i en så sterk posisjon økonomisk at de egentlig kan kjøpe hvem de vil i Norge. Tipper at Bjørkøy går hvis RBK tar medalje i serien, og de kommer et stykke i CL, eller leverer gode resultater. Ikke noe å si på!

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 02 nov 07, 21:37
Endret: 02 nov 07, 21:39
Noen som så TV2-sporten nå? Det virket som en overgang for kapteinen vår til RBK var nær forestående. Knut Torbjørn Eggen ble intervjuet og virket svært interessert i å hente Jonna. Det ble spekulert i en overgangsum på rundt 10 mill. Bjørkøy selv ville ikke kommentere saken.

Men det skal sies at reportasjen var av godt gammelt TV2-slag, det vil si kryssklipping på høyt nivå.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 02 nov 07, 21:57
Hvis det stemmer bør han selges.

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 07, 21:57
hvis vi mister bjørkøy så må vi ha inn en god potet. eller så må vi ha inn en sentral midtbanespiller i backup for gashi å kasey. i tillegg må vi få inn en høyre midtbane å høyre back siden bjørkøy kan bekle de rollene. kan bli dyrere enn å selge spør du meg.

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 02 nov 07, 22:36

Hva med Bjørkøy -------> RBK

og Øyvind Storflor ------> FFK

Vi får en god høyrekant mot en god høyrekant?

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 02 nov 07, 22:41
http://www.rbkweb.no/vis/5622   der bekreftes det hele

---------------------------

Røde og hvite er de beste =)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 nov 07, 22:49
Spørs om FFK slipper ham da. Han har tross alt 3 år igjen av kontrakten... Høili var veldig tydelig imot på TV2 Sporten ihvertfall... Og skulle det vise seg at FFK selger ham, bør ham ikke gå får under 20 mill... Hvis RBK vil ha ham med 3 år igjen av kontrakten sin, bør de bla opp så det svir..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 nov 07, 23:58
Hvis Rosenborg er villig til å betale 10 millioner kroner, så er det etter min mening ingenting å lure på.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 nov 07, 00:35
Faktisk helt enig constanza her. Vi kjøpte han for 1.1`? Selger videre for et sted mellom 6-20 millioner. Tjent fett på han. Og kan investere i nye gode spillere. Håper det skjer, Bjørkøy har falt i år synes jeg!

---------------------------

Från södermalm kommer vårt lag som spöar djurgården och gnaget värje dag. VÄRJE DAG


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 nov 07, 01:15

FFK har allerede hodet i RBK, det mener jeg de siste kampene har vist.

Det var et scoop av FFK og tegne 3 år kontrakt, det presser om salgssummen, slik at FFK får trolig mer for han enn han egentlig er verd. Jonna er en OK spiller, men det virker som flere enn meg faktisk mener at både Wehrman og Gashi  er bedre.

FFK bør satse på en midtbanemann som kan yte Wehrman og Gashi kamp om plassen og kanskje også være noe for framtiden. Demodov kan være mannen, bytter gjerne Jonna med han  ( pluss at FFK trolig sitter igjen med en 2-3 mill fortjeneste).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 03 nov 07, 02:34

Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 nov 07, 06:50
Opprinnelig postet av Jotjar

Er det noen her som vet hvor mye Hønefoss skal ha prosentvis av et salg? Nå vet ikke jeg om det er med en slik prosent, blir ikke overrasket om klubben min ikke har klart å få med det. Men hadde ikke gjort noe om vi fikk en ekstra million eller så for han

 

Skal ikke se bort i fra at det havner en liten slump i Hønefoss hvis Bjørkøy forsvinner..  Men kanskje vi også får en ny midtbanespiller fra Hønefoss.. Demidov

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 nov 07, 09:11
Hvis vi får rundt 10 mill for Jonna bør vi helt klart selge. Vi får nok uansett inn en høyrekant som er klart bedre enn Jonna på kant og da hadde Jonna kun blitt backup i klubben vår. Likte forslaget om å få med Storflor på kjøpet men vil enda mer ha Espen Hoff som ny høyrekant..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 07, 09:31
jeg syns jonna har vært mye opp og ned i kvalitet og det spørs om hvor mye spille tid han vil få i RBK, men det er jo ikke vårt problem. Jeg ønsker jonna lykke til der oppe om han tror det vil bli noe bedre en å være her, for ett topp lag skal vi bli og da må vi ha en bedre høyre kant en jonna.

---------------------------

http://keiko99.net


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 03 nov 07, 19:39
Etter kampen i dag så viser han at det er greit å sende ham til barteland. Kan faktisk ta på meg oppgaven å kjøre ham nordover.

---------------------------

Marching on together!


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 03 nov 07, 19:39
Bjørkøy kan bare dra til Trondheim. Syntes ikke han har levert denne sesongen. 

---------------------------

#18™


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 nov 07, 21:47

Opprinnelig postet av JonAG
Etter kampen i dag så viser han at det er greit å sende ham til barteland. Kan faktisk ta på meg oppgaven å kjøre ham nordover.

 

Faktisk enig der....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 nov 07, 21:50

Nå har jeg hele tiden forsvart Jonna, men etter sist helgs kamp mot Godset og dagens kamp mot Odd, har jeg bare en ting å si. Selg, selg, selg!!!!

Mannen er ikke noe å samle på. Bare cash inn, å få inn en ung og sugen midtbanespiller (Demidov, eller noen av Start gutta)

Takk for sesongen 2005, og 2006 Bjørkøy. I år vil jeg ikke takke for noen ting, ettersom du har vært langt under pari


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 03 nov 07, 22:16

Bjørkøy har lenge vært en av mine favoritt spillere, men nå er jeg kanskje enig... Selg.

Få noen kroner for han +Øyvind Storflor

Så kan Høili legge til noen kroner, slik at vi får Kristofer Hæstad som backup på midtbanen

---------------------------

Målsettingen i 2007 må være 4.plass, etter tidlig exit av Nybergsund og Hammarby.
Blø for drakten!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 10 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3