Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Stabæk - FFK (19. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 sep 07, 14:34

Det er egentlig veldig få lag jeg unner gull... og Brann er ihvertfall ikke et av dem... Jeg liker at bergenserne lider.. Det kler dem jævlig godt. Av de laga som ligger i toppen nå unner jeg faktisk Stabæk gullet mest, utrolig nok. Tror ikke seks poeng er for mye for dem. Det er vel sju kamper igjen.

Og jeg tror ikke noe særlig på at vi har tapt vår siste kamp i år. Til det er laga i TL altfor jevne. Typisk oss å få bank av Godset hjemme eller no :)


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 04 sep 07, 15:37
Vinner FFK  de syv gjenværende  kampene, heter seriemesteren 2007: FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB

---------------------------

LUPUS LUPUS


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 04 sep 07, 15:44
Opprinnelig postet av sveinung
Vinner FFK  de syv gjenværende  kampene, heter seriemesteren 2007: FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB


Da skal vel helst laga over TAPE en del også, er jeg redd. ;-)

---------------------------

Svensk magi!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 sep 07, 16:06

Noen som kjenner til dette?

FFK-supporter i arresten

– Det var mange involvert, men han vi innbragte var den som utmerket seg, sier Bjørnnes.

www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article140065.ece


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 04 sep 07, 16:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Noen som kjenner til dette?

FFK-supporter i arresten

– Det var mange involvert, men han vi innbragte var den som utmerket seg, sier Bjørnnes.

www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article140065.ece

Står noe om det her...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 sep 07, 23:26

Ser ut som Aftenposten har begynt å like FFK. Totte,PAC og Kasey på rundens lag.

Link

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 sep 07, 08:39
VG hadde Kasey og PAC!!! Sto for øvrig en del om FFK i VG i går, moro!!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 05 sep 07, 09:32

Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av sveinung
Vinner FFK  de syv gjenværende  kampene, heter seriemesteren 2007: FREDRIKSTAD FOTBALLKLUBB


Da skal vel helst laga over TAPE en del også, er jeg redd. ;-)

Desverre ja. Lekte litt med en tabellkalkulator i går, og selv om FFK skulle klare full pott herfra og inn ligger både Brann og LSK svært godt an for å slå oss. Begge de lagene må falle helt ut av stilen for at vi skal kunne ta dem igjen. Men en tredjeplass er absolutt innen rekkevidde dersom høsten i år blir noe ala høsten 2004.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 sep 07, 21:14
Opprinnelig postet av benksliter`n

Ser ut som Aftenposten har begynt å like FFK. Totte,PAC og Kasey på rundens lag.

Link



Det rett og slett utrolig artig at PAC spiller så godt for tida. Den gutten er et levende bevis på hva du kan oppnå hvis du har tillit, jobber hardt og er fokusert.

Og til alle dere som har klaga over PAC opp igjennom: Lær av dette! Ikke vær så utrolig skeptiske og fordømmende overfor egne spillere! Det ER mulig å spille seg i form, sjøl for forholdsvis umeritterte lokale spillere, i motsetning til å kjøpe seg til resultater.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 06 sep 07, 08:28

Opprinnelig postet av Asgeir


Og til alle dere som har klaga over PAC opp igjennom: Lær av dette! Ikke vær så utrolig skeptiske og fordømmende overfor egne spillere! Det ER mulig å spille seg i form, sjøl for forholdsvis umeritterte lokale spillere, i motsetning til å kjøpe seg til resultater.

Jeg har aldri klaga på PAC, men er en av dem som har ønsket stabil høyreback en stund. PAC er litt som Brenne da han var hos oss: de er begge gode høstspillere. Det viste seg med Pål i år igjen. På sitt beste holder Pål topp TL-klasse, men på det dårligste kan det virke som han holder bunnivå i Adecco. All honnør til Pål som er en evig sliter i FFK-drakta, og den innsatsen han legger ned, men jeg ønsker meg fortsatt stabil, ung høyreback. De er bare ikke så lette å finne

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 sep 07, 08:51
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av benksliter`n

Ser ut som Aftenposten har begynt å like FFK. Totte,PAC og Kasey på rundens lag.

Link



Det rett og slett utrolig artig at PAC spiller så godt for tida. Den gutten er et levende bevis på hva du kan oppnå hvis du har tillit, jobber hardt og er fokusert.

Og til alle dere som har klaga over PAC opp igjennom: Lær av dette! Ikke vær så utrolig skeptiske og fordømmende overfor egne spillere! Det ER mulig å spille seg i form, sjøl for forholdsvis umeritterte lokale spillere, i motsetning til å kjøpe seg til resultater.

 

Enig at PAC har vært god i det siste.. Men fy så mange baklengs vi har sluppet inn pga han tidligere... Men nå spiller han bra og ingenting er jo bedre enn det..


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 sep 07, 11:36
Som Simen Brenne, er Czwartek en høstspiller. Og det har han vært i de siste fire sesongene. Han spiller akkurat som forventet, mindre bra på våren. Glimmrende på høsten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 sep 07, 17:21
Kremt. kremt.. Stabæk - FFK ligger ute...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3