Husk meg
Brukernavn
Passord

Før FFK - Hammarby...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 aug 07, 00:26
Jeg bare tenkte jeg skulle komme med en liten oppfordring. Jeg så kampen idag på tv fordi jeg sitter på Haakonsvern, Bergen, på en fregatt, og ikke fikk helgeperm (fordi jeg har vakt) for å dra hjem å se kampen. Og jeg må si, det var skuffende trøkk fra Hævven i dag. En del synging, og fra trøkk på `alle sammen for Fredrikstad` (fra PH i allefall........ ) f eks, men sånn sett under ett, ikke godt nok hvis vi skal fortsette sånn mot Bajen. Kanskje var det miken eller no, men det er i allefall sikkert at vi har et mye større potensiale. Bajen kommer med 
en del folk, men uansett hvor mange de blir, om de blir 400 eller 1500, så kommer de til å lage et
sinnsykt liv. De var 3-400 i Utrecht som er kjent som et lag med utrolig god supportere, og de sang dem ut totalt. Så det jeg vil, er at alle sammen, unge som gamle, PH-medlemmer eller hovedtribune, skal gi 500 % på tribunen mot Hammarby! Vi vil da faen ikke at de skal komme til Norge, til vår kjære by, og lage bedre stemning enn oss foran guttæne, vil vi vel!? Så nå på torsdagen vil jeg se at alle sammen som har en stemme skal bruke den til den omtrent ikke kan brukes mer, og bruke beina til å hoppe sånn at man er støl 
dagene etterpå. Og ser du noen rundt deg som ikke hopper eller synger alt de kan, si til dem 
(ikke noe uvennlig, men bare bidra til mer liv). Vi skal forsvare Fredrikstad by og FFKs stolthet, og vi skal vise Europa hvor godt liv man kan skape i en sånn `liten klubb`! Ikke faen om en svensk klubb skal komme tilbake fra Norge å si at de viste `norrbaggarna` hvordan 
man synger. For Fredrikstad!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 07, 00:46
PH var elendige idag...:(

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 aug 07, 01:52
årsværste av PH. muligens med unntak av åpningskampen. Latterlig få som synger på feltet...

christer

Bedriftsspiller

Ble medlem: 02 jan 05
Innlegg: 13

Lagt til: 27 aug 07, 03:02
ja dem på sidene synger jo faen ikke, vi trenger en som zoran på sidene.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 27 aug 07, 08:39

Jeg sto på høyre sida i går, var seriøst bare jeg og søstra mi som sang der

og da er det vanskelig og lage stemmning ass.

Skal synge så mye at jeg ikke har stemme ijen til torsdag

viktig og gji guttane den støttendem trenger for og vinne hjemme mot hammarby nå


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 aug 07, 21:00
Endret: 27 aug 07, 21:01
alla sammen må være med til Torsdagen -  det er nødvendig så ikke vi blir sunget ut på vår egen stadion   hele kortsiden der plankehaugen står må bli med å synge ....

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 aug 07, 21:14
Så av diverse omstendigheter kampen mot TIl på tv, og kan ikke helt skjønne at folk syntes PH var elendige? Jeg syns PH har beveget seg helt opp i Norgestoppen nå, selv om flere selvfølgelig kunne vært med og sunget.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 aug 07, 21:38

syns plankehaugen var dårlig igår selv. er ikke det trykket lenger syns jeg. var bedre på den gamle stadion. hadde vi samlet alle som synger i midten hadde det vært bedre. står mange rett bak mål som ikke åpner kjeften.

jeg var desverre forskjøla igår. så det ble ikke mye synging på meg. prøvde litt. men halsen vrengte seg. bare det lille jeg sang gjorde at jeg var hes til morran idag. håper jeg blir bra igjen til torsdag. hvis vi går videre håper jeg at vi kan ordne så vi får den andre kortsiden. hadde vært mye bedre.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 07, 21:46
Opprinnelig postet av Snæbbis
Så av diverse omstendigheter kampen mot TIl på tv, og kan ikke helt skjønne at folk syntes PH var elendige? Jeg syns PH har beveget seg helt opp i Norgestoppen nå, selv om flere selvfølgelig kunne vært med og sunget.


Hvis du ser på tv, kan du jo ikke uttale deg... TV2 mic`er opp stemninga og kan ikke taes med i beregninga

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 27 aug 07, 21:57
Endret: 27 aug 07, 21:58
Opprinnelig postet av scheien

 hadde vi samlet alle som synger i midten hadde det vært bedre. står mange rett bak mål som ikke åpner kjeften.



folk vet jo hvor de som synger står nå -- det er ganske langt nede - du vet ved BRH ---  hvis alle sammen som synger samler seg der så blir det bedre trøkk,    det må jo bli det

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 aug 07, 22:01
Fra plassen min på feltet synes jeg ikke det hørtes så ille ut, særlig 1omgang og de siste minuttene var veldig bra, men tidvis i 2omgang var vi helt elendig. Jeg synes vi bør prøve å holde hverandre over skuldrene og hoppe sidelengs på ole ole ola og pippi sangen, det blir sikkert mange flere som hopper med.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 27 aug 07, 22:04

Opprinnelig postet av danan2
Fra plassen min på feltet synes jeg ikke det hørtes så ille ut, særlig 1omgang og de siste minuttene var veldig bra, men tidvis i 2omgang var vi helt elendig. Jeg synes vi bør prøve å holde hverandre over skuldrene og hoppe sidelengs på ole ole ola og pippi sangen, det blir sikkert mange flere som hopper med.

Har tenkt på det flere ganger, kanskje ikke sidelengs, men ihvertfall opp og ned! om alle holder rundt skuldrene til hverandre, da blir man så å si nødt til å hoppe!

støttes ;)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 aug 07, 22:07
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av scheien

 hadde vi samlet alle som synger i midten hadde det vært bedre. står mange rett bak mål som ikke åpner kjeften.



folk vet jo hvor de som synger står nå -- det er ganske langt nede - du vet ved BRH ---  hvis alle sammen som synger samler seg der så blir det bedre trøkk,    det må jo bli det

det er mange mellom zoran å oss som står på toppen bak zoran som ikke synger. oppe ved oss er det mange som synger. står der oppe for å få bedre oversikt over matta. hadde det rommet der blitt fylt opp med folk som synger kunne det blitt bra.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 aug 07, 16:24

Opprinnelig postet av danan2
Fra plassen min på feltet synes jeg ikke det hørtes så ille ut, særlig 1omgang og de siste minuttene var veldig bra, men tidvis i 2omgang var vi helt elendig. Jeg synes vi bør prøve å holde hverandre over skuldrene og hoppe sidelengs på ole ole ola og pippi sangen, det blir sikkert mange flere som hopper med.


helt rikti  støttæs fra meg å :D

 

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 aug 07, 22:12
Gjør dere klare for å bli sunget ut av ca 600 Hammarbysupportere imorgen.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 29 aug 07, 22:16

Opprinnelig postet av Martin_
Gjør dere klare for å bli sunget ut av ca 600 Hammarbysupportere imorgen.

ikke vær så positiv da Martin..


zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 29 aug 07, 22:18
Opprinnelig postet av Martin_
Gjør dere klare for å bli sunget ut av ca 600 Hammarbysupportere imorgen.

Hva med å prøve å gjøre seg klar til å synge ut 600 Hammarbysupportere?

---------------------------

sing loud, sing proud
NEI til pompoms..


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 aug 07, 22:19
Jeg gir da alt på tribunen jeg, men med PHs innsatser de siste kampa ser det dårlig ut. Håper folk er mer kamplystne imorgen da, av en eller annen grunn.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 aug 07, 22:42

litt for positiv i tankene her eller ??
men, ja enig, men det tror jeg at vi er oxo -- jeg har det lizzom på følelsen

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 aug 07, 23:08
Endret: 29 aug 07, 23:09

f... og følelse og negativiteten din Martin .......  Og forskjølelse og alt sammen... Jeg sitter he ogr er på gråten for Dinamo er slått ut men er også j... stolt ... Hvorfor... Jo fordi der sto det minst 5000 som sang hele kampen ut... Og hele stadion var med på felles rop ......

Begynner å bli lei den der "vi er PH "  stemningen.. Ja vi er gode men ... vi er gode når vi står på ikke bare med navnet .. Og da er det en .. ja hver j... og en som skal ta ansvaret for å få stemningen opp. Og da blir jeg f... meg forbann når enkelte begynne å gi opp før kampen er stratet.... har dere baller ?    Så vis dem i morgen . Det er det hele 2007 gjelder egentlig. Vi er slåt ut av kuppen. Vi hverken rykker ned eller vinner noe medalje-- så vi har kun en ting å tenke på og det er UEFA kuppen --- så nå for vi f... meg vise oss frem ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3