Husk meg
Brukernavn
Passord

Jonna klar for RBK etter sesongslutt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 20 nov 07, 23:02

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av jambo
Siden den første dagen Jonna ble plassert på kanten/benken har han tydelig vist sin misnøye i stillhet. "Jeg spiller der treneren mener jeg er best for laget", my ass!!!


Skjønner godt at han har vært misfornøyd med det. Her får mannen 4 års kontrakt, kapteinsrolle og vakre løfter om at man skal bygge laget rundt ham, og hva skjer? Jo, man plasserer den lojale Jonna på kanten i en rolle han ikke er spesiellt komfortabel med, fordi man etter en halv sesong plutselig finner det for godt å kjøpe inn en spiller som har sin plass på tlfeldigvis akkurat den plassen hvor man skulle bygge laget rundt Bjørkøy. Premissene Jonna signerte fire år for er fullstendig forsvunnet, og neste år er han sannsynligvis en halvgod høyreving uten kapteinsbind. jeg skjønner godt at han kansje vil flytte på seg.

 

Hør,hør!

Utrolig hvordan enkelte her rakker ned på han. Virker som om han har noe personlig uoppgjort med en del folk her inne, hvilket jeg tviler på.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 21 nov 07, 08:54
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av jambo
Siden den første dagen Jonna ble plassert på kanten/benken har han tydelig vist sin misnøye i stillhet. "Jeg spiller der treneren mener jeg er best for laget", my ass!!!


Skjønner godt at han har vært misfornøyd med det. Her får mannen 4 års kontrakt, kapteinsrolle og vakre løfter om at man skal bygge laget rundt ham, og hva skjer? Jo, man plasserer den lojale Jonna på kanten i en rolle han ikke er spesiellt komfortabel med, fordi man etter en halv sesong plutselig finner det for godt å kjøpe inn en spiller som har sin plass på tlfeldigvis akkurat den plassen hvor man skulle bygge laget rundt Bjørkøy. Premissene Jonna signerte fire år for er fullstendig forsvunnet, og neste år er han sannsynligvis en halvgod høyreving uten kapteinsbind. jeg skjønner godt at han kansje vil flytte på seg.

 

Hør,hør!

Utrolig hvordan enkelte her rakker ned på han. Virker som om han har noe personlig uoppgjort med en del folk her inne, hvilket jeg tviler på.

Jeg også skjønner at han er misfornøyd og vil forlate klubben etter det som skjedde på slutten av årets sesong. Men det som irriterer meg er at han mener at han bør spille på en annen plass på banen, og at det er den eneste grunnen til at han ønsker seg bort. Hvorfor i svarte helv.... skal det da stoppe på at han ikke fikk nok lønn i RBK? Vil han spille fotball eller bli millionær? Nå må han bestemme seg. Han kan ikke bare bli her fordi han vil melke mest mulig kroner ut av klubben. Enten blir han her fordi han trives på kanten, eller så bytter han klubb. Enkelt og greit.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 nov 07, 09:33
- Bjørkøy forlangte ni mill. over fem år

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 nov 07, 09:49
Freskt av Bjørkøy det

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 nov 07, 10:40
Jeg skjønner det godt jeg, om han trives i FFK, hvorfor skal han da gå ned i lønn for å spille i RBK? Og hvis de virkelig ville satse på han hadde de møtt krava. Det er snakk om at han skal leve når han legger opp også.
Og hadde han virkelig ville spilt i RBK hadde han firt litt på krava.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 21 nov 07, 10:56
Trives i FFK ? må være ganske naiv om man tror det, eventuelt ha fulgt heller dårlig med etter sommeren.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 nov 07, 10:58
www.f-b.no/article/20071121/FFK/711210001/1017/AKTUELT
Han forsvinner nok uansett, men jeg liker Bjørkøy jeg. Han har ikke gått ut og klagd i media, men tatt dette internt i klubben.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 nov 07, 11:14

Bjørkøy 1.9 mill i året.

Nå må grensen på galskap være nådd ,en middelmådig fotballspiller  krever 1.9 mill i året og blir "furten" dersom han ikke får det.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 21 nov 07, 11:42

Opprinnelig postet av Dokka
Jeg skjønner det godt jeg, om han trives i FFK, hvorfor skal han da gå ned i lønn for å spille i RBK? Og hvis de virkelig ville satse på han hadde de møtt krava. Det er snakk om at han skal leve når han legger opp også.
Og hadde han virkelig ville spilt i RBK hadde han firt litt på krava.

Han skal vel fortsette sin yrkeskarriere når han gir opp fotballen? "Leve når han legger opp??" Dersom FFK skal lønne sine spillere etter prinsippet at "dere tjener nok penger her for ett helt liv" forstår jeg godt at det blir trøbbel med økonomien...

Må si jeg ikke trodde mine egne øyne når jeg leste overskriften "krever 9 mill over 5 år" Herregud - hvor skal dette ende? Ser det spekuleres i at han har 1,5 mill pr. år i FFK??? Hadde jeg hatt samme lønnen hos min arb.giver og ikke levert bedre innsats enn det Bjørkøy har gjort etter sommeren, hadde jeg vært på NAV forlengst...

Nei, få solgt`n vekk. Middelmådig og overbetalt!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 21 nov 07, 11:49
Kan egentlig ikke tenke meg at disse talla stemmer i det hele tatt. Men om han tjener så bra i FFK forstår jeg godt at han blir.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 21 nov 07, 11:58

Opprinnelig postet av Dokka
Kan egentlig ikke tenke meg at disse talla stemmer i det hele tatt. Men om han tjener så bra i FFK forstår jeg godt at han blir.

Jepp - er nok sånn det blir dersom han ikke firer på krava sine. Ingen TL-klubber som er villig til å betale det han krever..

Men man kan jo lure på om ikke agenten hans, Stig Lillejord, legger noen føringer mtp. egen provisjon her..? Litt "på jordet" for å si det sånn

Blir muligens også vanskelig for Bjørkøy å bli i FFK etter dette? Skal litt til å opparbeide tilliten igjen nå....


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 nov 07, 12:01
Hvis han fortsatt er i klubben til seriestart får han nok en "varm" velkomst.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 21 nov 07, 12:19

Opprinnelig postet av sklitakling
Hvis han fortsatt er i klubben til seriestart får han nok en "varm" velkomst.

Han har i såfall en hel vinter å forberede seg på - og opparbeide ett snev av tillit...


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 07, 13:07
Sjekket JAB på ligninga, og fikk oppgitt snaue 700.000,- i inntekt. Men med null i formue, må man regne noe høyere grunnet fradrag. Hvis man antar at han har 1.000.000,- i året, er det smått utrolig at han skal doble lønna si i RBK. Enten er det fakatfeil ute og går her, eller så har han helt urealistiske tanker om seg selv. Forøvrig enig med den som skrev at forutsetningene for hans kontrakt er vekk, og kan skjønne at han vil vekk. Tror bakkekontakt er et nøkkelbegrep her.

---------------------------

-Elsker alle-


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 nov 07, 13:26

Likninga forteller vel ikke akkurat så veldig mye. Vanskelig å lese noe ut av den.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 nov 07, 17:18

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis man antar at han har 1.000.000,- i året,

Da tror jeg antakelsene dine er rimelig på jordet. Nærmere 2 mill helt garantert! Hvor henter du 1 mill fra?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 nov 07, 19:34
JAB har et sted mellom 1 og 1,5 mill i året. Ikke mer, men jammen er det nok...

Tror KTE fikk kalde føtter der oppe og at var var redd for å ende opp i problemstillingen med hvem av Demidov, Tettey, Skjelbreid, Sapara og da evt JAB som skulle kle midtbanen til Rosenborg med kun tre plasser. Det er relativt innlysende spør du meg... Per dags dato vil verken Demidov eller JAB kunne danke ut de tre andre, og da ville en av de bli overflødig. Demidov er for det første yngre enn JAB og har etter min mening potensial til å bli en virkelig stor spiller.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 07, 21:00
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis man antar at han har 1.000.000,- i året,

Da tror jeg antakelsene dine er rimelig på jordet. Nærmere 2 mill helt garantert! Hvor henter du 1 mill fra?

 

Når du kan være så sikker at du skriver helt garantert nærmere 2 mill, hvor er dine beviser? Veldig så skråsikker på tynn is... Han sto oppført med denne summen, og jeg antok at han hadde en del trekk grunnet gjeld siden han ikke sto oppført med formue, uansett er ikke disse trekkene så veldig store. Mulig han trikser, men det har ikke jeg noe greie på (hadde jeg bare hatt det...)

---------------------------

-Elsker alle-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 nov 07, 00:28
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis man antar at han har 1.000.000,- i året,

Da tror jeg antakelsene dine er rimelig på jordet. Nærmere 2 mill helt garantert! Hvor henter du 1 mill fra?

 

Når du kan være så sikker at du skriver helt garantert nærmere 2 mill, hvor er dine beviser? Veldig så skråsikker på tynn is... Han sto oppført med denne summen, og jeg antok at han hadde en del trekk grunnet gjeld siden han ikke sto oppført med formue, uansett er ikke disse trekkene så veldig store. Mulig han trikser, men det har ikke jeg noe greie på (hadde jeg bare hatt det...)

Skattelister gir ingen info om hvor mye en person har i intekt eller hvor stor formue den personen har. De viser bare hvor mye skattbar inntekt og formue personen har.. Til sammenlikning står Raio oppført med 0 (null) i både inntekt og formue, og ingen kan vel tro at Raio spiller gratis for FFK....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 nov 07, 07:43

Skattelistene er jo for 2006. Han reforhandlet ny kontrakt i januar 2007 og fikk helt sikkert lønnsforhøyelse i forhold til hva han tjente i 2006.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3