Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva feiler det folk?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 31 aug 07, 00:33

Jeg beklager på forhånd at jeg hogger hue av noen nå, men i kveld er jeg bare forbanna!!!

Dette vet jeg er tatt opp flere ganger i andre tråder, men nå må jeg bare nevne det igjen! Dem som sto bak meg på "plankehaugen felte" i dag fikk meg nesten til å tippe helt over!  Dem sang ikke. Nesten så dem ikke gadd å klappe. Men å slenge dritt(høylytt) til egene spillere i 90 min, det klarte dem!!!  Hva faen er det for noe???

Greit at jeg selv kan bli oppgitt over egene spillere innimellom, men fra første minutt var det tydelig at de hadde bestemt seg for at han derre Ramberg, han var bare dritt dårlig. Og når Hoås kom inn.... ja det er lenge siden jeg har hørt så mye oppgulp for å si det sånn!  Greit nok at jeg ikke skjønner helt hvorfor han kom inn. Men når en FFK spiller kommer inn så gi mannen støtte for faen!  Vi er der for å støtte laget og de 11 som er på banen til enhver tid!  Samme om vår personlige mening er at en eller to av dem ikke skulle vært der! For det er ihvertfall helt sikkert at en spiller som hører bare dritt uansett hva han gjør ikke klare å ta frem det lille ekstra... Kansje det lille ekstra som skal til for å avgjøre kampe!?!

Nå skal jeg ikke mase om at PH feltet kun skal være for syngende supportere da det er tatt opp mye i tidligere tråder, men det jeg skal mase om er at folk som kun klarer å slenge dritt til egene spillere og ikke klarer å synge kan enten finne seg et annet sted på stadioen (f.eks sammen med borte supporterene) å sitte eller bare holde seg hjemme! For dere har vi faen ikke brukt for på PH feltet!!!

Så med dette håper jeg at dem dette gjelder tenker litt over dette å skjerper seg, og jeg tror nok ikke jeg er alene om å mene dette. For man er vell medlem i PH å drar på kamper for å støtte laget og ikke for å ødelegge motivasjonen til egene spillere?

Til slutt vil jeg bare si at det var jæv.... synd vi ikke slo ut hammarby i dag! Vi var best! Det var vi som ville spille fotball!    Takk for kampen til dere som støtter laget og er ekte supportere!!!

 

 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 31 aug 07, 00:44
Kunne ikke vært mer enig...

---------------------------

Målsettingen i 2007 må være 4.plass, etter tidlig exit av Nybergsund og Hammarby.
Blø for drakten!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 31 aug 07, 00:48
Jepp.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 31 aug 07, 07:07
Er så enig, så enig.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 aug 07, 07:38
Endret: 31 aug 07, 07:38
Opprinnelig postet av LarsH

Jeg beklager på forhånd at jeg hogger hue av noen nå, men i kveld er jeg bare forbanna!!!

Dette vet jeg er tatt opp flere ganger i andre tråder, men nå må jeg bare nevne det igjen! Dem som sto bak meg på "plankehaugen felte" i dag fikk meg nesten til å tippe helt over!  Dem sang ikke. Nesten så dem ikke gadd å klappe. Men å slenge dritt(høylytt) til egene spillere i 90 min, det klarte dem!!!  Hva faen er det for noe???

Greit at jeg selv kan bli oppgitt over egene spillere innimellom, men fra første minutt var det tydelig at de hadde bestemt seg for at han derre Ramberg, han var bare dritt dårlig. Og når Hoås kom inn.... ja det er lenge siden jeg har hørt så mye oppgulp for å si det sånn!  Greit nok at jeg ikke skjønner helt hvorfor han kom inn. Men når en FFK spiller kommer inn så gi mannen støtte for faen!  Vi er der for å støtte laget og de 11 som er på banen til enhver tid!  Samme om vår personlige mening er at en eller to av dem ikke skulle vært der! For det er ihvertfall helt sikkert at en spiller som hører bare dritt uansett hva han gjør ikke klare å ta frem det lille ekstra... Kansje det lille ekstra som skal til for å avgjøre kampe!?!

Nå skal jeg ikke mase om at PH feltet kun skal være for syngende supportere da det er tatt opp mye i tidligere tråder, men det jeg skal mase om er at folk som kun klarer å slenge dritt til egene spillere og ikke klarer å synge kan enten finne seg et annet sted på stadioen (f.eks sammen med borte supporterene) å sitte eller bare holde seg hjemme! For dere har vi faen ikke brukt for på PH feltet!!!

Så med dette håper jeg at dem dette gjelder tenker litt over dette å skjerper seg, og jeg tror nok ikke jeg er alene om å mene dette. For man er vell medlem i PH å drar på kamper for å støtte laget og ikke for å ødelegge motivasjonen til egene spillere?

Til slutt vil jeg bare si at det var jæv.... synd vi ikke slo ut hammarby i dag! Vi var best! Det var vi som ville spille fotball!    Takk for kampen til dere som støtter laget og er ekte supportere!!!

 

 

HELT enig!!

Sist kamp var jeg litt sent ute, og måtte stå på venstresiden(Zorans venstreside), og der var det knapt EN som sang, bare jeg, brodern, kompisen hans, dama hans og dama mi som sang..

Dette innlegget her, burde du også skrevet i avisa, for da hadde kanskje ALLE sett det(ikke alle som har nett eller er her :P )

Men jeg er enig...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 aug 07, 08:16
Opprinnelig postet av LarsH

Dette vet jeg er tatt opp flere ganger i andre tråder, men nå må jeg bare nevne det igjen!

Jeg har to spørsmål til deg:

1. Fortalte du de det gjelder at de bør støtte egne spillere fremfor å slenge dritt?

2. Tror du de som slenger dritt er her inne og leser det du skriver?

Hvis du er sikker på at du har rett i pkt. 2 kan jeg forstå at du skriver her inne. Det er som du skriver mange tråder med "han bak", "de ved siden av", osv, er halvrasister, negative mot egne spillere, klapper ikke, osv.

Hvis du sa til dem har du full kudos fra meg. Hvis ikke synes jeg du bør gjøre det neste gang... Hvis ingen sier fra trur disse idiotene at de har full støtte hos sine andre. 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


MåkoMæl

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 05
Innlegg: 37

Lagt til: 31 aug 07, 08:19
Helt enig med deg i din frustrasjon! Var mange rundt meg på PH-feltet som buet på både Ramberg og spesielt Hoås. Jeg snudde meg irritert og sa at dem ikke skulle klage på egne spillere - fikk bare kjeft tilbake, hehe. Folkens! La oss heretter slå ned på trakassering av egne spillere. Om vi alle sier i fra til de som er negative rundt oss på stadion, så kanskje vi kan snu disse mobbetendensene.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 31 aug 07, 08:30
Jeg er helt enig. Når jeg sitter hjemme forran tvn har jeg lov å klage høyt når egne spillere ikke får det til. På stadion skal de STØTTES. Dette er laget vårt, de blir bedre når publikum gjør en innsats. Jeg må inrømme at jeg ikke er den som roper i 90 min, men jeg setter meg på stadion utifra det. Men klage på egne spillere på stadion, bue, det er en uting.
I går spilte laget en stor kamp og om de klarer å fortsette dette spillet, da blir det desverre (for dere tullinger som buer) ingen å bue på.

STØTT GUTTA

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 07, 11:26

Hva med at ramberg begynner å prestere???

neida, en skal ikke bue og slenge dritt om egene spillere for det, og ihvertfall ikke høylytt, jeg nøyer meg med en enkelt å nei eller faen de gangene ramberg f.eks gjør feil, (eller de andre) men det må da være lov? jeg kan ikke klappe for egne spillere når de leverer feilpasninger?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 31 aug 07, 12:03
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hva med at ramberg begynner å prestere???

neida, en skal ikke bue og slenge dritt om egene spillere for det, og ihvertfall ikke høylytt, jeg nøyer meg med en enkelt å nei eller faen de gangene ramberg f.eks gjør feil, (eller de andre) men det må da være lov? jeg kan ikke klappe for egne spillere når de leverer feilpasninger?!

Det er stooor forskjell på det vanlige neeeeei`et som automatisk kommer når noe misser stort, og det å slenge dritt!

Det er jo bare et tegn på at du er engasjert og utrolig gira!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 31 aug 07, 12:12

 

Jeg har to spørsmål til deg:

1. Fortalte du de det gjelder at de bør støtte egne spillere fremfor å slenge dritt?

2. Tror du de som slenger dritt er her inne og leser det du skriver?

 

[/quote]

1. Nei, jeg sa ikke til dem. Dette av flere grunner som f.eks at jeg var så utrolig frustrert på kampen i går at jeg er redd det kunne blitt veldig usaklig det jeg hadde sagt til dem.  Men etter min mening burde de ha skjønnt det etter noen av blikkee de fikk.

2. Ja, det tror jeg faktisk. Uten at jeg skal være for skrå sikker på det, men jeg tror det. Men selvsagt hadde jeg nok nådd frem til flere av dem ved å skrive et leser brev i f-b eller noen! 

Eller hva med en stor banner vendt mot PH hvor det står f.eks "Støtt for faen egene spillere"  ??

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 31 aug 07, 12:27
Endret: 31 aug 07, 12:27

Synes det er ekstra leit at det er folk på Plankehaugfeltet som slenger dritt mot egne spillere. Kan ikke skjønne at andre ivrige planker synes det er greit. Er det ikke noen mulighet for å ta opp dette internt da?

Den dagen det kommer et banner på Fredrikstad Stadion som belærer den ivrigste kjernen av fansen at det er ens egne spillere en skal støtte, det blir en flau dag. En videosnutt for youtube. "Look at these so called supporters, they don`t even know who they`re supposed to support!" "Are these the most stupid fans in the world?" etc.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 31 aug 07, 13:17
Har ved flere anledninger hørt sentrale medlemmer i PH som gulper negative kommentarer om spellerne våre. Igår sa jeg ifra, og utrolig nok sluttet vedkommende surmulinga. Må desverre innrømme at jeg slenger noen kommentarer sjæl, men det holder med èn kommentar, trenger ikke 10 minutters monologer over hvor tæmme egne spillere er.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 02 sep 07, 15:32
Det vil alltid være slik i Fredrikstad, vi er kjent får å syte og klage....dessverre.

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 02 sep 07, 20:14

Postet denne i Ramberg tråden, men den passer kanskje bedre her.

Satt av en eller annen grunn og så på Brann-Sandefjord.

I Bergen snakker vi om å støtte egne spillere! Når de gjorde klar til innbytte av El Fakiri sang supporterne navnet hans med skikkelig trøkk! Man kan vel tenke seg hvilken motivasjonsfaktor det er når man kommer ut på banen. Når supporterne så Karadas gikk i oppvarming sang de også navnet hans.
Kanskje dette er et eksempel til etterfølgelse? Sannsynligvis vesentlig mer motiverende enn å høre sukk og stønn fra tribunene.

Just my 2 cents...

---------------------------

Supporter, faktisk :)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 02 sep 07, 20:53
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hva med at ramberg begynner å prestere???

neida, en skal ikke bue og slenge dritt om egene spillere for det, og ihvertfall ikke høylytt, jeg nøyer meg med en enkelt å nei eller faen de gangene ramberg f.eks gjør feil, (eller de andre) men det må da være lov? jeg kan ikke klappe for egne spillere når de leverer feilpasninger?!

 

Kanskje Ramberg, og Hoås er mennesker? Kanskje de har fått med seg misshagsytingene? Tror du det gjør dem sterkere? Tror du laget presterer bedre av at enkelte er medvirkende til å knekke selvtilliten til egne lags spikkere?

 

Skyt mannen som tar ut laget, ikke spillerne som jeg er overbevist om gjør så godt de kan. Begynn og prestere på skiftet ditt, det er flere som synes du er udugelig på trucken.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 02 sep 07, 22:33
Opprinnelig postet av LarsH

 Eller hva med en stor banner vendt mot PH hvor det står f.eks "Støtt for faen egene spillere"  ??

 

Eller hva med en stor banner vendt mot PH hvor det står f.eks "Støtt får faen egene spillere"?? Så hadde dem kanskje skjønt det.

 

Sorry, måtte bare

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 sep 07, 23:36
en ting er å snakke med sidemann om hvor dårlig noen av spillerne er. men det er en annen ting å skrike det ut så spillerne hører det.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 03 sep 07, 00:04

Opprinnelig postet av scheien
en ting er å snakke med sidemann om hvor dårlig noen av spillerne er. men det er en annen ting å skrike det ut så spillerne hører det.

Det er tungt nok å vite at du har tabba deg ut foran 12.000 par øyne, og man trenger ikke bli minna på det av et 12000 mann sterkt mumle-kor eller fy-ropende idioter. Heldigvis sitter jeg så heldig til at der jeg sitter så er det flere som kommer med noen høylytte "Kom igjen!!!!", "Neste gang sitter`n!!!!!" når spillere har gjort feil. Der jeg satt på gamle stadion krydde det jo av brønnpissere som måtte ha jevnlig tilsnakk for å roe seg ned.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 03 sep 07, 09:21
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Heldigvis sitter jeg så heldig til at der jeg sitter så er det flere som kommer med noen høylytte "Kom igjen!!!!", "Neste gang sitter`n!!!!!" når spillere har gjort feil.

Gi dem en megafon og koble dem opp på speakeranlegget! En del FFK "supportere" trenger å lære hva man går på fotballkamp for! Sånn som dette skal det låte!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3