Husk meg
Brukernavn
Passord

Supporter turnering i Særp lørdag 8. september......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 05 sep 07, 11:20
Det blir supporter turnering i Særp til lørdag..  Er det noen som ønsker og bli med så er det bare og ta kontakt med meg! Etter turneringa er det pizza øl og landskamp på stor tv..     La oss vise særpinger hvordan man spiller fotball.!!!Oppmøte kl 1000 Sparta amfi.. vi spiler på kunstgress!

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 sep 07, 20:40
Veldig dumt å legge den til SupporterCupen 07 dagen da...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 05 sep 07, 20:47
Opprinnelig postet av bluemadness
Det blir supporter turnering i Særp til lørdag..  Er det noen som ønsker og bli med så er det bare og ta kontakt med meg! Etter turneringa er det pizza øl og landskamp på stor tv..     La oss vise særpinger hvordan man spiller fotball.!!!Oppmøte kl 1000 Sparta amfi.. vi spiler på kunstgress!



Er det for herrkjønn eller begge deler?

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 sep 07, 20:48
Har du litt mer info?
Hva koster det? Hvor mange kamper er det snakk om? Lengde på kampene? 7er eller 11er fotball osv?
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 sep 07, 21:56
Dette er en veldig uofisiell turnering. Koster ingenting, hvis man ser bort ifra pils utover kvelden. Foreløpig er det bare herrelag påmeldt..7`erfoppal, kampene er innenfor normal kondisrekkevidde vil jeg anta..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 06 sep 07, 09:00

Set er 7man`s fotball ! Koster ingen ting, kun fri viljen..lengden på kampene er litt usikkert men det blir vi opplist om når vi kommer til særp...

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 06 sep 07, 09:04
Særpinger har faen meg mye rart for seg... Nå skal klanen arrangere supportercup på ekebergsletta den samme dagen, og det er i regi av NSA.. helt utrolig at Fossefallet klarer å lage en egen turnering samme dagen... hvorfor blir de ikke med til Oslo isteden? hvor det er 40 (+/-) lag som er med, fra hele landet...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 06 sep 07, 09:45
Opprinnelig postet av becks723
Særpinger har faen meg mye rart for seg... Nå skal klanen arrangere supportercup på ekebergsletta den samme dagen, og det er i regi av NSA.. helt utrolig at Fossefallet klarer å lage en egen turnering samme dagen... hvorfor blir de ikke med til Oslo isteden? hvor det er 40 (+/-) lag som er med, fra hele landet...


Det er overhodet ikke Fossefallet som står bak dette.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


bluemadness

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 06
Innlegg: 47

Lagt til: 13 sep 07, 12:20
Takk til alle som blei med på turneringen.. Resultater:  Isko Boys - Brh 1-1 , Brh- Mench,U 2-0 , Liverpool- Brh 4-1..... takk til alle gutta som var med på og lage god stemmning på tribunen..     PS: Det blei noe blussing... hihihi

---------------------------

VOLIM TE MAMA AL ` NE VISE OD DINAMA......



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3