Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva tenker Grönis på

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 aug 07, 21:12
Endret: 26 aug 07, 22:00
I denne tråden kan du stille deg undrende til Anders sine valg, kanskje du får noen kloke svar som gjør at du skifter mening.

Jeg kan personlig ikke skjønne hvorfor Serge Konan Kouadio ikke har fått slippe til tidligere. Det lille han viste meg i dag var nok til at jeg håper han får minst en omgang på torsdag, heller han enn Fofana, for å si det sånn.

---------------------------

Gashi!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 26 aug 07, 21:15

att ikke Anders satt inn kouadio i pausa når han så att Ramberg ikke fikk te en dritt...

Kouadio var jo grei på den lille tiden han fikk!

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 aug 07, 21:58
Enig i at Kouadio skulle kommet inn i pausen når han utrolig nok ikke fikk starte,har hvert god på 2 laget og trening og viser jo mere på 5 min enn de andre på en hel kamp.Har hele tiden stolt på trenern men kan ikke fatte dette med Ramberg

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 aug 07, 22:36

jeg syns også kouadio gjorde mye riktig idag. håper han får mere spilletid fremover hvis han fortsetter sånn.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 07, 22:41

Jeg synes ærlig talt at Ramberg spiller seg veldig opp i andre omgang, og spiller til godkjent sett over ett. Ikke noe tvil om at Koadio gjør et godt innhopp og viser gode takter, men med tanke at han forsvinner uansett fordi han har spilt for lite kamper så skjønner jeg ikke hvorfor de plutselig skal bruke ham nå.. Måtte jo være bedre å gi West matchtrening..

Jeg skjønner forøvrig heller ikke hvorfor i all verden Gardar ble byttet ut i dag! Han var meget god og Hoås som kom inn var som vanlig hjelpeløs. Skade på Gardar? Sliten? Hvis ikke skjønner jeg ikke noe av det byttet der.. Når Gardar gikk ut som gjorde en stor jobb som førsteforsvarer/første forsvarsledd sammen med Tarik fikk TIL-forsvaret mye mer ro i oppspillsfasen siden Hoås ikke fulgte opp denne jobben i det hele tatt. Jeg mener det er en direkte årsak til at vi slapp Tromsø inn igjen i en kamp som i utgangspunktet forlengst var avgjort.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 aug 07, 22:49
Hva er det du sier?! Mister vi Kouadio?!

---------------------------

Gashi!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 07, 22:51
Ja er han ikke tapt uansett? Sånn jeg har forstått det hvertfall. Siden han ikke har spilt minimum 50 % av lagets kamper vil han ikke få ny arbeidstillatelse.. Dette kan han nå ikke oppnå.. Correct me if I`m wrong!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 aug 07, 22:54
Endret: 26 aug 07, 22:55
Opprinnelig postet av danieltr

Ikke noe tvil om at Koadio gjør et godt innhopp og viser gode takter, men med tanke at han forsvinner uansett fordi han har spilt for lite kamper så skjønner jeg ikke hvorfor de plutselig skal bruke ham nå.. Måtte jo være bedre å gi West matchtrening..



De har sagt at de skal bli strengere i år, men 50% grensen er likevel kun veiledende. Hvis FFK kan sannsynliggjøre at situasjonen for Kouadio er anderledes neste sesong, er det fortsatt mulig at han får arbeidstillatelse også neste år. Og jo mer han spiller på høstsesongen, jo lettere er det å sannsynliggjøre at han vil spille 50%+ neste sesong.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 26 aug 07, 22:57
Da satser vi på en Kouadio fra start neste kamp

---------------------------

Gashi!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 07, 22:58
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av danieltr

Ikke noe tvil om at Koadio gjør et godt innhopp og viser gode takter, men med tanke at han forsvinner uansett fordi han har spilt for lite kamper så skjønner jeg ikke hvorfor de plutselig skal bruke ham nå.. Måtte jo være bedre å gi West matchtrening..



De har sagt at de skal bli strengere i år, men 50% grensen er likevel kun veiledende. Hvis FFK kan sannsynliggjøre at situasjonen for Kouadio er anderledes neste sesong, er det fortsatt mulig at han får arbeidstillatelse også neste år. Og jo mer han spiller på høstsesongen, jo lettere er det å sannsynliggjøre at han vil spille 50%+ neste sesong.

Det er mottatt. Da stiller det seg selvsagt annerledes.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 aug 07, 23:36

hvis han får spilletid i de fleste av kampene som står igjen så får vi nok beholde han. men hva med west? han har jo ikke spilt så mye i år han heller. han må vel ligge dårlig ann han å. men siden han har vært skadet så lenge så kanskje de sier at han må ta det forsiktig i år. kan jo hende det hjelper.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 aug 07, 09:46
Opprinnelig postet av scheien

  men hva med west? han har jo ikke spilt så mye i år han heller. han må vel ligge dårlig ann han å. men siden han har vært skadet så lenge så kanskje de sier at han må ta det forsiktig i år. kan jo hende det hjelper.

La West reise og finn en erstatter i vinter. West forsvarer ikke en plass på laget.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 27 aug 07, 11:48
Opprinnelig postet av Pinaasen

att ikke Anders satt inn kouadio i pausa når han så att Ramberg ikke fikk te en dritt...

Kouadio var jo grei på den lille tiden han fikk!

Tipper Grönhagen prioriterte defensiv trygghet - Ramberg er nok flere hakk bedre enn Kouadio i den fasen av spillet..

Og Ramberg kom seg jo etter pause i går...burde dog ha scoret ett mål eller to, men ett nydelig fremspill på det andre målet oppveier (nesten) det..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 12:49
Jeg fatter ikke at han fortsetter å bruke ramberg. Ja, han hadde noen gode stunder igår, og et flott nedtak og pasning på en touch i forkant av målet til Tarik, men det skulle da bare mangle etter kjempe missen i 1 omgang! Bomme på åpent mål fra 10-12 meter er utilgivelig!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 07, 12:50

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg fatter ikke at han fortsetter å bruke ramberg. Ja, han hadde noen gode stunder igår, og et flott nedtak og pasning på en touch i forkant av målet til Tarik, men det skulle da bare mangle etter kjempe missen i 1 omgang! Bomme på åpent mål fra 10-12 meter er utilgivelig!

 

Skjønner at du ikke liker Ramberg..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 12:52
Han kunne og har vært meget god, men han er for ustabil i prestasjonene! Og de gode tingene han gjør greier ikke veie opp for det han gjør galt, hvis du ser måla som FFK har fått i mot gjennom sesongen, ta en titt på hvem av FFK`s spillere som de fleste gangene har vært den som mista ballen til en motspiller...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 aug 07, 13:07
Hadde heller sett Konan fra start enn Ramberg ihvertfall....

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 sep 07, 17:52
Opprinnelig postet av Rey


De har sagt at de skal bli strengere i år, men 50% grensen er likevel kun veiledende. Hvis FFK kan sannsynliggjøre at situasjonen for Kouadio er anderledes neste sesong, er det fortsatt mulig at han får arbeidstillatelse også neste år. Og jo mer han spiller på høstsesongen, jo lettere er det å sannsynliggjøre at han vil spille 50%+ neste sesong.


Jeg håper virkelig du har rett, Rey, men jeg mener å ha sett et intervju på TV2 der fotballpresidenten (eller hvem det nå var) så at de kom til å være knallharde på 50%-regelen etter sesongen. Jeg husker ikke ordlyden 100% i det han sa, men jeg oppfatta det i alle fall som et signal på at etter årets sesong var det 50%-eren som gjelder og intet annet.

Så gjennstår det å se hva som skjer. Men det er åpenbart lettere å gjøre en sak på Kouadio hvis han har spilt mye på høsten.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 sep 07, 17:55
Nå så ikke jeg det intervjuet, men har gått ut i fra de artiklene som har vært i forskjellige nettaviser. Der har det ivhertfall vært påstått at 50% ikke er absolutt, selv om det er 50% som mediene har hengt seg opp i ettersom NFF/UDI har sagt at de skal være strengere i år enn tidligere år.

Jeg kan selvfølgelig ha tolket det feil, men håper jeg har rett

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 sep 07, 18:07

Syns ikke det er noen grunn til å stille spørsmålstegn ved Grönis sine valg, han har jo tross alt ført oss langt opp på tabellen.

Bruket av Ramberg kan selvfølgelig alltid kritiseres, men det ligger nok et grunnlag for det. Vi må huske på at det er mye som skjer på treningsfeltet..Og presterer man godt på trening, burde man klare det på kamp også. Desverre gjør ikke Ramberg dette.. Men han får mye urettferdig kritikk. Det jeg syns han burde ta til seg selv og trene på, er avslutninger. Det er tross alt mye bedre med en avslutning av angrepet, enn balltap og kontring.

Kouadio kommer nok til å få sjansen fremover, det er bare for ham å fortsette den gode trenden.

Men kritisering av Grönis trenger vi nok ikke. Han er en veldig flink trener, som jeg tror vil føre FFK til topps i norsk fotball, og forhåpentligvis gjøre det så bra at han sammen med Eggen får heltestatus i Plankebyen!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3