Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Hammarby. Etter kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 30 aug 07, 22:35

off... 5 minutter i himmelen og så, bom var vi gått nede på jorda igjen.
For er måte å ryke ut på, huff så deppa :`(
Orker ikke skrive om hvor usportslige Hammarby var, de som så kampen vet det godt selv...!
Jaja, håper det ikke blir 22 år til neste gang igjen :-/

Diskuter...

---------------------------

slapp av dommeren har ikke glømt fløyta og brillene i garderoben, han er bare inne i en fase i livet. Dommerfasen;)


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 aug 07, 22:37

Jeg aldri vært så skuffet etter en fotballkamp noen gang.. Dette var ekstremt bittert..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 aug 07, 22:39
Sint, skuffa og frustrert. Makan til partisk, idiotisk, ensidig, arrogant, partisk, odds-spillende dommerfaen skal du lete lenge etter. Og ja, jeg vet at jeg skrev partisk to ganger. Det var med vilje. For så partisk var han faktisk. *dypt sukk* Hælvete og. *Oppgitt *

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 30 aug 07, 22:41
Jævlig jævlig jævlig surt. Særlig fordi vi hadde spillet og sjansene, selv om det dessverre ikke alltid så så farlig ut foran hammarbymålet. Men var 100% sikker på europa etter praktscoringen til jonna. Spent på hva effekten av "tapet" i dag blir på kampen mot stabæk. Håper det går en faen i gutta....

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 07, 22:41
Ordet DOMMER FAEEEEEN er passende idag. Helvete.....

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 30 aug 07, 22:41

Greit at hammarbytantene var usportslige, men det er jo dommerhora som lar de holde på.

Utrolig svak dømming. Lurer på hvor de får tak i sånn jævla søppel.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 aug 07, 22:41
Bajen lagde bra trøkk på stadion, det skal dem ha. Men dem har dårligerer oppdragelse en en gjeng med Glasgow Neds på amfetamin, for en rett og slett tåpelig oppførsel.

Samtidig, fy faen så stolt jeg er av Gutta idag, spiller til tider kjempefotball, alle står opp og jobber, samtidig som dem ikke får noe tilake foor det. Dommeren burde på forhand skjønne at HBK kom til og drøye så fort de hadde sjansen og vært flinkere til og markere seg.

Ellers var FFK veldig uheldige faktisk som ikke gikk videre. HBK hadde en sjanse og en straffe, nok til og vinne kampen. Mens FFK skulle hatt minst en straffe, samt to mål til et av Gardar og ett av Hoås.

Men pytt pytt nå får vi revansjere oss og banke Stabek på nadderud!!!




Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 aug 07, 22:42
Endret: 30 aug 07, 22:44
det er jeg enig i !! å at Hoås ikke setter den sjansen helttil sist er helt ubeskrivelig !!!! han å ramberg skulle egentlig ha blitt bannlyst fra byen ,,,,  det her var ett jævli surt tap og det var tungt å svelge ...  PH var ganske gode idag syns jeg, det var det eneste positive   ... DOMMERFITTE det er oxo ett bra tema her

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 aug 07, 22:42
blir altfor enkelt å klage på dommeren. Var ikke hannes skyld at vi ikke gikk videre

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 07, 22:44
Dommerskandale det var ikke i nærheten av straffe,helt jævlig av en dommer 2 min på overtid og til Grönhagen nå håper jeg det er siste gang jeg ser Kouadio på benken,fy faen for en god spiller

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 07, 22:44
Opprinnelig postet av JipJap
blir altfor enkelt å klage på dommeren. Var ikke hannes skyld at vi ikke gikk videre
???????????????????????

benjamin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 23

Lagt til: 30 aug 07, 22:45
enig

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 30 aug 07, 22:58
Åhh... Dette var fryktlig leit... Er så utrolig forbanna på alt. Lurer virkelig på hvor mye dommeren fikk av Bajen før denne kampen, i tillegg til hodeløse beslutninger så presterer han å legge til 4min tillegstid når det egentlig sikkert skulle vært nærmere 10min! Så har vi Hammarby som viser seg som det største møkkalaget jeg noen gang har sett, helt utrolig at de fikk lov til å holde på sånn hele tiden uten så mye som en liten advarsel fra dommeren... Jeg skjelver når jeg skriver her, fy faen for en kamp! Vi tok hvertfall de oppskrytte Svenskejævlene på tribunen, men hva helper vel det.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 30 aug 07, 22:45
enig , gutten skulle fått sjansen fra førsten å hvis ikke det så skulle han ha fått halv tid

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 30 aug 07, 22:47

Denne posten må ikke leses av sarte sjeler!!!

 

 

 

FAENIHELVETEFORENKUKOSTSLEIKENDEFITTEAVENIDIOTAVENDOMMERHÆLVETE.

HANSKULLEHATTENAVSAGDHAGLEOPPIRÆVAFORBANNAFRUSTRERTIRRITERTOGHEVNLYSTEN.

VILSLÅKNUSESPARKEDENGEDENFORBANNAHELVETTESIDIOTFAENOGDETFORBANNAMØKKALAGET

MEDSÅFORBANNAMANGEOSCARNOMINERTEIDIOTFITTERAVNOENSPILLERE.

 

 

*AHHHHHHHH* Deilig og få det ut.

 

På den andre siden må vi faktisk kunne skryte av gutta i dag!! De spilte en kjempe match. Bare synd at noksagten og hans allierte fra Sverige fikk avgjøre til sin egen lommebok`s fordel.

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 30 aug 07, 22:46
Utrolig skuffa...
Det positive må være trøkket som varte i 5 minutter etter scoring og at man mister stemmen på U-feltet
Bajenfansen var knallbra sangmessig, men patetisk oppførsel

---------------------------

sing loud, sing proud


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 30 aug 07, 22:49

Ja, FFK spilte i CL klasse til tider (nesten hvertfall). Gutta rulla mye ball og bevegde seg flott, Kvisvik var den store regisøren i dag. Håper gutta fortsetter sånn de spilte i dag, med hjerte uta på drakta...

Det som overasket meg positivt i dag, for 2. kamp på rad var kouadi (?). Skjønner ikke hvorfor de ikke har brukt han istedenfor fofana, selv om han ikker er spiss...

---------------------------

slapp av dommeren har ikke glømt fløyta og brillene i garderoben, han er bare inne i en fase i livet. Dommerfasen;)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 07, 22:50
Jeg synes ingen av våre gutter var dårlige i dag. Noen feilpasninger innimellom  og bomskudd. Hammarby lå jo bare og forsvarte seg hele tiden. Ikke lett å komme til store sjanser da. Jeg så vel den første avblåsingen for offside langt ut i 2. omgang. Det viser vel hvor lavt Hammarby lå. Men at de spilte kynisk, var vel bare å forvente. Det var jo vi som måtte score. Synd det tok så lang tid. Og synd med handsen til Sjöberg. Bittert i kveld. Men en erfaring rikere. Vi får ta ett steg om gangen. Vi er tross alt ferske i UEFA sammenheng.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 aug 07, 22:51
Det som var aller mest surt var at de hadde fortjent det noe så j*vlig å tape helt på tampen etter at de hadde drøya i 80 minutter, oppskriftsmessig kommer scoringa helt på tampen, og så får de en ufortjent straffe på slutten.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Og der var vi ufortjent ute av UEFA-cupen og. Ja, ja vi får kvalifisere oss til neste år via serien


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 30 aug 07, 22:51

Det eneste jeg kan se dommeren gjorde feil var å tillate drøyingen. Ellers syntes jeg faktisk han dømte ganske bra.

Syntes også det blir feil å "henge" Hoås nok en gang for at han brenner en sjanse. Hva med Tarik for eksempel? Han fikk ikke til en dritt.

FFK var tannløse fra 20 meter og inn i dag. Kuadio var frisk, og Gardar var nok en gang bestemann fremover selv om han ble byttet ut.

---------------------------

#18™



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 15 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24