Husk meg
Brukernavn
Passord

4 avgjørende kamper foran oss!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 07, 19:38

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 27 aug 07, 19:44
Det hadde vært deilig med 12 poeng da

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 07, 19:54
Opprinnelig postet av djpete

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

 

Så du mener det er større sjans for å vinne døm 2 bortekampene enn døm 2 hjemme??

 

Det mener ikke jeg


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 07, 20:04
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av djpete

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

 

Så du mener det er større sjans for å vinne døm 2 bortekampene enn døm 2 hjemme??

 

Det mener ikke jeg

 

Ja, det tror jeg. Tror sjansen er størst for 3 poeng mot Enga borte faktisk, så Stabæk og Brann hak i hæl. Rbk er den tøffeste nøtta tror jeg da.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 07, 20:20
Opprinnelig postet av djpete

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

Drømmescenario er vel 12 poeng

Stabæk borte tror jeg vi klarer 1 poeng. Rosenborg hjemme vinner vi. Vif borte vinner vi, og Brann hjemme vinner vi. Det blir 10 poeng.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 aug 07, 21:26
Opprinnelig postet av djpete

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

må ikke bli for høy i hatten. husker du hva som skjedde før ferien. da hadde vi de 4 laga du nevner. husker vel hvor mange poeng vi fikk der. men vi har et sterkere lag i høst da. men må aldri undervurdere de 4 antatt dårligste laga.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 07, 21:28
Det er ikke veldig ideelt å møte bunnlagene i de siste serierundene. Da kjemper de som regel over evne for å overleve og tar uventede poeng.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 aug 07, 21:31

Opprinnelig postet av Costanza
Det er ikke veldig ideelt å møte bunnlagene i de siste serierundene. Da kjemper de som regel over evne for å overleve og tar uventede poeng.

Akkurat slik FFK har gjort de siste årene


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:21

Har ikke stor tro på poeng borte mot stabæk, men mot vif øyner jeg muligheten for 3 poeng, for første gang på borte bane  i år.

 

Hjemme mot brann; brann får snart sprekken, bergen presser for mye på brann spillerne og nervene for å misse seriegullet IGJEN begynner å komme. FFK vinner mot brann!

 

RBK hjemme: Tror på reprise fra ifjor og uavgjort. FFK er utrolig sterke hjemme, det viser statistikken, 1 tap hjemme i år, det er sterkt!  1-1 er sansynlig.

 

altså, 7 poeng, på de fire neste kampene, ikke utenkelig! Da er vi oppe i 33 poeng, med fortsatt endel kamper igjen......

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 07, 23:24
Vi KAN sitte igjen med null poeng også!  Fire gode lag vi møter...

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:26

Opprinnelig postet av danieltr
Vi KAN sitte igjen med null poeng også!  Fire gode lag vi møter...

 

På denne tiden i våres (motsatte oppgjør) så sa jeg at vi var heldige om vi klarte 2 poeng (jeg tenkte hjemme mot vif og stabæk, det endte med 5 poeng...... Klart det er fire gode lag vi møter, men FFK er også ett godt lag...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 27 aug 07, 23:41

Opprinnelig postet av danieltr
Vi KAN sitte igjen med null poeng også!  Fire gode lag vi møter...

Ikke så mye som tyder på det heldigvis - ett tap på de siste 9 (tror jeg??) og så plutselig fire på rad, veldig lite sannsynlig...og godt er det!

 


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 28 aug 07, 01:07

Opprinnelig postet av djpete
 Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng

Ja, for laga som ligger i nedrykksstriden pleier jo å legge seg på rygg å få det overstått

Må si jeg liker oppsettet for de 8 siste svært dårlig. Først 4 kamper hvor vi er under-dog,  og tar vi lite poeng der samtidig som bunnlaga tar mange poeng, blir det et bikkjeslagsmål de 4 siste. 

Ser for meg to scenarier:

1. Vi tar endel poeng de neste 4 kampene og er plutselig med i kampen om topp 4

2. Vi tar lite poeng de neste 4 kampene og har havna i en kamp om å unngå kvalikk.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 aug 07, 07:21
Opprinnelig postet av djpete

Fra den 03.09 til den 30.09 har vi 4 meget tøffe, og avgjørende kamper i forhold til tabellsituasjonen. Drømmescenario må vel være 8 poeng; våre to første borteseire for åretmot Stabæk og Engen, og U mot Rbk og Brann. Klarer vi å kapre en del poeng i disse kampene ser det uansett meget lyst ut med tanke på en fin plassering. Våre 4 siste kamper bør gi oss mange poeng, så dersom vi klarer å ha heng på topp 4 frem til det, kan det bli en virkelig spennende avslutning. En annen kategori spenning en hva vi er vane med:-)

Kanskje vi går videre i Uefa cupen også.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24